4 כלי בינה מלאכותית AI שאתם חייבים להכיר 

העולם כולו עוקב בהשתאות אודות החידושים האחרונים בעולם הבינה המלאכותית. אם בהתחלה זה היה נראה כמו קוריוז לא משמעותי, כיום כולם כבר מבינים שמדובר על משהו שמשנה סדרי בראשית. ממש כמו שלפני כמה עשרות שנים האפשרות שמחשב יוכל לבצע מגוון פעולות ולהקל על החיים שלנו הייתה נראית תלושה מהמציאות, כך הביטו גם על הבינה המלאכותית רק לפני מספר שנים. אולם, בדיוק כפי שהשימוש במחשב צבר תאוצה והפך להיות חלק מן החיים של כולנו, גם הבינה המלאכותית תהפוך כנראה בעתיד לחלק בלתי נפרד מן החיים שלנו.

השימוש עם בינה מלאכותית בעולם הפרסום

גם בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי מבינים שכלי הבינה המלאכותית יכולים לסייע רבות במגוון רחב של משימות. אז נכון, אין תחליף לאדם שעומד מאחורי הקמפיין ומעלה רעיונות שיסייעו לקידומו של העסק שרוצים לקדם, אך הבינה המלאכותית מסוגלת לקצר תהליכים ולהעמיד את הקמפיין בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר מאשר בעבר. ישנם הרבה מאוד כלים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, אשר במהלך השנה-שנתיים האחרונות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהעבודה של חברות הפרסום והשיווק הדיגיטלי. בין הכלים הללו ניתן למנות 4 סוגים עיקריים של כלים:

  • מחולל תוכן – חלק ניכר מהעבודה על קמפיין שיווק מתרכזת במילה הכתובה. למעשה, רק קמפיין שבו מכניסים את המילים הנכונות אשר ידברו אל הצרכנים הוא הקמפיין שצפוי להצליח ולעשות את העבודה שלו – לחדור אל ליבם של הצרכנים. בחלק הזה ניתן לקבל עזרה מכלי בינה מלאכותית אשר מאפשרים יצירת תוכן באמצעות מנוע המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית, כמו למשל ChatGPT ומחוללי תוכן אחרים.
  • מחולל לעיצוב תמונות – למרות החשיבות הרבה של המילים, נראה שלעיצוב שעומד מאחוריהם ישנה חשיבות רבה אף יותר. למעשה, גם אם נשקיע בסלוגן מקורי או טקסט מגניב זה לא ממש יעזור אם לא יהיה עיצוב מיוחד שמושך את העיניים של הלקוחות הפוטנציאלים שלו. גם כאן ניתן לקבל סיוע רב מכלי בינה מלאכותית המסוגלים לייצר כמעט כל תמונה שתבקשו מהם בתוך שניות אחדות, כמו למשל מידג'רני ומחוללי תמונות אחרים.
  • כלים לאיסוף מידע ואנליטיקס – קמפיינים רבים מתנהלים במקביל כיום בעולמות הדיגיטל וברשתות החברתיות. הפרסום ברשתות החברתיות הוא אמנם כלי פרסום חזק ויעיל במיוחד אך לא אחת המפרסמים נתקלים בקשיים רבים לנתח את הצלחת הקמפיין ולהרים קמפיין יעיל וממוקד. גם כאן שימוש עם כלי בינה מלאכותית יכול לסייע בניתוח הקמפיין ולאפשר להרים קמפיין יעיל יותר ברשתות החברתיות. 
  • קריינות AI – כל קמפיין אשר חלק ממנו מתמקד בפרסום וידיאו הכולל אודיו, מצריך קריין אשר יבצע את הקריינות הנדרשת. ישנם כלי בינה מלאכותית מתקדמים אשר מסוגלים לבצע קריינות מדויקת עבור כל טקסט שתבחרו, כאשר במידת הצורך תוכלו לבחור בין קולות שונים ואפילו לדמות קולות של אנשים מוכרים לצורך קריאת הטקסט שהקלדתם. 

כמובן שחלק גדול מן הכלים הם כלים שהשימוש בהם כרוך בתשלום, אך פעמים רבות ניתן להסתפק בגרסה החינמית אשר יכולה לתת מענה עבור חלק מן הצרכים. 

עד כמה הבינה המלאכותית יכולה לסייע למשרדי פרסום?

השימוש עם בינה מלאכותית אצל משרדי פרסום יכול לסייע רבות ולאפשר להרים קמפיינים בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר. עם זאת, כמובן שאין תחליף לבני אנוש אשר יכולים לייגע את מוחם ולייצר רעיונות, טקסטים ועיצובים ברמה שהבינה המלאכותית לא תגיע אליה כנראה בזמן הקרוב. על כן, משרדי פרסום רבים בוחרים לשלב בצורה חלקית את השימוש עם כלי בינה מלאכותית ולהשתמש בהם עבור דברים פשוטים יותר בכדי לחסוך זמן, כאשר העובדים מוסיפים את הנופך האנושי שעדיין אין לו תחליף. חברות רבות אחרות אינן עושות שימוש בכלי בינה מלאכותית לצרכי תוכן, עיצוב ובניית אתרים אלא לצרכים שונים אותם בני אדם לא יכולים לבצע ומצריכים כלים טכנולוגיים מתקדמים. כמו אצלנו למשל בחברת ואמוס מדיה.

כיצד ניתן להשתמש בכלי בינה מלאכותית לקידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל הוא שירות מוכר וידוע של חברות פרסום, גם עבור בעלי עסקים שלא התעמקו יותר מדי בטכניקות הפרסום השונות באינטרנט. בקידום האורגני אנו שואפים להביא את האתר המקודם לתוצאה הראשונה בגוגל לביטויי מפתח שונים הקשורים לבית העסק, כאשר הדגש הוא על ביטויים שהלקוח הפוטנציאל עשוי לחפש. 

במסגרת פעילות קידום אורגני לאתרים ניתן לעשות שימוש בכלי בינה מלאכותית בכמה וכמה דרכים, החל מכתיבת תכנים, דרך איסוף מידע ואנליטיקס ועוד. אנו בוואמוס מדיה איננו מאמינים ביכולת של כלי בינה מלאכותית, לפחות נכון להיום, להחליף את הכתיבה האנושית, היצירתיות, הרגש וההיגיון הנדרש לכתוב תכנים עבור לקוחותינו. כלים מסוגים שונים יכולים לשמש אותנו לצרכים שונים כמו איתור לינקים שבורים, מחקר מילות מפתח ופעולות רבות אחרות.

האם זה טוב לעבוד עם חברת קידום אורגני העושה שימוש בכלי AI?

חברה לקידום אורגני יכולה להיות טובה או פחות טובה עבורכם ללא קשר לשימוש בכלי בינה מלאכותית למיניהם. עם זאת, אם חשוב לכם איכות התוכן לאתר שלכם או לפחות רוצים להימנע מתכנים שגויים, ניסוחים בעייתיים או לא נכונים שעדיין מאפיינים כיום את מחולל התוכן למיניהם – הרי שכדאי לעבוד עם חברת קידום שלא מאמינה בעבודה עם מחוללי תוכן וכלי בינה מלאכותית מהסוג הזה. 

לסיכום; כלי בינה מלאכותית AI ללא ספק שינו את העולם שאנו מכירים וככל שיעברו השנים הם ככל הנראה יתפסו מקום נרחב יותר בחיים שלנו וגם במסגרת עבודת הפרסום בדיגיטל. בעוד שכיום הדעות חלוקות לגבי השימוש בכלי בינה מלאכותית זה עדיין טוב להכיר את הכלים והשימושים השונים בהם ולהכין את הקרקע לעתיד.

5/5 - (7 votes)
4 כלי בינה מלאכותית AI
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.