קידום אתרים

השיטה המנצחת שלנו במחירים נוחים במיוחד!

באמצעות קידום אתרים אורגני תוכלו להגיע לקהל יעד חדש, להגדיל את ההכנסה בעסק, לשפר את המיתוג שלכם ועוד. קידום אתרים אורגני משרת אתכם לטווח הארוך ויכול לשנות את החיים שלכם ולהפוך את העסק שלכם להצלחה מסחררת אם מתבצע בצורה המקצועית והכונה. אנו בחברת ואמוס מדיה בעלי ניסיון רב שנים בקידום אורגני. לאורך השנים קידמנו מאות אתרים בגוגל במגוון תחומים ורמות תחרות שונות. רוצים לקדם את האתר שלכם לתוצאה הראשונה בגוגל? השאירו לנו פרטים כאן למטה או צרו קשר ישירות ונשמח להוביל אתכם לשם!

קידום אתרים
קידום אתרים

נתחיל מהבסיס – מי צריך קידום אתרים לעסק?

האינטרנט מציע לכם את האפשרויות הטובות ביותר לקידום העסק שלכם כיום. קידום ממומן או קידום אורגני יאפשר לכם לקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, כאשר לקוחות מחפשים ביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם או לשירותים שאתם מספקים. כמו כן, בהנחה שלקוח מחפש איש מקצוע, חנות או בית עסק בתחום שלכם באזור בו אתם נמצאים אתם בהחלט רוצים להופיע ראשונים בגוגל או לכל הפחות בין התוצאות הראשונות. קידום אתרים לעסק יכול להתאים לכל בית עסק, בכל סדר גודל. מדוע אתם רוצים להשקיע בקידום אורגני?

  • קידום אורגני מספק תנועת גולשים איכותית יותר ולידים טובים יותר.
  • משפר את האמינות והמוניטין של העסק.
  • משפר את המיתוג של העסק.
  • מאפשר לכם להופיע בגוגל בדיוק שמישהו מחפש בית עסק כמוכם או שירות כמו זה שאתם מציעים.
  • תמיד ניתן לגדול ולהתפתח ללא תקרת זכוכית.
  • במידה והאתר שלכם מקודם בגוגל ומניב תוצאות יפות לא תצטרכו להשקיע בטכניקות פרסום אחרות.

איך עובד תהליך קידום אורגני?

  • אפיון מקדים – השלב הראשון יהיה לאפיין את צרכי העסק, המטרות של בעל העסק, התקציב לקידום האתר, המצב של האתר הקיים והתכנים בו ועוד. בהתאם לכך יהיה ניתן להתקדם לצעד הבא ולבצע את המחקרים המקדימים בצורה היעילה ביותר.
  • מחקרים מקדימים – בתחילת הליך הקידום האורגני מבצעים מספר מחקרים שונים: מחקר מילות מפתח לבחירת הביטויים שנקדם בהם את האתר, מחקר שוק ומחקר מתחרים החיוניים גם כן. במסגרת מחקר מילות המפתח מכינים רשימה של ביטויים פוטנציאליים לקידום ובודקים את נפח החיפוש החודשי הממוצע שלהם לצד מידת התחרות שלהם בגוגל. ככל שהתחרות גבוהה יותר כך יהיה יותר קשה לקדם את האתר עבור אותם ביטויים. השאיפה תהיה למצוא כמה שיותר ביטויים רלוונטיים לקידום שלקוחות פוטנציאליים עשויים לחפש ויהיה להם כמה שפחות תחרות ביחס לכמות החיפושים.
  • בניית אסטרטגיה לקידום – לכל חברת קידום תהיה את שיטת העבודה שלה בנוגע לקידום אורגני של אתר מסוים ולאופן שבו היא מקדמת את האתרים שלה ושל הלקוחות שלה. חשוב להבין אבל כי האסטרטגיה הזו משתנה בהתאם לצרכיו ולתקציבו של כל לקוח, למידת התחרות בתחום שלו וכמובן לרוח התקופה שכן גוגל עושה שינויים במנוע החיפוש לעתים תכופות. 
  • אופטימיזציה לתוך האתר – השלב הבא יהיה לעבוד על התוכן הקיים באתר, עוד לפני שמעלים אליו תוך חדש (או תוך כדי). בכל חודש, כחלק מעבודת הקידום השוטפת, חברת הקידום תבצע אופטימיזציה בתוך האתר. עבודה זו לעולם אינה נגמרת ומתבצעת בחלקים ובכל פעם שתכנים חדשים עולים לאתר. תמיד אפשר לנסות לשפר משהו באתר שיתרום לעבודת הקידום, הן מבחינת דברים שכדאי לבחון והן מבחינת התכנים, עניינים טכניים וכו'.
  • קישורים – חלק בלתי נפרד מהליך הקידום הוא בניית קישורים. ישנם קישורים פנימיים וישנם קישורים חיצוניים. חשוב לבנות קישורים בצורה נכונה ומקצועית על מנת להיטיב עם הקידום ולא להזיק לו. השגת קישורים חיצוניים איכותיים עשויה להיות עסק יקר ולכן חשוב לעבוד עם חברת קידום שיכולה לספק לכם קישורים חיצוניים איכותיים ולפזר אותם בצורה נכונה.
  • דוחות בקרה וניתוח נתונים – לבסוף חשוב לעשות שימוש בכלים טכנולוגיים שונים כמו ahrefs על מנת לאסוף ולנתח נתונים. בנתונים אלה ניתן להשתמש כדי לבצע פעולות שיפור שיסייעו להצלחת הקידום לאורך זמן.
קידום אתר
מחפשים מקדם אתרים לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
קידום אתר

מה ההבדל בין קידום אתרי חנות לקידום אתרים רגילים?

קידום אתרי חנות וקידום אתר תדמית רגיל עשויים להכיל מאפיינים משותפים רבים אולם אופן הקידום יהיה מעט שונה ביניהם. אתרי חנות הינם אתרים עם הרבה עמודים בדרך כלל בשל עמודי המוצרים. עמודים אלה יהיו דלים בתוכן בדרך כלל לעומת אתרי תדמית שבהם עמודי התוכן בתפריט או המאמרים בבלוג יכילו לפחות מאות מילים לכל עמוד, הרי שבאתרי חנות עמודי מוצר יכילו בדרך כלל כמה עשרות מילים במקרה טוב ורק תמונות, שם מוצר ומחיר במקרה הפחות טוב. 

בעל עסק קטן ורוצה להגדיל את ההכנסות באמצעות האינטרנט? זו הדרך

קידום אתרים לעסקים קטנים יכול להוביל אתכם להצלחה ולשדרג את העסק שלכם משמעותית אולם כדי לעשות זאת תצטרכו לבצע את העבודה בצורה מקצועית ונכונה. רוצים להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל? השאירו פרטים כאן למטה ותעשו את הצעד הראשון בדרך לשם.

קידום אתרים בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על קידום אתרים

דברים שתמידי רציתם לדעת על קידום אתרים ברשת!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

כמעט לכל בית עסק כדאי להשקיע בקידום אורגני. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והפופולרי בעולם וכולם מכירים אותו. מיליוני ישראלים משתמשים בגוגל מדי יום לחיפוש אחר מידע, אנשי מקצוע, מוצרים, שירותים שונים, בתי עסק ועוד. אתם ללא ספק רוצים להופיע שם בתוצאות הראשונות בכל חיפוש כזה.

כמובן שאין נוסחה המדידה בזמן לנושא זה, אולם בהתאם למידת התחרות בתחום של האתר המקודם לצד מילות המפתח שבוחרים לקדם ניתן להעריך כמה זמן עשוי לקחת להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל. בדרך כלל ניתן להתחיל לראות תוצאות בקידום אתרים אחרי 6-10 חודשי עבודה.

שתי הטכניקות הללו נהדרות ויכולות לעבוד עבור עסקים מסוימים, אולם מכיוון שכל אחד מהם דורש תקציב על מנת להגיע לתוצאות הרצויות, כדאי יהיה לבחון אם העסק שלך צריך קידום אתרים אורגני או ממומן. ניתן להתייעץ עם הצוות של ואמוס מדיה בנושא.

5 דברים שאתם יכולים לעשות כדי לתת בוסט לקידום האורגני של האתר שלכם!

פעולה:

איך מבצעים ומדוע זה חשוב?

קישורים

לאורך שנים אנשים היו ספקנים לגבי החשיבות של קישורים לקידום האורגני. לאחר עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל שהחלו לשים דגש על איכות הקישורים ומלחמה בספאם מקדמי אתרים החלו להשקיע בפחות קישורים אך יותר איכותיים. ועדיין מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר בהליך הקידום האורגני גם היום וכנראה גם בשנים הקרובות.

תעלו יותר מאמרים לאתר

שמרו על אתר מעודכן יותר. אתר מעודכן יותר עם מאמרים חדשים לעתים תכופות יותר יזכה ליתרון על פני המתחרים שלכם המעלים מאמרים לעתים רחוקות יותר. כמו כן יש לקחת בחשבון שמאמרים נוספים לאתר יסייעו גם בקידום ביטויי מפתח נוספים.

אופטימיזציה למאמרים קיימים

כדאי לבצע אופטימיזציה לתוכן קיים באתר. כלומר התאמה של התוכן עם ביטויי מפתח לצרכי קידום, עדכון התוכן עם תוספות חדשות ותוכן עדכני, הוספת קישורים פנימיים לעמודים אחרים באתר, הוספת תמונות לתכנים ועוד.

שפרו את מהירות הטעינה של האתר

אחד המדדים החשובים ביותר לקידום האורגני כיום ואחד הפרמטרים הכי משפיעים על חוויית המשתמש באתר שלכם. שפרו את מהירות הטעינה שלכם באמצעות תוספים שונים, באמצעות הפחתת המשקל מהתמונות ועוד.

ודאו שהאתר מותאם רספונסיבית

לבסוף חשוב יהיה לבדוק שהאתר שלכם מותאם רספונסיבית למסכים שונים. מבנה, עיצוב, תוכן, כפתורים, ניווט נוח ויעיל – הכול צריך להיות מותאם למסכים בגדולים שונים, לרבות מסכי סמארטפון.

 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (210 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.