בניית אתרי תדמית

אתר תדמית שיספר את הסיפור שלכם בדיוק.

הצעד הראשון בדרך להפוך למותג על בתחום שלכם הוא לבנות אתר מקצועי לעסק שנראה מעולה. אתר שכזה לא רק יראה טוב אלא יציע חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר מה שיגרום ליותר גולשים לבקר יותר זמן באתר שלכם ולבסס אתכם מערכת יחסים טובה יותר. מכאן הדרך להפיכת הגולשים ללקוחות היא קצרה. אנו בחברת ואמוס מדיה משקיעים משאבים רבים בבניית אתרי תדמית מדהימים ללקוחותינו ולאחר שתתרשמו מקטלוג האתרים בתיק העבודות שלנו תוכלו להשאיר פרטים כאן למטה ונציגנו יחזור אליכם תוך 24 שעות לשיחת אפיון ללא התחייבות.

בניית אתר תדמית
בניית אתרים

מה חשוב לדעת על בניית אתרים לפני שתשקיעו באתר לעסק שלכם?

בניית אתרים לעסקים הוא הליך מורכב כפי שאמרנו וכדי לעשות אותו על הצד הטוב ביותר צריך לוודא שאתם מבינים לכל הפחות את הדברים הבאים לפני שמתקדמים לעבודה השוטפת:

  • כמה צפוי לעלות לכם האתר ומה העבודה כוללת?
  • על איזו מערכת האתר הולך להיבנות?
  • האם יהיו עלויות נלוות חודשיות לבניית האתר?
  • כיצד נוכל לקדם את האתר שנבנה ולהביא לקוחות דרכו?
  • האם האתר ייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום? והאם זה עניין של תקציב?
  • האם בונה האתר הוא גם כותב התוכן, המעצב והמשווק?

אילו סוגי אתרים קיימים ואיזה אתר אתם צריכים לעסק שלכם?

בשלב האפיון הראשוני בין נציגנו בוואמוס מדיה לבעל העסק המתעניין בבניית אתר, נאפיין תחילה את סוג האתר הנדרש. ישנם סוגים שונים של אתרים החל מאתרי חנות, דרך אתרי תדמית ועד אתרי פורטפוליו, מגזינים וכו'. בניית אתר חנות למשל יהיה מורכב יותר מאתר תדמית קלאסי והוא יתאים בעיקר למי שיש מוצרים למכירה. בין אם מדובר במוצרים פיזיים ובין אם מדובר במוצרים דיגיטליים, במידה ואתם רוצים למכור אותם ישירות באתר שלכם, כדאי יהיה לבנות אתר חנות איכותי עם חוויית משתמש ברמה גבוהה ותצוגה ברורה ונכונה של המוצרים באתר. ההבדל בין האתרים עשוי להיות בהתאם לצרכי העסק והאפיון שלו. האתר הבסיסי ביותר יהיה אתר תדמית, כיוון שהוא מכיל כמה עמודי שירות וכמה עמודים ראשיים בתור התחלה ובאופן שוטף בעיקר מעדכנים אותו עם מאמרים לבלוג.

מהו אתר תדמית ומה נציג בו?

בניית אתרים תדמית אלו אתרים קלאסיים. הדגש בהם הוא על עמודי השירות לצד עמוד האודות המסביר על בית העסק, מי עומד מאחוריו, מהו החזון העסקי ועוד. אלו יהיו העמודים הראשיים באתר תדמית:

  • דף הבית – מרכז מידע אודות בית העסק, תקצירים של השירותים, אודות החברה, היתרונות שלה ואפשרויות שונות ליצירת קשר. לעתים גם פידבקים מלקוחות ועוד.
  • אודות – עמוד חשוב מאוד הן עבור גוגל והן עבור הלקוחות. בעמוד זה נשתף מידע אודות בית העסק, מי עומד מאחוריו, החזון העסקי, היכן נוכל להשיג את שירותי החברה ואולי גם אפשרות ליצירת קשר בהשארת פרטים. 
  • עמוד הצור קשר עם מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק.
  • עמודי שירות – ריכוז של עמודי השירות באתר המציגים, כל עמוד, שירות ייעודי שהחברה מספקת עם הסבר על השירות, יתרונות השירות בעבודה עם החברה ועוד. 
  • בלוג – אזור מאמרים וטיפים בו בית העסק יחלוק מאמרים ומידע עם הקהל. בין אם מדובר בכותב תוכן או נציג מטעם החברה שיכתוב את התכנים, דעו כי הרעיון המרכזי של עמוד זה הוא חלוקת ערך לגולשים ובניית אמון שאמור להוביל בסופו של דבר לצמיחה.
בניית אתרים תדמית
מחפשים אתר אינטרנט לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
בניית אתר תדמית

בניית אתרים עם ואמוס מדיה במערכת וורדפרס

המערכת שאנו ממליצים עליה בבניית אתר מקצועי לעסק היא מערכת וורדפרס. בניית אתר וורדפרס תאפשר לכם שליטה מלאה על האלמנטים השונים באתר עם חופש ביצוע למיתוג מלא של האתר בבנייתו. לבניית אתר וורדפרס עם ואמוס מדיה יש יתרונות רבים, ביניהם:

  • מנהל פרויקט אישי שיעמוד לשירותכם וילווה אתכם לכל אורך הליך בניית האתר ואחריו.
  • הכנת האתר לצרכי קידום אורגני כבר משלבי בניית האתר.
  • הקפדה עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצון הגולשים והגדלת הביצועים מהאתר.
  • בניית אתר בטווח זמן סביר.
  • התאמה למובייל.
  • מעטפת מלאה – אספקת שירותי תוכן, עיצוב גרפי ושיווק במקום אחד ביחד עם בניית האתר. חוסך בעלויות לבעל העסק ומאפשר עבודה מול מנהל פרויקטים אחד לכל צורך.

התאמת אתר התדמית שלכם לקידום אורגני כבר משלבי הקידום

בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק הוא הצעד הראשון שלכם בדרך לשיווק העסק אונליין. על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כדאי יהיה להתאים את האתר לקידום אורגני כבר משלבי הקידום הראשוניים שלו. אנו בוואמוס מדיה דואגים להתאים את האתר לצרכי קידום אורגני מה שיחסוך לכם כסף רב וזמן בהמשך: נבצע מחקר מילות מפתח, נבנה תפריטי ניווט מותאמים להיררכיית התוכן, נבנה קישורים פנימיים כבר בין העמודים הראשיים באתר, נדאג לתכנים ראשונים לאתר, נתקין את התוספים הנדרשים ועוד.

לבנות אתר בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על בניית אתרי תדמית

דברים שתמידי רציתם לדעת על בניית אתרים!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

האתר "הקלאסי" והנפוץ ביותר הוא אתר תדמית. מדובר באתר שכולל כמה עמודים ראשיים כמו דף הבית, אודות, צור קשר וכמה עמודי שירות מרכזיים של בית העסק, אזור בלוג מאמרים וזהו בגדול. כמובן שניתן לפתח ולהעמיק אותו הרבה יותר אך הוא נועד בעיקר להציג את העסק, מי עומד מאחוריו ואת שירותי העסק.

אם אתם רוצים להבטיח רושם ראשוני חיובי ולהגדיל את אחוז ההמרה באתר שלכם תצטרכו להשקיע באתר מקצועי לעסק. בניית אתר באופן עצמאי, אם אין לכם את הניסיון והידע המקצועי הנדרשים רק יבזבזו לכם זמן ובסופו של דבר יציגו אתר פחות מקצועי ואטרקטיבי.

הסכם עבודה הוא חובה כמעט בכל תחום וכל שירות שאתם מקבלים, בוודאי בתחומי האינטרנט. בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק הוא דבר מורכב שדורש התחשבות בפרמטרים רבים. חשוב מאוד לאפיין היטב את האתר העומד לקום ולוודא שכל הפיצ'רים החיוניים בפיתוח נכללים בהסכם.

המאפיינים המשמעותיים של אתרי תדמית:

1

הצגת החברה

המשמעות החשובה ביותר של אתר תדמית הוא כמובן לייצר תדמית. כחלק חשוב מזה – הצגת החברה באתר. מי הנפשות הפועלות מאחורי החברה, הבעלים, הצוות, הלקוחות, הספקים וכל פרט מידע שיכול להיות חשוב על המבנה הארגוני והאנשים הפועלים בחברה. זה יכול לבנות אמון וכמובן להציג מידע חיוני עבור אנשים רבים לפני שהם פונים לקבלת שירות.

2

תיק עבודות

הצגת תיק עבודות ללקוחות הוא חלק חשוב מאוד באסטרטגיית השיווק של החברה. אתר החברה יהווה קרקע פורייה ונוחה להצגת תיק העבודות שלכם, להשאיר אותו מגוון ואיכותי ככל הניתן ולהוביל ממנו ליצירת קשר אתכם לקבלת השירות.

3

שירותים ראשיים

באתר תדמית ככל הנראה לא נמכור את מוצרי החברה אונליין אלא לרוב נקדם שירותים (אחרת זה היה אתר חנות או אתר משולב). כחברה הנותנת שירותים חשוב להציג את השירותים הניתנים בחברה דרך האתר שלה, עם מפרט מלא אודות השירות, מי צריך אותו, מה הייחודיות של החברה, כיצד יראו חייו של הלקוח אחרי שייעזר בשירותים שלכם וכו'.

4

פשטות

בסופו של יום אתר תדמית הוא האתר הקלאסי עבור מרבית בתי העסק הקיימים שם בחוץ. אתר שכזה יוצג גם בפשטות, לא בצורה מסובכת (שימו לב שאין קשר בין פשטות לבין יוקרה או איכות… אלא שלא יהיו אלמנטים מסובכים או צרכים מסובכים ומורכבים של בעל האתר). 

5

חיבור לפלטפורמות אחרות

חיבור האתר לרשתות חברתיות, לעמודים העסקיים ולתשתיות נוספות ברחבי הרשת של החברה. בסופו של דבר האתר הוא התשתית המרכזית של החברה באינטרנט אך הוא גם מסייע לחבר את הגולשים, העוקבים והלקוחות של החברה בין הפלטפורמות השונות שלה. 

 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (217 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.