מיתוג לעסק חדש

גם עסק חדש יכול להפוך למותג בזמן קצר!

רוצים להפוך למותג על בתחום שלכם? הכול מתחיל מבניית אסטרטגיית מיתוג נכונה והוצאתה לפועל. עבודה עם חברת שיווק מקצועית תשפיע במידה ניכרת על תכנון בניית המותג שלכם, על יצירת התכנים, העיצובים והתשתיות השונות לבניית המותג והשפעתו על הקהל ובסופו של דבר על כמות הלקוחות בעסק שלכם. מיתוג לעסק חדש דורש תכנון מקדים, מחקרי שוק ומתחרים ועוד. לפרטים נוספים ועשיית הצעד הראשון בדרך להפיכה למותג מוביל בתחום שלכם השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

מיתוג לעסק חדש
מיתוג לעסק חדש

מהו מיתוג לעסק חדש וכיצד הוא מתבצע?

כל עסק חדש בתחילת דרכו זקוק לאסטרטגיה שתלווה אותו לכל הפחות בשנים הראשונות של בית העסק. למעשה בניית אסטרטגיה למותג שווה לבניית הזהות של המותג שאתם רוצים ליצור, האופן שבו הקהל יראה ויזכור אתכם ומה שאתם רוצים לשדר כלפי חוץ. מיתוג לעסק חדש הוא הליך שבו איש השיווק או היועץ מטעם חברת הפרסום עמה אתם עובדים נפגש אתכם ומבצע אפיון מלא לעסק. האפיון אינו כולל רק את התיאור של העסק והשירותים/המוצרים שלכם אלא גם את ערכי הליבה של הארגון שאתם רוצים להקים, מה המסר שאתם רוצים להעביר לקהל שלכם ועוד. לדוגמה: חברת הדברות שעושה שימוש רק בחומרי הדברה ירוקה הידידותיים לסביבה ולבעלי חיים אחרים שאינם המזיקים אותם מדבירים. על כן החברה תרצה להבליט את נושא ההדברה הירוקה והיתרונות שלה בכל האלמנטים הקשורים במיתוג העסק, החל מהלוגו והסלוגן של החברה, דרך התכנים באתר האינטרנט של החברה ואולי אפילו בצבעים שבהם נעשה שימוש.

איך אנו בוואמוס מדיה בונים אסטרטגיית מיתוג לעסק חדש?

על מנת לבנות מותג צריך תכנון מקדים וקפדני. לאחר ביאור צרכי המותג, הערכים שלו, המתחרים וקהל היעד ניתן יהיה לבנות אסטרטגיה מנצחת למותג הכוללת תכנים, עיצובים ותשתיות מקצועיות לעסק. אלה תוכלו להשיג בשירות הנקרא חבילת מיתוג לעסק. חבילה זו תהיה מבוססת לרוב על עיצובים שישולבו בפעילות העסקית שלכם על מנת לשקף את ערכי המותג שלכם ולהעביר את המסרים השיווקיים שלכם. אנו בוואמוס מדיה שמים דגש על בניית מותגים מובילים ומבססים את אסטרטגיית הפרסום של העסק סביב צרכי המותג. 

עיצוב לוגו שמייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר

מיתוג לעסק חדש מתחיל בעיצוב לוגו מקצועי לעסק. הלוגו לא חייב להיות בהכרח יקר או יוקרתי אך הוא ללא ספק צריך לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר ולא להיראות מצועצע או פשוט מדי כאילו אדם שאינו מקצועי בעיצוב הכין אותו. על מנת לבטא את אופי העסק בצורה הטובה ביותר על הלוגו שלכם להיבנות בצורה מקצועית. לרוב הלוגו יכלול את שם העסק או ראשי תיבות שלו, לרוב גם יופיע סלוגן מתחת או לצד הלוגו ואלמנטים עיצוביים נוספים.

תמונה מיתוג לעסק חדש - ממתגים מחדש את העסק שלכם
מחפשים מיתוג לעסק חדש?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
מיתוג לעסקים חדשים

יצירת בידול מהמתחרים שלכם

מיתוג לעסקים מתבסס בעיקרו על הבלטת המאפיינים של העסק תוך יצירת בידול מהמתחרים שלכם. יצירת בידול היא חלק מרכזי באסטרטגיית המותג שלכם ואם אין לכם בידול על פני המתחרים שלכם נצטרך למצוא יחד אחד כזה לכל הפחות. הבידול מהמתחרים נותן להם סיבה להזמין דווקא את השירות שלכם ולא את זה של המתחרים שלכם. 

צרו מסר פשוט שתוכלו להעביר לקהל שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר בבניית מותג ותכנים שונים לייצוג המותג היא על ידי העברת מסר פשוט שאתם רוצים להעביר, דבר שהוא חשוב במיוחד בהליך מיתוג עסקים קטנים שרוצים להתחיל לבנות קהל עוקבים ולקוחות. מהו המסר שאתם רוצים להעביר לקהל שלכם? האם יש יתרון סביבתי או ערכי שאתם פועלים דרכו? האם אתם רוצים להבליט את הבידול שלכם ביחס למתחרים? האם אתם רוצים שהמוצר שלכם יהיה בכל בית בישראל? אולי אתם רוצים לשדר תשוקה ועניין שתהיה לכל אחד שישתמש במוצר שלכם?

אלמנטים שונים שעשויים להשפיע על בניית המותג שלכם

  • שותפויות – פירוק או יצירת שותפויות עשויים להוביל לצורך ליצור מחדש את המותג שלכם, אולי לשנות את שם העסק ולפיכך גם את הלוגו שלכם.
  • מיקום גאוגרפי – מיתוג מחדש יכול להתבצע גם בהתאם למיקום הגיאוגרפי בו אתם פועלים.
  • תקציב – תקציב דל מדי לעבודת מיתוג ושיווק מקצועית יכול להשפיע על בניית המותג שלכם.
  • הבידול שלכם – האופי שבו אתם מציגים את עצמכם כנבדלים מהמתחרים שלכם.
  • חברת השיווק שאתם עובדים עמה – חברת שיווק באינטרנט שתספק לכם את השירות ורמת המקצועיות שלה עשויים להשפיע גם כן.
  • הידע וההבנה המקצועית של בעל העסק לענייני מיתוג ופרסום.

מיתוג לעסק חדש איתנו בוואמוס מדיה הוא תהליך קדוש וחשוב לכל בית עסק שאנו עובדים עמו, במיוחד כאשר מדובר בעסקים חדשים היוצרים את הזהות שלהם לראשונה. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בבניית המותג שלכם.

מיתוג לעסקים חדשים

מיתוג לעסק חדש בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על מיתוג לעסק חדש

דברים שתמידי רציתם לדעת על מיתוג עסקים חדשים!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

כל עסק חדש צריך מיתוג אולם לא רק עסקים חדשים זקוקים למיתוג. כל עסק צריך תוכנית מיתוג מקצועית. לעתים רבות עסקים מבצעים מיתוג מחדש לעסק ובונים מערך מיתוג שלם וחדש.

בניית אסטרטגיה למיתוג העסק תכלול אפיון מלא של העסק, החזון העסקי, הערכים עליהם מושתת העסק ועוד. לאחר ביצוע האפיונים, מחקר המתחרים ובניית פרסונה של קהל היעד שלכם ניתן יהיה לתכנת את בניית המותג שלכם.

אנו בוואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם בבניית מותג על בתחום שלכם. כל איש מקצוע בתחום השיווק ו/או הייעוץ העסקי עם ניסיון בתחום יכול לסייע לכם בבניית אסטרטגית מיתוג לעסק. כדי להוציא אותם לפועל באמצעות תכנים, עיצובים ותשתיות שיווק תצטרכו חברת פרסום מקצועית לשירותכם.

את המיתוג של העסק כדאי לתכנן כבר משלבי ההקמה של העסק או אפילו קצת לפני כן. במידה וזה לא התבצע אז כמובן כמה שיותר מהר לאחר ההקמה של העסק יהיה זמן טוב. גם אם עבר זמן מה מאז שהקמתם את העסק והחלטתם שאתם צריכים מיתוג מקצועי לעסק – הרי שזה הזמן שלכם לבצע זאת.

מה כולל מיתוג עסק חדש?

אלמנט:

תיאור:

הגדירו את הקהל שלכם

ראשית יהיה עליכם להגדיל את קהל היעד שלכם מחדש. ייתכן ואתם פונים לשוק רחב או מצומצם יותר. ייתכן ואתם לא ממוקדים מספיק או פונים לקהל יעד שהוא לא מתאים לכם ולשירותים או למוצרים שלכם. 

בצעו מחקר מתחרים

למדו אודות המתחרים שלכם, כיצד הם מקדמים את עצמם, כיצד הם נבדלים מעסקים אחרים בתחום שלכם, אילו ביטויי מפתח הם מקדמים? איך עמודים ראשיים יש להם באתר? מה הם מציעים שאתם לא מציעים? וכו'.

אפיינו את הסיפור של המותג שלכם

לכל מותג טוב יש סיפור מאחוריו. מלבד החזון העסקי שלכם אתם רוצים לייצר זהות למותג שלכם. כלומר אני מאמין, ערכים שהמותג פועל לפיהם. אתם רוצים לפשט את הנושא בצורה הטובה ביותר, לבסס מספר ערכים ראשיים לפיהם אתם פועלים ולייצר זהות ברורה למותג שלכם.

כתבו את הסלוגן שלכם

אם תצליחו לסכם במשפט אחד קצר את האני מאמין שלכם, החזון שלכם והמסרים שלכם לתוך משפט אחד – יש לכם סלוגן חדש לרוץ אתו.

דאגו לאלמנטים הגרפיים

אי אפשר לעשות מיתוג מחדש ללא אלמנטים גרפיים כמו לוגו, אתר אינטרנט, פליירים, כרטיסי ביקור, ברושורים ועוד. לא כל עסק צריך כל דבר כמובן, אך בהתאם לצרכים שלכם כדאי יהיה להתחיל לארגן את החומרים המודפסים וכמובן לשפר באמצעות את הזהות החדשה שלכם, לקדם את המותג שלכם ועוד. 

בנו את התשתיות שלכם

זה הזמן לבנות את תשתיות השיווק הדיגיטליים שלכם. החל מאתר האינטרנט שלכם, דף הפייסבוק, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ועוד.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (113 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.