ניהול רשתות חברתיות

מיתוג העסק שלכם בעזרת רשתות חברתיות!

כיום כל אחד יכול להיעזר בכוח העצום של הרשתות החברתיות ולהפוך לאושיית רשת או לעסק בעל מוניטין בתחומו. מיליוני ישראלים פעילים מדי יום ברשתות החברתיות מה שגרם לעלייה משמעותית בכמות בעלי העסקים המשקיעים בפרסום ברשתות החברתיות. כיום אי אפשר להישאר אדישים לכך ואם אין לכם חברת שיווק באינטרנט שעושה לכם ניהול רשתות חברתיות אתם ככל הנראה נשארים מאחור בזמן שהמתחרים שלכם קוטפים את כל הלקוחות שלכם. רוצים למשוך את הלקוחות אליכם? השאירו פרטים כאן למטה באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

ניהול רשתות חברתיות

הדרך שלנו לגרום לעסק שלך לבלוט בסושיאל!

פגישת אפיון מקיפה

בתחילת התהליך חשוב לנו להכיר אתכם ואת העסק שלכם, את המטרות, היכולות, לשמוע קצת על קהל היעד ועל השירות או המוצר אותו תרצו לפרסם. האפיון עוזר לנו ולכם לקבל תשובות ולשאול את השאלות החשובות רגע לפני שמתחילים בעבודה.

בניית אסטרטגיה

בשנת 2023 יש המון רשתות חברתיות וחשוב לדעת מה הפלטפורמה שהכי תתאים לכם. הצוות שלנו בונה אסטרטגיה בה אנחנו לוקחים בחשבון את קהל היעד שלכם, השוק, המתחרים, רמת החשיפה ופרמטרים נוספים, וגבשים את תוכנית העבודה שתתאים לכם.

בונים שפה שיווקית

כדי להשאיר חותם ברשת החברתית צריך לבלוט. הצוות שלנו יבנה לכם שפה שיווקית ועיצובית, שתעזור לייחד אתכם ברשת החברתית ותגרום לכם לזרוח מול המתחרים שלכם. בעזרת השפה השיווקית והעיצובית נוכל לקלוע בול למה שקהל היעד שלכם מחפש ורוצה לראות אצלכם בעמוד.

מתפוצצים בסושיאל!

אז אחרי שעברנו את כל השלבים, אתם כבר ממש מוכנים להתפוצץ בסושיאל. הצוות שלנו מתחיל לעלות פוסטים מעוצבים, מכין סרטונים ויראלים בטיקטוק וברילס, מעלה לכם סטורי ואפילו עונה לכל השאלות של העוקבים שלכם, הכול כמובן בהתאם לאסטרטגיה ולשפה שבנינו לכם, לכם נשאר רק לטפל בלידים.

ניהול רשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות עם ואמוס מדיה

רבים חושבים כי צריך מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות על מנת להביא לקוחות נוספים לעסק. עם פרסום מקצועי של ואמוס מדיה תוכלו ליהנות מלקוחות חדשים בטווח זמן קצר יחסית תוך בניית אמון עם הקהל שלכם והגדלת העוקבים לאורך החודש. רשתות חברתיות הן דרך נהדרת להגביר את החשיפה למותג שלכם, להביא לקוחות נוספים  ולייצר הכנסה גדולה יותר. אנו בוואמוס מדיה חיים את הרשתות החברתיות מדי יום, בקיאים היטב בסוגי התכנים הפופולריים עבור הלקוחות ובטרנדים השונים בתחום. נשמח להשתמש בכל הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים על מנת לקדם גם את העסק שלכם ברשתות החברתיות.

ליצור תכנים שהקהל שלכם באמת רוצה לקרוא ולצפות בהם

בין אם מדובר על קידום בפייסבוק, באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת חשוב לייצר תכנים שהקהל שלכם באמת רוצה לקרוא ולצפות בהם. תכנים אלו יכולים להיות יצירתיים, מצחיקים, מלמדים ואחרים. ישנם סוגים שונים של תכנים שכדאי לשתף ותכנים שלא כדאי לשתף. באמצעות איש סושיאל מקצועי תוכלו לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה, ליצור את התכנים הנדרשים לכם מדי יום, שבוע וחודש ולקדם את המותג שלכם ואת השירותים והמוצרים שלכם ברשתות החברתיות באמצעות תכנים שהעוקבים שלכם באמת רוצים לקרוא ולצפות בהם.

כמה תכנים צריך לפרסם בשבוע/חודש?

תדירות פרסום התכנים עשויה להשתנות בין עסק אחד לאחר ובהתאם לזמן של בעל העסק או לתקציב שלו. בדרך כלל כאשר נעזרים בחברת פרסום לניהול עמודים ברשתות חברתיות, פרסום באינסטגרם, פרסום בפייסבוק, חברת הפרסום דואגת לייצר כמות מסוימת של תכנים מדי חודש. תכנים אלו חיוניים לצורך שמירה על פרופילים ועמודים עסקיים פעילים וכמובן לשמור על המותג בתודעה של הלקוחות שלכם לאורך זמן כך שכאשר יצטרכו את השירותים או המוצרים שלכם הם ידעו למי ולאן לפנות. השאלה הנשאלת היא כמה תכנים באמת צריך כל שבוע וחודש? ובכן עם כמות התכנים שהגולשים נחשפים אליהם מדי יום ברשתות החברתיות זה לא מן הנמנע שתרצו לשאוף לפחות למספר תכנים בשבוע. אם אין לכם זמן או אפשרות כלכלית לכך, דאגו לפחות ל2 תכנים בשבוע.

ניהול רשתות חברתיות
מעונינים בניהול הרשתות החברתיות של העסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
ניהול סושיאל ורשתות חברתיות

באילו רשתות חברתיות כדאי לפרסם

פרסום באינסטגרם או בפייסבוק? אולי פרסום בטיקטוק או לינקדאין? שילוב של עבודה עם יוטיוב או אולי דווקא טוויטר? הרשתות החברתיות סובבות סביבנו ומהוות חלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד ואחת מאתנו. אנשים רבים מבלים שעות רבות ברשתות חברתיות מדי יום ומיליוני ישראלים מחכים לכם ברשתות החברתיות. איך נדע היכן לפרסם? הרי שכל רשת חברתית דורשת השקעה של כסף ומשאבים, תכנים ועיצובים, סרטוני וידיאו ועוד. בין אם אנו צריכים לשלם לחברת פרסום שתכין את התכנים עבורנו או שאנו מכינים חלק מהם או את כולם בעצמנו – עדיין מדובר בהשקעה של זמן וכסף. לכן, אם אינכם ארגון גדול ומבוסס היטב שיכול להשקיע סכומים גדולים בכל חודש על פרסום סביר להניח שתרצו להתמקד בערוץ שיווק אחד או שניים. ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, שמחוברות באותם בעלים ומערכת פרסום למשל, תוכלו להשתמש בתוכן שהכנתם עם שינויים קטנים ברזולוציה ולשתף ב2 הרשתות הנהדרות הללו. ביצירת קשר עם הצוות המקצועי שלנו בוואמוס נשמח לאפיין ביחד אתכם את צרכי העסק, היכן נמצא קהל היעד שלכם והיכן כדאי להשקיע. 

מי מכין לנו את התכנים?

תכנים לרשתות החברתיות זה נושא מעט מורכב יותר מהכנה של תכנים לאתר או לצרכי קידום כמו בשירותים אחרים כמו קידום אורגני למשל. בדרך כלל בעל העסק יצטרך להיות מעורב בהכנת התכנים או אנשים מטעמו. לכל הפחות יצטרך בעל העסק לאשר את התכנים או לאפיין את סוג התכנים עם חברת הפרסום. אם לבעל העסק אין זמן בהכנת התכנים חברת הפרסום תצטרך להכין אותם. ישנם סוגים שונים של תכנים: רילס, לייבים, פוסט רגיל, תמונות, וידיאו ועוד. ביחד עם איש הסושיאל של חברת הפרסום כדאי יהיה לאפיין את סוג התכנים שאתם רוצים לשתף, מהי התדירות שתרצו לשתף, באילו רשתות חברתיות, לאן יובילו התכנים, מה המטרה שלהן ועוד. לדוגמה: מסעדה המעוניינת לשווק ברשתות החברתיות משלוחי אוכל הביתה תרצה להכין תכנים נוספים שקשורים באוכל, זאת מלבד פרסומות ומבצעים על משלוחים. לכן ביום מסוים תוכלו לראות מבצע משלוח לערב ליגת האלופות וביום אחר מתכון מומלץ, טיפ רלוונטי או קרוסלה של תמונות מבית העסק.

סושיאל מדיה בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על רשתות חברתיות

דברים שתמידי רציתם לדעת על ניהול רשתות חברתיות!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק יהיו בדרך כלל הרשתות החברתיות אך תוכנית הפרסום תלויה במידה ניכרת באפיון העסק, קהל היעד, מטרות, צרכים, תקציב ועוד.

זה תלוי בתקציב הפרסום של בעל העסק ו/או בזמן שהוא יכול להקדיש לטובת פעילות זו. לעתים ניתן יהיה להשתמש באותן תכנים שמייצרים לרשת חברתית אחת גם עבור הפרופיל ברשת חברתית אחרת, רק עם התאמות קטנות בעיקר לעיצובים הגרפיים.

לחלק מהתכנים תוכל לדאוג חברת השיווק ולתכנים מסוימים יידרש שיתוף פעולה מטעם בעל העסק.

ניהול רשתות חברתיות הוא שירות של חברות פרסום הפעילות מדי יום ברשתות החברתיות ובעלות ניסיון רב בתחום זה. עם זאת, לעתים רבות בעל העסק יצטרך להיות מעורב בקמפיין השיווק של החברה ברשתות החברתיות, בעיקר כאשר צריך תשובה מקצועית של איש המקצוע, במקרה הזה בעל העסק, שנציג מטעם חברת הפרסום לא ידע לתת אותה. כמו כן שת"פ יידרש מטעם בעל העסק ליצירת חומרים ותכנים, תמונות ולעתים גם סרטונים ולייבים.

הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר לפרסום כיום:

 

פייסבוק

הרשת החברתית שעדיין נחשבת לפופולרית ביותר, על אף הגיוון הרב שיש כיום בשוק הרשתות החברתיות. מיליוני ישראלים פעילים בה מדי יום ומגוון אפשרויות לפרסום בפייסבוק, החל מקידום עמודים עסקיים, דרך פרסום ממומן לקידום פוסטים ספציפיים, שליחת תנועה מפייסבוק ישירות לאתר שלכם, פעילות בקבוצות דיון ועוד.

אינסטגרם

הרשת החברתית הפופולרית ביותר אחרי פייסבוק המאפשרת לשתף מגוון סוגי תכנים: תמונות סרטונים, רילס, סטורי ועוד. פחות טקסטים, יותר תמונות ואלמנטים ויזואליים ומערכת הפרסום של פייסבוק שמאפשרת לסווג את הפרסום לקהל יעד ממוקד ביותר.

טיקטוק

רשת חברתית פופולרית במיוחד שהתחילה כרשת חברתית לשיתוף סרטוני ליפסינג וכללה בעיקר ילדים ונערים אך כיום אנשים בכל הגילאים פעילים וצופים בטיקטוק ולכן הוא הפך לכר פורה לפרסום לעסקים, יצירת שת"פ עם משפיענים ועוד.

לינקדאין

מתאים בעיקר למי שמחפש עובדים או שת"פ עם אנשי מקצוע טובים ומנוסים בתחומים שונים. בעיקר רשת חברתית עסקית. ניתן למצוא בה לקוחות אבל לא האופציה הראשונה או השנייה שבתי עסק פונים אליה.

יוטיוב

יוטיוב מוכרת לכולנו כאתר סרטונים אך עם כניסת ה"שורטס" המעתיקים למעשה את הקונספט של הסטורי של פייסבוק ואינסטגרם, אין ספק כי ליוטיוב של גוגל יש תוכניות להפוך לרשת חברתית עוצמתית בפני עצמה. מעבר לכך שהיא פלטפורמת ווידיאו הטוב ביותר לקדם את העסק שלכם.

טוויטר

מעטים מהישראלים באמת משקיעים בפרסום בטוויטר. הסיבה לכך היא שהוא פופולרי בעיקר בקרב הקהל האמריקאי והעולמי. אם זאת, אם יבוא לכם לצייץ מדי פעם ללקוחות בחו"ל זו אופציה נחמדה.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (197 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.