בניית אתר חנות

בונים לכם אתרים שפוגעים בול!

ואמוס מדיה מתמחה בבניית אתרים מקצועיים לעסקים בכל סדר גודל, לרבות אתרי חנות. בניית אתר חנות מקצועי הוא לא משהו שאתם רוצים להקל בו ראש. עם תחרות כל כך גבוהה בכל תחום כיום, הדרך הטובה ביותר שלכם להתבלט על פני המתחרים שלכם היא באמצעות אתר אינטרנט מקצועי, מתקדם ויפיפה עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. אנו בוואמוס מדיה נדע לבנות עבורך אתר חנות מדהים ומקצועי, עם חוויית משתמש שתסייע בהגדלת אחוזי ההמרה באתר – במילים פשוטות – יותר מכירות ויותר הכנסות עבורכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לקבוע פגישת פרונטלית או זום ללא התחייבות.

עיצוב מיתוג ובניית אתר חנות
בניית אתרי חנות מערכת וורדפרס

בניית אתרים לעסקים – איזה סוג אתר אתם צריכים?

בניית אתרים לעסקים היא לא רק אתר חנות. מרבית בעלי העסקים אינם יודעים את סוג האתר המומלץ ביותר עבורם. לצורך כך מומלץ לפנות אל נציגנו המקצועיים בוואמוס מדיה ונשמח לאפיין ביחד אתכם את העסק שלכם, המטרות מהאתר שלכם ואיזה סוג אתר אתם צריכים. אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים או דיגיטליים כמעט תמיד כדאי יהיה לבנות אתר חנות ולא להסתפק רק באתר תדמית. אפשרו לגולשים לרכוש מכם אונליין ולהפוך ללקוחות מרוצים וממליצים שלכם שתוכלו להמשיך לצמוח ולהתפתח. 

בניית אתר חנות עם מערכת וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס תהיה המומלצת ביותר עבורכם. מערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח ונחשבת גם למערכת הפופולרית ביותר בעולם כיום לבניית אתרים בכלל ובניית אתרי חנות דיגיטלית בפרט. וורדפרס מאפשרת בניית חנות באמצעות תוסף הנקרא WooCommerce כאשר ישנם עוד אינספור תוספים לוורדפרס שניתן להתקין כדי לשדרג את חוויית הגלישה באתר והשימוש בחנות: תוספים לשיתוף המוצרים ברשתות החברתיות, תוספים המסייעים להתאמת העמודים לקידום אורגני בגוגל, תוספים המסייעים בטעינה מהירה יותר של האתר, תוספים המשדרגים את המבנה והעיצוב של עמוד המוצר ועוד.

בחירת דומיין ואחסון מתאים

בניית אתר אינטרנט מתחיל בבחירת דומיין ואחסון מתאימים. הדומיין הוא כתובת הURL שמקלידים בדפדפן כדי להגיע לאתר שלכם ותהיה למעשה הכתובת שמייצגת את האתר שלכם. כאשר אתם עובדים עם מערכת קוד סגור או מערכת חינמית לבניית אתר החנות שלכם סביר להניח שחלק מהדומיין שלכם יורכב מהרבה מספרים ואותיות רנדומליים או סאב דומיין של אותה מערכת. הדרך הטובה ביותר למתג את עצמכם כחנות מקצועית וכעסק רציני היא כמובן לרכוש דומיין (שעולה לא יותר מ70 שקלים בשנה בדרך כלל) עם כתובת המתאימה לשם העסק שלכם. בחירת האחסון תשפיע על מהירות הטעינה של האתר שלכם, איכות הגלישה בו, הקיבולת של כמות התמונות והמדיה שתוכלו להעלות לאתר מבלי שזה יפגע בביצועים שלו ועוד. אנו בוואמוס מדיה לא משאירים לכם את כל הכאב ראשי הטכני ומלווים אתכם צעד צעד, תוך כדי שעוזרים לכם בכל הקשור לרכישת הדומיין, האחסון והחיבור ביניהם לבין האתר שלכם.

עיצוב ומיתוג החנות הדיגיטלית שלכם

עיצוב ומיתוג החנות שלכם תהיה בעצם ליצור שפה גרפית ומקצועית שתדבר אל הקהל שלכם. זה האופן שבו הם יזכרו אתכם וישקף את החוויה שלהם ברכישה ושימוש במוצרים שלכם. לפרטים נוספים בנושא תוכלו ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניי אתר חנות
מחפשים אתר אינטרנט לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
בניי אתר חנות

חיבור למערכת סליקה

בשונה משירותי בניית אתר תדמית הרי שבמסגרת בניית אתר חנות נצטרך לחבר את החנות שלכם למערכת סליקה. כיום יש מספר אפשרויות בשוק, חלקן טובות יותר, חלקן פחות, כאשר המשתנה ביניהם יהיה העמלה שתצטרכו לשלם במסגרת כל עסקה, אפשרויות הניכיון וקבלת התשלום ועוד. הצוות המקצועי שלנו ב Vamos Media  יעזור לכם למצוא את מערכת הסליקה המתאימה עבורכם ולחבר אותה לאתר שלכם כך שהלקוחות שלכם יוכלו לבצע רכישה מאובטחת ונוחה אונליין.

התאמה רספונסיבית של האתר ושיפור חוויית המשתמש

מעל 70% מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים. המסכים הללו בגדלים שונים ממחשבים נייחים וגם בינם לבין עצמם יש מגוון של מסכים בגדלים שונים. תארו לכם מצב שבו אתם נכנסים לאתר דרך הטלפון שלכם והכיתוב נחתך באמצע, אין לכם אפשרות ללחוץ על כפתור שרציתם וכו'. סביר להניח שתצאו מהאתר במהירות ותעברו לאתרים מתחרים. כך יהיה גם עם הגולשים שלכם במידה והאתר שלכם לא יהיה מותאם לגלישה במובייל ובכלל מותאם רספונסיבית לגלישה במסכים שונים.

לתת ללקוחות שלכם את כל הביטחון שהם צריכים

אתר החנות שלכם צריך להיות גם מאובטח היטב, הן מבחינת מידע של משתמשים רשומים והן מבחינת מידע של כרטיסי אשראי שהם מזינים במערכת. אתם רוצים להציע ללקוחות שכם מספר אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק שיוכלו ליהנות מביטחון רב יותר ולדעת שיש מי שיספק להם תמיכה בעת הצורך. בניית האמון לצד אתר מקצועי ואיכותי יגדילו את כמות המכירות באתר שלכם ויעזרו לכם לבסס מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלכם.

לבנות אתר חנות בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על בניית אתר חנות

דברים שתמידי רציתם לדעת על בניית אתרי חנות!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

ההמלצה שלנו היא לבנות את אתר החנות בוורדפרס. מערכת קוד סגור טובה ככל שתהיה מאוד מגבילה את בעלי החנויות בעיצוב ומיתוג שניתן לעשות, בכמות העמודים/מוצרים, באפשרויות הבנייה האחרות באתר ולעתים גם גובות עמלות סליקה על המוצרים בחנות שלכם ועוד. בוורדפרס תהיו חופשיים לבנות את אתר החנות שלכם כרצונכם ולהיעזר בתוספים שונים לשדרג את החנות.

בניית אתר חנות מקצועי יאפשר לכם לשווק את המוצרים שלכם גם כאשר אתם ישנים. החנות הדיגיטלית שלכם תעבוד עבורכם, תוכלו לקבל את ההזמנות החדשות במערכת ולמחרת לטפל בהזמנה.

מרבית הגולשים באינטרנט כיום עושים זאת באמצעות הסמארטפונים, הטאבלטים והמסכים השונים שהם לא בהכרח מחשב נייח. לכן חשוב מאוד להתאים את האתר רספונסיבית לגלישה במסכים שונים.

אתר תדמית יהיה האתר הבסיסי ביותר עבור בעלי עסקים באינטרנט. הוא מכיל מספר עמודים ראשיים, דף אודות ועמוד יצירת קשר. אתר חנות או תוספת חנות לאתר מאפשרת הוספה של מוצרים, חלוקה לקטגוריות שונות, הוספת מבצעים, מחירים, תמונות מוצר ועוד. למעשה בניית אתר חנות מאפשרת ללקוחות שלכם לרכוש מכם מוצרים אונליין.

פעולות שאתם יכולים לבצע בתוך אתר החנות שלכם כדי לשפר את הקידום שלו בגוגל:

פעולה:תיאור:כיצד זה תורם לקידום האורגני?
אופטימיזציה לתמונותהוסיפו תגיות ALT ו-TITLE לתמונות ואפילו תיאור לתמונה. באתרי וורדפרס וברוב הפלטפורמות ניתן לעשות זאת בקלות וללא ידע תכנותי. תורם לסריקה של מנועי החיפוש לתמונות באתר שלכם, בעיקר לתמונות של המוצרים ומבין יותר טוב במה עוסק העמוד ומהי התמונה. כמו כן זה תורם לחיזוק הסמכות של התוכן המוצג בעמוד, משפר את חוויית המשתמש עבור מכשירים הסורקים רק טקסט ללא תמונות ועוד.
הרחבת התוכן בעמודי מוצרהוסיפו לעמודי המוצר תכנים נוספים והעשירו את התוכן בעמודים. בדרך כלל עמודי מוצר יהיו עמודים עם מעט תוכן ולכן תוכלו להשיג יתרון על המתחרים שלכם עם תדעו להרחיב בצורה יעילה ועניינית את המידע על המוצר שלכם.משפר את זמן השהייה באתר, מפחית את אחוז הנטישה, מספק מידע איכותי ורב יותר על המוצרים, תורם לשיפור הסמכות של העמוד בגוגל ועוד.
ניווט נוח ויעילדאגו לתפריטי ניווט נוחים ויעילים באתר, אפשרויות ניווט נוחות בין קטגוריות המוצרים בתפריטים הצדדיים, הוספת פירורי לחם לאתר ועוד.תורם לחוויית המשתמש באתר, בניית היררכיית התוכן של האתר שמנוע החיפוש סורק ועוד.
קישורים פנימייםהוסיפו קישורים פנימיים בין העמודים השונים באתר שלכם כדי לחזק את הסמכות של עמודים אחרים ולאפשר לגולשים לנווט במהירות ובנוחות מעמוד אחד לאחר. תורם לחיזוק הסמכות של עמודים פנימיים באתר, תורם למנועי החיפוש הסורקים את העמודים להבין טוב יותר במה העמודים עוסקים, תורם לשליחת גולשים בין עמודי האתר וביקור ביותר מעמוד אחד ותורם לחוויית המשתמש באתר וניווט מהיר בין עמודים עבור הגולשים.
הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (209 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.