קידום אורגני כפר סבא

אם יש לכם עסק בכפר סבא והתחלתם לחשוב על פרסום וקידום העסק באינטרנט ודאי כבר שמעתם על החשיבות של קידום אורגני לאתר שלכם. הקידום האורגני מתייחס לקידום האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, כאשר הדגש הוא על קידום הסמכות והאמינות של האתר בשילוב ביטויי מפתח שעשויים להיות רלוונטיים לעסק שלכם. במילים פשוטות – כאשר לקוח פוטנציאלי שלכם יבצע חיפוש למוצר, שירות או עסק בתחום שלכם ובאזור שלכם – אתם רוצים להופיע שם בתוצאה האורגנית הראשונה בגוגל. לדוגמה: אם יש לכם חנות פרחים בכפר סבא אז בכל פעם שגולש יחפש ביטויים שקשורים במשלוחי פרחים או חנות פרחים בכפר סבא – אתם תרצו להופיע שם. רוצים להופיע בתוצאה הראשונה בגוגל? השאירו לנו פרטים ונשמח לעבוד אתכם! עכשיו אחרי שסיימנו את החלק הרשמי – בואו נצלול לעומק ונבין את החשיבות של קידום אורגני כפר סבא לעסק שלכם.

5 סיבות מדוע אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בגוגל

קידום אתרים לעסק הוא בעל מאפיינים שונים החיוניים מאוד לעסק. רובם תורמים לעסק בטווח הארוך אך לתרומה שלהם משמעות רבה וקשורה באופן ישיר לתדמית של העסק, למוניטין שלו ולכמות הלקוחות שאתם עשויים לקבל מהאתר שלכם. להלן כמה סיבות מדוע אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל:

  • מקור התנועה הגדול בעולם – גוגל היא לא רק האתר הפופולרי ביותר ומנוע החיפוש הפופולרי ביותר, הרי שהיא גם מקור התנועה הגדול בעולם לאתרי אינטרנט. לכן אתם רוצים להתברג גבוה מאוד בתוצאות החיפוש לכמה שיותר ביטויים בתחום שלכם הרלוונטיים לשירותים ולמוצרים שאתם מקדמים.
  • הכי משתלם בטווח האורך – קידום אורגני הוא ללא ספק טכניקת פרסום לטווח הארוך. בדרך כלל לוקח חצי שנה עד שנה בממוצע עד שמתחילים ליהנות מפירות הקידום (לעתים אפילו יותר) אבל בטווח הארוך מדובר בהשקעה המשתלמת ביותר שתוכלו לעשות שכן לא רק שתמשיכו לזכות בזרימה קבועה של גולשים (ובעצם לקוחות פוטנציאליים) לאתר שלכם, אלא גם שכאשר תהיו למעלה בתוצאות גם המוניטין שלכם יושפע מכך.
  • מוניטין חיובי – להופיע ראשונים בגוגל זה לא דבר של מה וכך וקהל הגולשים נוטה לסמוך על התוצאות הראשונות יותר מתוך מחשבה שאם גוגל מציג אותם ראשונים ככל הנראה הם נחשבים לעסק אמין או מקור מידע אמין לכל הפחות עבור החיפוש שלהם. 
  • העלאת ערך הנכס – להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל תורם לשיפור העלאת ערך הנכס – כלומר העלאת ערך האתר שלכם, בנוסף להעלאת ערך העסק שלכם.
  • אם פעם תרצו להפסיק את הליך הקידום ובהנחה שעבודת הקידום שבוצעה עבורכם הינה עבודה טובה – ייתכן ותוכלו ליהנות מפירות הקידום לתקופה קצרה קדימה גם לאחר הפסקת העבודה, לפחות עד שהמתחרים שלכם יעקפו אתכם…

קידום אורגני כפר סבא – איך זה עובד?

שירות קידום אתרים יכול להתאים לכל עסק בכפר סבא, קטן כגדול, ובכל תחום. במסגרת שירות קידום אתרים תצטרכו תחילה לבצע מספר מחקרים, לאפיין ולאסוף מידע. באמצעות המידע הזה תוכלו לבנות אסטרטגיית קידום מותאמת אישית לצרכים ולתקציב שלכם ומשם להתקדם לעבודת הקידום השוטפת. במסגרת עבודה זו תצטרכו לבצע מספר פעולות חיוניות:

  • תוכן – תצטרכו לדאוג לתכנים חדשים לאתר שלכם ושמירה על האתר מעודכן ורלוונטי. זה אומר: להעלות מאמרים חדשים לאתר ובמקביל גם לחדש תכנים ישנים במידת הצורך. 
  • אופטימיזציה – לבצע התאמות שונות לתוכן באתר שלכם, להתאים אותו לצרכי קידום אורגני, לשלב ביטויי מפתח אבל גם לשמור על מרקם טקסטואלי מעניין ובעל ערך לגולש.
  • קישורים – תצטרכו לדאוג להכנסת קישורים לאתר מרחבי הרשת. כיום חשובה איכות הקישורים ולא רק כמות הקישורים. למעשה קישור אחד מאתר איכותי וסמכותי עשוי להיות שווה יותר מאלפי קישורים לא איכותיים או קישורים מאתרי ספאם שרק יכולים להזיק לאתר שלכם. את הקישורים ניתן להשיג במגוון דרכים וכדאי להרחיב על כך במאמר נפרד כיוון שמדובר בתורה שלמה. 
  • חוויית משתמש – דאגו לשפר ולפתח את חוויית המשתמש באתר שלכם, להציע אתר מתקדם ונוח לשימוש, קריאה וניווט. דאגו לגלישה מהירה באתר ולתכנים מדויקים המשקפים את מה שנאמר בכותרת של אותו עמוד. יש עשרות פעולות שניתן לבצע על מנת לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם והעבודה בנושא זה אף פעם לא נגמרת.

לקדם לבד או עם חברת קידום אורגני?

יש לכם אפשרות לקדם את האתר שלכם בעצמכם או לשכור את שירותיה של חברה לקידום אורגני והיא תספק לכם את שירותי קידום האתר שלכם. כמובן שהיתרון המרכזי (ואולי היחיד) של קידום עצמאי של האתר שלכם הוא נוסף החיסכון הכספי. קידום אורגני הוא לא שירות זול (ובצדק) ויכול לעלות לכם החל מ1500-2000 ₪ פלוס מע"מ לחודש לחבילת קידום בסיסית לאתר שלכם ואלפי שקלים לעסק ממוצע כל חודש. מלבד החיסכון הכלכלי הרי שמדובר בעבודה מעמיקה וסזיפית שתגזול מכם זמן רב, במיוחד אם אין לכם מתודת עבודה מסודרת וברורה, אסטרטגיה שבניתם עם ניסיון רב שנים בתחום וניסיון בביצוע פעולות שונות מהר וטוב יותר. מעבר לבזבוז הזמן ייתכן מאוד וגם תבצעו פעולות שאינן מספיק טובות או לא בצורה מקצועית מה שיקטין את הסיכוי שלכם להוביל בתוצאות על פני המתחרים שלכם שמשקיעים בקידום מקצועי. בנוסף לכל זה הרי שבמסגרת עבודת הקידום צריך להשקיע בכלים טכנולוגיים מתקדמים, יצירת קשרים ובניית משאבים שונים לצרכי הקידום כמו טיפוח אתרי תשתית ועוד. אז מכל זה אתם יכולים להבין מהי ההמלצה שלנו 😉

מדוע אתם רוצים לעבוד איתנו בוואמוס מדיה?

אנו בחברת ואמוס מדיה נעשה כל שביכולתנו כדי להביא אתכם לתוצאה הראשונה בגוגל וכמה שיותר מהר, תוך שימוש באסטרטגיות חוקיות בלבד, ללא קיצורי דרך אך עם ניווט וניהול נכון של אסטרטגיית הקידום ושיטת קידום מתקדמת שנבנתה בעזרת הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

5/5 - (15 votes)
קידום אורגני בכפר סבא
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.