קידום ממומן בפייסבוק

קידום שיגדיל לכם את הלקוחות באופן מידי!

קידום ממומן בפייסבוק יכול לעזור לכם לקדם את העסק שלכם, לחזק את המותג שלכם, להגביר את החשיפה ולהביא לקוחות חדשים. כיום מעל 4 מיליון ישראלים פעילים בפייסבוק, הרבה מהם מדי יום, לכן אתם ממש לא רוצים להתעלם מכוח הפרסום הזה. באמצעות קמפיין פרסום מנצח תוכלו להוביל את העסק שלכם קדימה ולקדם משמעותית את המטרות שלכם. רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לקידום ממומן בפייסבוק צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק

למי מתאים לעשות קידום ממומן בפייסבוק?

נתחיל מהבסיס והוא למי כדאי לעשות קידום ממומן בפייסבוק בכלל? ובכן אם יצא לכם לגלוש בפייסבוק לאחרונה (סביר להניח שכן) ודאי ראיתם פרסומות של עסקים שונים. אלה יהיו בדרך כלל בהתאם לתחומי העניין שלכם, קבוצות שעשיתן להן לייק או לקחתם בהם חלק בדיונים או בשל העובדה שאתם חברים של אותם אנשי מקצוע שמפרסמים. כבעלי עסק אתם צריכים להחליט האם כדאי לכם לפרסם בפייסבוק? אולי לעשות קידום אתרים בגוגל? על פי הניסיון שלנו בוואמוס מדיה אנו ממליצים כמעט לכל בית עסק לקדם את העסק שלו בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל. זו הזדמנות נהדרת עבור בעל עסק לייצר קהילה, לבנות אמון עם הקהל ולקדם את העסק. 

מיתוג נכון הוא המפתח לקמפיין מנצח

פרסום בכלל ופרסום באינטרנט בפרט מבוססים קודם כל על מיתוג נכון. מיתוג מקצועי לעסק הוא בעצם הדרך שלכם ליצור את הזהות של העסק שלכם וכאשר מדובר על פרסום במרחב הדיגיטלי, כשאנשים לא פוגעים אתכם פיזית או מכירים אתכם בהכרח – הם יכירו אתכם באמצעות עבודת המיתוג שתעשו. המיתוג קשור לתכנים שלכם, לעיצובים הגרפיים, למסרים שאתם מקדמים, לאופן שבו אתם עונים לשאלות של אנשים ברשתות החברתיות, לאופן שבו אתם מספקים שירות לקוחות, לאיכות המוצר או השירות שלכם ועוד. הצוות המקצועי שלנו בוואמוס מדיה יעזור לכם לבנות מותג מנצח ומוביל בתחום שלכם שיספק לכם יתרון משמעותי על הלקוחות שלכם.

ת'כלס – האם קידום ממומן בפייסבוק אפקטיבי ומביא תוצאות?

קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק – מה עדיף? התשובה לכך איננה חד משמעית כיוון שיש יתרונות לכל אחת מהמערכות ופלטפורמות הפרסום הללו. משום כך עולה השאלה האם קידום ממומן בפייסבוק הוא באמת אפקטיבי ויכול להניב תוצאות? ובכן התשובה היא כמובן שכן. אם קהל היעד שלכם נמצא בפייסבוק תוכלו לנהל קמפיין פרסום איכותי, לטרגט את קהל היעד שלכם לפי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ונתונים שונים אחרים ועל ידי כך לקדם את המותג שלכם.

שילוב של קמפיין ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם – האם זה מומלץ?

אנו בחברת ואמוס מדיה ממליצים בחום לשלב פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ביחד אם זה אפשרי כמובן מבחינת תקציב. המשתמשים של פייסבוק ואינסטגרם בדרך כלל אותם משתמשים אך לעתים בתחומים שונים ייתכן וחשיפה באחת הפלטפורמות תהיה טובה ורווחית יותר מאשר בפלטפורמה השנייה. יתרה מכך, יש משתמשים בפייסבוק שאינם עושים שימוש באינסטגרם ולהיפך ולכן שילוב של שתי הפלטפורמות, כאשר ניתן לעשות זאת מאותה מערכת פרסום, תורמת משמעותית להשגת תוצאות טובות יותר.

קידום ממומן בפייסבוק
מעונינים בקידום ממומן בפייסבוק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
קידום אתרים ממומן בגוגל

להפוך מעסק קטן לעסק גדול בזכות קמפיין ממומן בפייסבוק

קמפיין ממומן בפייסבוק יכול לעזור לכם משמעותית לקידום העסק שלכם ובניית מותג על בתחום שלכם. באמצעות הרשתות החברתיות בכלל ופייסבוק הפופולרית בפרט ניתן לבנות יחסי אמון עם הקהל ולהגביר את החשיפה בתקציב צנוע יותר בדרך כלל ביחס למערכת הפרסום של גוגל. תוכלו לשלב קידום של פוסטים ממומנים, להוסיף תמונות למודעות שלכם ועל ידי כך לייצר חשיפה גדולה בתקציב סביר בהחלט. זאת לעומת הפרסום הממומן בגוגל למשל שיש לו את היתרונות שלו אך לרוב יהיה מבוסס על מודעות טקסט ותשלום עבור כניסה ממשית לאתר שלכם.

מדוע כדאי לכם לעשות קידום ממומן בפייסבוק עם ואמוס מדיה?

  • ניסיון רב שנים במיתוג, פרסום ושיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות.
  • ניהול של מאות קמפיינים ממומנים בתחומים שונים לאורך השנים.
  • משלבים עבודת מיתוג ביחד עם קידום ממומן ברמה הגבוהה ביותר.
  • עוקבים אחר ביצועי הקמפיין, מבצעים ספליט טסטינג ומשפרים את ביצועי המודעות תוך כדי תנועה.
  • עבודה שקופה, מקצועי ואמינה מול הלקוח לאורך כל הדרך.
  • מנהל קמפיין אישי שתוכלו להתנהל מולו לכל צורך.
קידום ממומן

קידום ממומן בפייסבוק דרך ואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על קידום ממומן בפייסבוק

דברים שתמידי רציתם לדעת על פרסום ממומן בפייסבוק!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

התשובה היא כן. נניח שהעסק שלך הוא עסק מקומי ואתם רוצים שהמודעות שלכם יופיעו רק לקהל יעד הנמצא באזור שלכם תוכלו לטרגט את הקמפיין לקהל יעד לפי ערים בישראל ולבחור את הרדיוס של השטח בסביבה בה תרצו לפרסם. לצורך העניין תוכלו לבחור שאתם מפרסמים רק לתושבי חיפה ברדיוס של עד 20 ק"מ מהעיר.

תמיד ניתן לצפות במדריכים ולהקים את הקמפיין לבד אולם אין תחליף לניסיון הרב של עובד שניהל עשרות או מאות קמפיינים. מלבד ההכרה המלאה עם המערכת והפיצ'רים השונים בה שיכולים לחסוך לכם עלויות רבות, הרי שגם הכנת המודעות, אפיון והכרה של קהל היעד, היכולת למקד את הקמפיין, לבצע ספליט טסטינג ושיפורים למודעות – ללא ספק יתרום להצלחת הקמפיין שלכם והפיכתו לרווחי.

הפיקסל של פייסבוק הוא חלקת קוד שפייסבוק מספקת לכם על מנת לשתול אותה בעמוד הנחיתה אליו אתם שולחים את הקהל שלכם. הפיקסל שותל קובץ קוקי בדפדפן של הלקוח וכך בעצם "מסמן" את הלקוח. לאחר מכן ניתן יהיה להקים קמפיין ולבחור לטרגט את הקהל המסומן שידוע לנו שהתעניין במוצר או בשירות שלנו כאשר נכנס לאותו עמוד נחיתה שלנו בעבר.

אינסטגרם הינה בבעלות פייסבוק כיום וכל זמן שכך מערכת הפרסום של פייסבוק יכולה להסתנכרן באופן מלא עם הפרסום באינסטגרם. כאשר אתם מקימים קמפיין תוכלו לבחור אם לפרסם גם באינסטגרם, רק באינסטגרם או רק בפייסבוק. במידה ותחליטו לפרסם ב2 הפלטפורמות קחו בחשבון שצריך להתאים את העיצובים של המודעה לכל פלטפורמה.

טיפים מזהב לקידום ממומן בפייסבוק שמייצר כסף:

איך לפרסם?

הסבר על הפרסום:

פרסום מודעות דרך מנהל המודעות ולא דרך העמוד עצמו

בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק תוכלו לראות את האפשרות לקידום עצמאי של הפוסט או העמוד שלכם אולם אם תעשו זאת ישירות דרך אותם כפתורים הפרסום יהיה יקר יותר משמעותית מאשר דרך מנהל המודעות. בנוסף הוא גם יהיה פחות ממוקד כיוון שאפשרויות הפרסום באופציה זו מוגבלות.

קדמו פוסטים איכותיים ומוצלחים

אנשים רבים נוטים לחשוב שאילו פוסטים איכותיים ומוצלחים בפני עצמם לא זקוקים לבוסט ממומן אלא דווקא הפוסטים החלשים יותר. כאן הטעות. פוסטים חזקים בפני עצמם גם בעלי מעורבות גבוהה יותר וכנראה גם בעלי עניין גבוה יותר לעוקבים שלכם ולכן כדאי יהיה לקדם אותם בצורה ממומנת לעורר יותר מעורבות וחשיפה למותג שלכם.

ספליט טסטינג

מדובר במונח המתייחס לבחינת המודעות שלכם ושיפור המודעות לאורך הקמפיין. כלומר, שאפו כל הזמן לשנות את נוסח המודעות בצורה סיסטמטית כדי לשפר את אחוזי הלחיצה והרלוונטיות של המודעות שלכם.

פילוח ממוקד

דרך מנהל המודעות תוכלו לפלח את קהל היעד שלכם במגוון דרכים, החל מפרטים אישיים אודות הקהל שלכם ועד תחומי העניין שלהם. נצלו את הכוח הזה למיקוד טוב יותר של הפרסום הממומן שלכם כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

להשאיר את הגולשים בפייסבוק או לשלוח אותם לאתר שלנו?

חלק מבעלי העסקים מתחזקים עמודי פייסבוק כתשתית העיקרית שלהם ואחרים השקיעו באתר מרהיב ואיכותי עם תוכן טוב וחוויית משתמש מדהימה. בקמפיין הפרסום שלכם תצטרכו להחליט לאן לשלוח את הקהל שלכם כדי להשיג את מטרות הקמפיין.

 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (191 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.