קידום ממומן בגוגל

הדרך שלך להשיג לידים חמים!

רוצים להביא לקוחות לעסק שלכם באופן מידי? נסו את הקידום הממומן בגוגל. אם אין לכם סבלנות או היכולת לחכות הרבה זמן להגעתם של הלקוחות החדשים ויש לכם אתר פצצה שרק מחכה שהגולשים יגיעו אליו כדי להפוך אותם ללקוחות – כל שאתם צריכים זה מנהל קמפיינים מנוסה, תקציב ואנרגיות טובות ואתם בדרך הנכונה. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובעלי ניסיון רב בהקמת אינספור קמפיינים עבורנו ועבור לקוחותינו. נשמח לעמוד לשירותכם ולהביא לכם לקוחות, ללא סיסמאות – רק מקסימום תוצאות. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום ממומן בגוגל
פרסום ממומן בגוגל

ערוצי השיווק הפופולריים באינטרנט לעסקים והיכן כדאי לפרסם?

פרסום באינטרנט הוא תחום רחב ידיים. הוא מערב את הצורך במיתוג עסק ובניית מוניטין חיובי, דרך יצירת חשיפה למותג על ידי תכנים מסוגים שונים ועד שיווק דיגיטלי שוטף במגוון ערוצי פרסום פופולריים בהם עשוי להימצא קהל היעד שלכם. קידום ממומן בגוגל הוא רק אחד מהם לצורך העניין וכי ניתן להשקיע גם בקידום אורגני בגוגל, פרסום בפייסבוק, באינסטגרם, בטיקטוק, ביוטיוב, קידום באמצעות תוכן ועוד מגוון אפשרויות. אנו בוואמוס מידע דואגים לאפיין תחילה את קהל היעד של בית העסק. אפיון קהל היעד ויצירת פרסונה ברורה ומדויקת ככל האפשר של הלקוח הממוצע של בית העסק מאפשר לנו לבצע מחקר שוק אפקטיבי יותר, לבדוק היכן נמצאים הלקוחות של החברה באינטרנט ולכוון לשם את השקעת המשאבים של הלקוח.

קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק? מה עדיף?

קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל יכולים שניהם לספק לכם תוצאות אך זה תלוי לגמרי היכן נמצא קהל היעד שלכם. בעוד הפרסום הממומן בגוגל מתבסס בעיקר על ביטויי מפתח וחיפושים רלוונטיים של הגולשים, הפרסום הממומן בפייסבוק מתבסס לרוב על פרסומות "דחיפה" המופיעות לאו דווקא כשהקהל מחפש אחריהן. עם זאת, לכל אחת מהמערכות יש מאגר מידע רב ומשמעותי על הגולשים ומאפשרים לסווג את המודעות בקמפיין לקהל יעד ממוקד יותר. היכן עדיף לפרסם? אם התקציב שלכם מאפשר זאת – אפשר להקים קמפיין פרסום בפייסבוק במקביל לקמפיין בגוגל. אם זה לא אפשרי – בדקו עם הצוות המקצועי שלנו היכן עדיף להשקיע את תקציב הפרסום.

קידום ממומן בגוגל
רוצים לקדם את העסק שלכם בגוגל?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
פרסום ממומן בגוגל

היתרונות של קידום ממומן לעומת קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים בגוגל מתחלק ל2: קמפיין ממומן בגוגל אדס או קידום אורגני בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. לשניהם יש יתרונות וחסרונות אך אנחנו כאן בעיקר כדי לדבר על היתרונות של קידום ממומן בגוגל:

  • לקוחות כאן ועכשיו – אם אין לכם זמן, סבלנות או כושר פיננסי להחזיק את העסק עד לקבלת התוצאות מהקידום האורגני הפועל לטווח הארוך – אתם בהחלט תעדיפו להשקיע בקידום ממומן ולהביא לקוחות בטווח הקצר.
  • מיקוד המודעות – תוכלו להופיע בתוצאות החיפוש לא רק עבור ביטויים רלוונטיים אלא למקד את הקמפיין לפי פרמטרים נוספים כמו סוג המכשיר ממנו מגיע הגולש, האם המודעה תופיע רק בתוצאות החיפוש או גם באתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת ועוד.
  • ניתן להקים קמפיין כמעט בכל תקציב. כלומר, גם עסקים קטנים יוכלו להשקיע תקציב נמוך יחסית ועדיין להקים קמפיין שיוכל להביא להם לקוחות לעסק.

מדוע כדאי לעשות קידום ממומן עם ואמוס מדיה?

קידום ממומן איתנו בוואמוס מדיה יספק לכם תוצאות בשטח. לא ניקח על עצמנו פרויקט שלא נהיה בטוחים שנוכל לספק לכם בו תוצאות. מעבר לכך, לפני שנחליט להקים קמפיין פרסום ממומן, נבצע מחקר שוק, נאפיין את קהל היעד ונבדוק היכן הוא נמצא באינטרנט כדי לבחון את הכדאיות של הפרסום הממומן בגוגל או אם עדיף להשקיע את התקציב בערוץ שיווקי אחר. החברה בעלת ניסיון רב שנים בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל במגוון תחומים. נשמח לעמוד לשירותכם עם כל הניסיון והידע שצברנו לאורך השנים על מנת לספק לכם את התוצאות הטובות ביותר.

טיפים חשובים לקידום ממומן בגוגל

  • הגדירו מילות מפתח בצורה נכונה – ישנם ביטויים שמי שמחפש אותם בתחום שלכם רק מחפש מידע ולאו דווקא את השירות שלכם. חבל להפסיד עליהם כסף לשווא.
  • אספו נתונים ועקבו אחר ביצועי הקמפיין – כל הזמן שאפו להשתפר ובצעו ספליט טסטינג למודעות (או ודאו שחברת הפרסום מבצעת זאת).
  • השתמשו באפשרויות המיקוד השונות כדי למקד את קמפיין הפרסום והמודעות שלכם לקהל היעד הרלוונטי ביותר.
  • זכרו – מדד הרלוונטיות של המודעה הוא לא הנתון היחיד המשפיע על המחיר לקליק של המודעה שלכם.
  • השקיעו בדף הנחיתה או באתר אליו אתם שולחים את הגולשים שלכם – אחרת אין טעם בהוצאה הכספית של הקמפיין. 
קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל דרך ואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על קידום ממומן בגוגל

דברים שתמידי רציתם לדעת על קידום ממומן!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

קידום ממומן מתייחס לשימוש במערכת הפרסום של גוגל (גוגל אדס) לצורך הופעה בתוצאות החיפוש ובאתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת. בעל העסק משלם לגוגל לכל קליק של הגולש על המודעה שלו ובעצם יכול לשלם בפועל רק על אנשים שנכנסו לאתר שלו.

באמצעות מערכת הפרסום של גוגל תוכלו להופיע בתוצאות החיפוש בתוך כמה שעות בדרך כלל מפתיחת הקמפיין. במידה והמודעות שלכם מאושרות תתחילו להופיע בתוצאות החיפוש לביטויים שונים שבהם הגדרתם את הקמפיין שלכם.

עלות ההמרה לא ניתנת לחיזוי מדויק מראש אלא הערכה גסה של חברת הפרסום מניסיונה בניהול קמפיינים ממומנים. העלות עשויה להשתנות בין תחום אחד לאחר והתחרות הקיימת בו, בנוסף למידת הרלוונטיות של המודעה ופרמטרים שונים. ניתן לפנות אלינו להתחיל קמפיין ראשון ולקבל ניתוח מלא של הקמפיין ותוצאותיו מה שיאפשר להסיק מסקנות לגבי קמפיינים עתידיים.

מערכת הפרסום של גוגל היא ככל הנראה מערכת הפרסום המתקדמת ביותר באינטרנט ובעולם הפרסום. תוסיפו לכך את העובדה שלגוגל יש מידע רב אודות המשתמשים בה וזאת בנוסף למידע אודות ביטויי חיפוש מחופשים והאזור של המכשירים מהם חיפשו את הביטויים ותקבלו כוח עצום של מאגר מידע של גוגל. לשמחתכם תוכלו לסווג את המודעות שלכם לפי פרמטרים שונים ולא רק לפי ביטויים ועל ידי כך למקד את קמפיין הפרסום שלכם.

היתרונות של קידום ממומן בגוגל:

היתרון:

הסבר על היתרון:

תנועה ממוקדת יותר

הפרסום הממומן של גוגל מבוסס על מילות מפתח כך שתוכלו לבחור את הנושאים והביטויים שאתם רוצים שהמודעה שלכם תופיעה בהם כאשר הגולש מחפש אותם. בנוסף, גוגל מספקת לכם מגוון אפשרויות נוספות לסינון וסיווג מודעות הקמפיין שלכם לקהל היעד הממוקד שלכם.

משיג תוצאות בטווח הקצר

זה לא סוד שקידום ממומן בגוגל פועל לטווח הקצר, לעומת קידום אורגני שפועל לטווח הארוך. המשמעות היא שתוכלו לקבל לקוחות לעסק בטווח הקצר, אולי אפילו כבר מהיום הראשון שהקמפיין עלה לאוויר.

מעקב וניתוח נתונים

באמצעות קידום ממומן תוכלו לקבל נתונים מדידים שונים על הקמפיין וביחד עם מעקב המרות והתנהגות גולשים דרך האתר שלכם לאסוף את כל הנתונים הנדרשים לכם לשיפור ביצועי הקמפיין.

מקומות ראשונים בגוגל

בסופו של יום גוגל מרוויחה ממערכת הפרסום שלה ומפרסום ממומן ולא מקידום אורגני. לכן גוגל תמיד תדחוף את התוצאות הממומנות שלה מעל התוצאות האורגניות בעמוד תוצאות החיפוש של הגולשים. לכן המודעות שלכם יכולות להופיע ראשונות או בין התוצאות הראשונות בגוגל.

הופעה גם ברחבי הרשת 

באמצעות קידום ממומן בגוגל אתם לא חייבים לכוון את הקמפיין שלכם למנוע החיפוש של גוגל בלבד אלא יכולים לאפשר לגוגל לפרסם את המודעות והאתר שלכם גם באתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת. זה מבוסס על ביטויים בדרך כלל ועל הנושאים בהם עוסקים האתרים ולכן מדובר בכלי עוצמתי במיוחד.

רימרקטינג

באמצעות קידום ממומן תוכלו לשתול פיקסל באתר שלכם שיצוף בדפדפן של הגולשים בו ויאפשר לכם לעשות קמפיין רימרקטינג – המאפשר לכם להציג את הפרסומות שלכם לכל מי שביקר באתר שלכם. מדובר בכלי שיווקי עוצמתי במיוחד.

 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (229 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.