עיצוב לוגו לעסק

מעצבים לכם לוגו שמתאים לכם בול!

חברת שיווק באינטרנט תוכל לספק לכם מגוון שירותים משלימים כמו עיצוב לוגו לעסק למשל. הלוגו הוא הפנים של העסק ויש לו חשיבות רבה בייצוג המותג שלכם. כאשר הקהל נחשף ללוגו שלכם אתם רוצים להיות בטוחים שהוא ידע לשייך בין הלוגו למותג שלכם, למסר שלכם ויזכור אתכם לטובה. לכל אלמנט בלוגו עשויה להיות השפעה על התחושות שהוא ייצור, על כמה הוא יהיה קליט וזכיר ועל המסרים שהוא יעביר. במילים אחרות – אתם רוצים לוודא שמעצב מקצועי בשיתוף חברת הפרסום שלכם יהיו מעורבים בייצור הלוגו לעסק שלכם. רוצים להפוך את הרעיון למציאות? להתחיל לבנות מחדש את המותג שלכם או פשוט צריכים לוגו לעסק החדש שלכם? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

עיצוב לוגו לעסק
עיצוב לוגו לעסק - צבעים לבחירת לוגו לעסק

החשיבות של לוגו עבור העסק שלכם – הרבה מעבר ללוגו לאתר

חבילת מיתוג לעסק ובמיוחד לוגו מקצועי הוא חיוני לכל עסק והוא למעשה הפנים של העסק. הלוגו יוצג במקומות רבים בשם העסק שלכם, על המותג שלכם, המוצרים ועוד. הלוגו עשוי להיות דבר הראשון שהגולשים שלכם נחשפים אליו בהקשר של העסק שלכם ולכן אתם רוצים להיות בטוחים שהוא מייצג אתכם כראוי בכל המשתמע מכך. בעלי עסקים רבים נוטים לזלזל בעיצוב הלוגו לעסק בטענה שמדובר רק בלוגו המופיע באתר החברה אך הוא הרבה מעבר לכך.

היכן הלוגו שלכם יופיע וייצג אתכם?

הלוגו של העסק שלכם יופיע על הניירת המשרדים שלכם, בפרסומים שלכם באינטרנט, בכרטיס הביקור שלכם, על הקיר במשרד, בשלטי חוצות ועוד. הלוגו צריך להיות מוצג בצורה ברורה, מעוצב בצורה כזו שיהיה ניתן להשתמש בו גם בגרסת שחור/לבן וגם בגרסה הצבעונית שלו (אם יש כזו). אנו בוואמוס מדיה נצמיד לכם מעצב גרפי מקצועי שילווה אתכם בהליך עיצוב הלוגו שלכם, נאפיין ביחד אתכם את צרכי העסק שלכם, המסר שאתם רוצים להעביר, הצבעים המועדפים ו/או המומלצים ללוגו שלכם ועוד.

כיצד הלוגו משקף חזון עסקי, ערכי העסק והמסר שאנו רוצים להעביר?

מיתוג עסקים קטנים אינו מתחיל ונגמר בלוגו שלכם אולם עיצוב הלוגו הוא הדבר הראשון שאתם רוצים לדאוג לו. לאחר מכן תוכלו, בהתאם לצבעי הלוגו, לעצב ולסגנן את אתר החברה, מודעות הפרסום שלכם ועוד אלמנטים עיצוביים הקשורים למותג שלכם. הלוגו שלכם יכול לשקף את החזון העסקי שלכם, ערכי העסק והמסר שאתם רוצים להעביר. לעתים הוא ישקף את כל אלה ולעתים רק חלק מהם. חשוב לשמור על פשטות מצד אחד אך לשמור על סטנדרט מסוים שכן לוגו פשוט מדי או כזה שנראה לא מקצועי רק יזיק למוניטין שלכם. מה הכוונה בהעברת המסר והחזון העסקי? בלוגו של תנובה לדוגמה תוכלו לראות את הפרה והבית. החזון של תנובה בהקשר הזה הוא שבכל בית בישראל יהיו מוצרים של תנובה ואלה גם יתנו תחושה של בית. מה החזון העסקי שאתם רוצים להעביר בלוגו שלכם? המסר שאתם רוצים לשדר או הערכים שאתם רוצים לקדם?

המשמעות של צבעי הלוגו והמותג שלכם

צבעים באופן כללי יוצרים תחושות ורגשות ולכן יש חשיבות גבוהה לצבעים הנבחרים ללוגו שלכם ולעסק שלכם בכלל. זו הסיבה מדוע לרוב תראו את הצבע הסגול בהקשר של רוחניות, הירוק בהקשר של כסף, האדום בהקשר של אהבה וכו'. בעת עבודת מיתוג לעסק חדש או מיתוג מחדש לעסק קיים צריך להחליט על הצבעים השולטים שאנו רוצים להשתמש בהם במותג. ישנם עסקים המעדיפים להשתמש בצבעים נייטרליים כמו שחור ולבן בלבד. אחרים משלבים צבע אחד או יותר. ניתן להיעזר באינטרנט ולראות מה צבעים נוטים לשדר מבחינה פסיכולוגית ועל ידי כך לחבר בין מה שאתם רוצים לשדר לבין הצבעים השולטים במותג שלכם. כמובן שניתן להתייעץ עם המעצב המקצועי שלנו בוואמוס מדיה ונשמח לעמוד לשירותכם.

תמונה לעיצוב לוגו לעסק - מעצבים לוגו לעסק
מעונינים לעצב לוגו לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
תמונה לעיצוב לוגו לעסק

על מה אנו בוואמוס מדיה שמים דגש בעיצוב לוגו מקצועי לעסק?

עיצוב לוגו לעסק הוא הרבה מעבר לכמה דקות בפוטושופ. יש מחשבה רבה מאחורי הלוגו ולעתים נדרשים גם תיקונים בסקיצות השונות עד התוצר הסופי. אנו בוואמוס מדיה שמים דגש על מספר אלמנטים חיוניים בעת עיצוב לוגו לעסק:

  • יצירת רושם ראשוני מדהים.
  • יצירת ייחודיות.
  • נראות ויזואלית ברורה וקלה לזיהוי.
  • אמינות ומקצועיות.
  • ועוד..

האם עיצוב לוגו בלבד מספיק למיתוג העסק?

מיתוג עסקים קטנים דורש יותר מעיצוב לוגו: באנרים, פולדרים, כרטיס ביקור, חתימה למייל, עיצוב דף עסקי, אתר אינטרנט ועוד עיצובים נוספים יהיו חלק בלתי נפרד מהליך המיתוג של העסק שלכם.

מתי עסק קיים צריך להחליף לוגו?

מיתוג לעסקים יתחיל מהיום הראשון של העסק ולעתים אף לפני כן בשלבי התכנון של העסק. עסק קיים יחליף את הלוגו כאשר צריך לעשות מיתוג מחדש, כאשר יש שינוי בהרכב הבעלות על החברה שמצריך את שינוי הלוגו, כאשר הלוגו הקודם כבר מיושן ולא מתאים לרוח התקופה ועוד.

עיצוב לוגו לעסק בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על עיצוב לוגו לעסק

דברים שתמידי רציתם לדעת על עיצוב לוגו!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

כמובן שעיצוב מקצועי של לוגו ישפיע בצורה טובה יותר על הקהל שלכם. הקהל הצרכני היום חכם מאוד ובוחן כל אלמנט הקשור לבית העסק, החל מהלוגו אליו הוא נחשף לראשונה ועד דקויות בשירות. מכאן שאנו ממליצים כמובן על עיצוב לוגו לעסק עם מעצב מקצועי.

ישנם אתרים המאפשרים שימוש בתבנית מוכנה ללוגו רק בשינוי צבע ושם העסק. איננו ממליצים על עיצוב לוגו לעסק מסוג זה כיוון שהלוגו שלכם צריך להיות מה שמייחד אתכם ומבדיל אתכם מאחרים.

עיצוב לוגו מקצועי לעסק יכול לנוע בין 500 ל-1500 ₪ לפני מע"מ. כמובן תלוי באפיון, צרכי הלקוח ורמת ההתעמקות בלוגו הנדרש. ישנם לוגואים שעלו עשרות אלפי שקלים לעצב אותם אך אלו מקרים קיצוניים כמובן של מותגים בינלאומיים גדולים.

לעתים רבות בעלי עסק מחפשים להתחכם יותר מדי בהכנת הלוגו לעסק. הם חושבים כי לוגו מתוחכם יותר יהיה מגניב יותר, ייצג אותם בצורה טובה יותר ושלוגואים פשוטים לא יכולים להפוך למותגי על. ובכן תופתעו לגלות כי המותגים הגדולים, כאשר עיצבו את הלוגו שלהם או כאשר עובדים על מיתוג מחדש לעסק, שואפים לפשט את הלוגו ככל הניתן. כך הוא יהיה זכיר וקליט יותר.

מהם המרכיבים החיוניים ללוגו מקצועי ואיכותי לעסק שלכם?

המאפיין

מה צריך לעשות?

פשטות

הלוגו שלכם והמסרים שלכם צריכים להיות פשוטים. פשוטים לזיהוי, פשוטים להעברה לאנשים אחרים וכו'. אנשים לא אוהבים להסתבך היום, לא משקיעים זמן רב להעמיק ולהבין לוגואים של עסקים לעומק ואם הם לא מבינים מיד את הזהות שלכם דרך הלוגו אז אתם כבר בחיסרון

נצחיות

אתם צריכים לייצר לוגו "נצחי", כלומר כזה שאינו מתבסס על סממנים טרנדיים או אלמנטים גרפיים שעוד כמה שנים עשויים להיות מיושנים. תמיד ניתן לבצע מיתוג מחדש אם צריך אבל קחו זאת בחשבון. דאגו לייצר לוגו שיחזיק לשנים רבות קדימה.

ייחודיות

בסופו של דבר אתם רוצים להציג את הייחודיות שלכם. מלבד העובדה שהלוגו שלכם צריך להיות ייחודי, לא מועתק ואפילו לא להסתכל בצורה ממש דומה לוגו אחר, חשוב לשמור על ייחודיות כדי לייצר את הזהות שלכם. שאנשים יראו את הלוגו שלכם ויגידו את שם המותג שלכם ולא זה שאתם דומים לו.

התאמה 

הלוגו שלכם צריך להתאים לתחום שאתם עובדים פה, צריך להתאים לעסק שהוא מייצג, לקהל היעד, לערכים ועוד.

עיצוב רב תכליתי

אתם רוצים לעצב לוגו שיחזיק אתכם לאורך שנים אך גם שיתאים למגוון פלטפורמות. כלומר לוגו ברזולוציה גבוהה שיאפשר לכם להשתמש בו לצרכי דפוס, לצרכים דיגיטליים ועוד.

זהות

הלוגו שלכם צריך לייצר את הזהות שלכם, לשקף אותה ולגרום לאנשים לזכור אתכם. כאשר הם יראו את הלוגו שלכם הם ידעו לזהות באיזו חברה מדובר, כיצד היא גורמת להם להרגיש, מה הם חושבים לגביה, מה השירותים והמוצרים שלה וכו'.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (153 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.