שאלות תשובות

אתר אינטרנט הוא התשתית המרכזית של כל עסק כיום בשטח האינטרנט. כדאי יהיה לשלוח את הגולשים מהקמפיינים השונים לאתר האינטרנט של החברה. האתר מרכז את כל המידע אודות החברה, שירותיה ומוצריה ולכן מהווה את הקרקע הטובה ביותר לבניית יחסי אמון עם הלקוח, לחלוק אתו את כל המידע הנדרש לו אודות החברה ופעילותה ומגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה.

ישנם סוגים שונים של אתרים: אתר תדמית, אתר חנות, אתר גלריה, בלוג, מגזין, פורטל תוכן, פורומים, אינדקסים ועוד. מה סוג האתר שאתם צריכים? אתר תדמית הוא הקלאסי ביותר והמתאים למרבית העסקים. כל עסק שמוכר מוצרים פיזיים או דיגיטליים טוב יעשה אם יבנה אתר חנות או יוסיף חנות דיגיטלית לאתר החברה. עסקים מתחום הצילום והעיצוב הגרפי ייתכן וירצו אתר גלריה או לשלב גלריה מושקעת יותר כדי להציג תיק עבודות.

מערכת וורדפרס הינה המומלצת ביותר לבניית אתרים כיום ומעל 30% מהאתרים בעולם בנויים על מערכת זו. מלבד העובדה שהיא חינמית לשימוש היא הבית של תוסף האלמנטור פרו הפופולרי ויש אינספור תוספים נהדרים שניתן להתקין בלחיצת כפתור (חלקם בחינם וחלקם בתשלום) המשדרגים את חוויית השימוש באתר, מעקב ואיסוף נתונים ותורמים באספקטים נוספים אחרים.

אלמנטור פרו הוא תוסף פופולרי לוורדפרס המאפשר את בניית האתר בשיטת Drag&Drop נוחה במיוחד ושליטה מלאה בכל האספקטים השונים באתר. ניתן לבנות תבניות לשימוש חוזר ברחבי האתר ובכך גם לחסוך זמן ולייעל את העבודה. יש לו גם גרסה חינמית אבל גרסת הפרו הינה המלאה והמומלצת ביותר.

עלויות בניית אתר מקצועי לעסק עשויה להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים ושונים כמו חברת הפרסום, תקציב הלקוח, צרכי הלקוח והציפיות שלו, בקשות מיוחדות, עיצובים גרפיים, שירותי אחסון, תכנים ראשוניים לאתר ואינספור פרמטרים אחרים. לאחר אפיון מלא ומקצועי ניתן יהיה להעריך במדויק את עלות האתר.

אתר תדמית הוא האתר הקלאסי ביותר מבין סוגי האתרים והוא מתאים כמעט לכל בית עסק. הוא כולל דף הבית, אודות, עמוד יצירת קשר, כמה עמודי שירות ומגוון עמודים נוספים בהתאם לצרכי הלקוח כמו בלוג מאמרים, בין לקוחותינו, עמוד תנאי שימוש ועוד.

ההבדל בין אתר חנות דיגיטלית לאתר תדמית הוא העובדה שאתר חנות בנוי במיוחד על מנת למכור מוצרים ישירות דרך האתר עצמו. לדוגמה: חנות או רשת בגדים יכולה להקים אתר חנות ולשווק דרכה את הבגדים עם משלוח עד בית הלקוח.

בניית אתר מקצועי תלויה ברמת המקצועיות של בונה האתר, תקציב הלקוח (יש לקוחות המעדיפים לשלם יותר שחברת הפרסום/בניית אתרים תעלה בסולם התיעדוף את הפרויקט שלו) וכן בהתאם לפרויקטים קודמים שהחברה עובדת עליהם. זמן סביר להתחייבות ללקוח יהיה בין חודש לחודשיים. במידה ויש מערכות מתקדמות או מיוחדות פרויקט האתר עשויה להימשך אף יותר בהתאם.

דף נחיתה הינו דף אינטרנט בודד (שלא כמו אתר שיש בו יותר מעמוד תוכן אחד) ומקימים אותו בדרך כלל לטובת מטרה אחת יחידה.

דף נחיתה ישמש אותנו בדרך כלל כאשר נרצה לקדם מוצר/שירות אחד, אירוע מסוים או כאשר נרצה לחלק מוצר דיגיטלי או שובר כלשהו בתמורה להרשמה לתפוצה. לעתים לקוחות יעדיפו לבנות דף נחיתה או מיניסייט כיוון שלא יהיה להם תקציב לאתר מלא.

קידום אורגני בגוגל הוא תחום המתייחס לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. עמוד התוצאות של גוגל בנוי מתוצאות ממומנות ותוצאות אורגניות. מרבית הגולשים מחזיקים יותר מהתוצאות האורגניות שגוגל מספקת וככל שאתה מדורג גבוה יותר בתוצאות אלה כך תקבל יותר תנועת גולשים איכותית לאתר שלך.

זה תלוי בתחרות בתחום ובביטויים שאתם רוצים לקדם, במידת המקצועיות בעבודת הקידום ובמשאבים המושקעים. ישנם ביטויים שיוכלו להגיע לתוצאה הראשונה בגוגל תוך מספר שבועות או חודשים וביטויים אחרים עשויים לקחת שנים.

קידום ממומן מתייחס בדרך כלל לפרסום ממומן בגוגל אדס – מערכת הפרסום של גוגל, בעוד קידום אורגני מתייחס לקידום בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

כאשר באים לבחור חברת קידום אתרים חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה, אילו אתרים היא מקדמת ובאילו תחומים? מה אתם הולכים לקבל במסגרת עבודת הקידום לאתר שלכם? מה הניסיון של החברה בתחום? ועוד.

קידום אתר חנות מאופיין בדרך כלל בעמודים רבים יותר ורזים בתוכן, בשל הקיימות של עמודי המוצר באתר. חשוב יהיה להשקיע בהזנת תוכן בעמודי המוצר, לבצע אופטימיזציה מלאה לעמודים, לתמונות, לשמות המוצרים, לתגיות מטא ועוד.

קידום לוקאלי מתייחס לקידום אתר בעל אופי מקומי. לדוגמה: מסעדה בחיפה שתעשה קידום לוקאלי תקדם את עצמה לביטויים המקושרים לחיפה, לקריות, לאזור הצפיות ולערים ומושבים באזור.

לאחר אפיון בית העסק עם חברת הפרסום תאפיינו ותגדירו את קהל היעד של החברה. לאחר מכן תוכלו לבדוק היכן הוא נמצא באינטרנט ובהתאם לכך היכן הכי כדאי לפרסם: פייסבוק? אינסטגרם? גוגל? וכו'.

סוג התכנים המשותפים בפייסבוק דומים לאלה של אינסטגרם ולכן קל יותר לבצע את ההתאמות לעיצוב הגרפי ולשתף את התכנים בשתי הפלטפורמות ולהכות 2 ציפורים במכה אחת (אנחנו צוחקים כמובן. אל תכו ציפורים 😊 אבל בהחלט רציניים לגבי הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם יחד). פייסבוק היא הבעלים של אינסטגרם ולכן גם מערכת הפרסום של פייסבוק מחוברת לזו של אינסטגרם וניתן לסנכרן עמודים עסקיים בין 2 הרשתות החברתיות מה שמקל על הפרסום בהן.

אנא דרגו את המידע
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.