קידום אתרים לעסק

גורמים לעסק שלך להיות בראש התוצאות של גוגל!

אז אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בגוגל? הגעתם למקום הנכון. ואמוס מדיה מספקת שירותי קידום אתרים לעסק ברמת האיכות הגבוהה ביותר. עם ניסיון של שנים רבות בתחום צברנו ידע רב והבנה מעמיקה במנוע החיפוש, אנו ערים לעדכוני גוגל ודואגים לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר עבור  לקוחותינו כך שהם צועדים למעלה בבטחה מדי חודש. רוצים לחוות את הצמיחה בעצמכם? להתקדם לתוצאות הראשונות בגוגל? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון, או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום אתרים לעסק
קידום אתרים לעסקים

מדוע אתם צריכים קידום אורגני לעסק שלכם?

בין אם מדובר על קידום ממומן, קידום אורגני או כל טכניקת פרסום אחרת יהיו לה יתרונות וחסרונות. קידום אורגני לא סתם נחשבת לטכניקת הפרסום המובילה בעיני משווקים רבים שכן יש לה יתרונות משמעותיים:

  • עוזר בבניית המותג – בניית מותג היא תהליך ארוך טווח. מדובר באופן שבו הלקוחות זוכרים אתכם. למותג יש ערך והוא יעלה את ערכו ככל שתתקדמו יותר בגוגל, שתזכו לתנועה אורגנית רבה יותר ממנועי החיפוש וכו'. אתר מקודם גם מעלה את הערך של העסק.
  • להופיע בדיוק כשצריך – להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל לביטויים מסוימים זה אומר שתוכלו להופיע בתוצאות הראשונות, בדיוק כשהלקוח מבצע חיפוש לביטוי שקשור בתחום שלכם. 
  • תנועה איכותית יותר – גולשים המגיעים מהתוצאות האורגניות בגוגל ולא מפרסומות ממומנות שלפתע קפצו להם היא תנועה איכותית יותר, בשלה יותר לביצוע רכישה ולכן גם תהיה בעלת אחוזי המרה גבוהים יותר. 
  • אין תקרת זכוכית – קידום אורגני הוא מקור התנועה הגדול בעולם ולכן חשוב מאוד להשקיע בקידום אורגני שיביא את העסק שלכם למקומות הראשונים בגוגל. לאט לאט תרחיבו את היקף הביטויים המקודמים ותוכלו להגדיל את כמות התנועה המגיעה לאתר. 
  • חסכו עלויות בערוצי פרסום אחרים – הצלחה בקידום אורגני תאפשר לכם לבטל את הצורך בהשקעה בערוצי פרסום אחרים כיוון שכמות הלקוחות שיגיעו מהקידום האורגני תהיה כזו שתאפשר לכם להתקדם ולצמוח בצורה כזו שתספיק לכם לחסוך את העלויות האחרות.

5 שלבים לקידום אורגני מנצח לעסק

קידום אתרים לעסקים קטנים תלוי באסטרטגיה של חברת הקידום העשויה להשתנות בין חברה אחת לאחרת. קידום אורגני מקצועי מתבסס בעיקרו על 5 השלבים הבאים:

  • אפיון ומחקרים מקדימים – השלב הראשון יהיה לבצע מחקרים לצורך איסוף מידע. תחילה תתבצע שיחת היכרות ואפיון עם בעל העסק. לאחר מכן המקדם יבצע מחקר שוק ומחקר מתחרים שיוביל למחקר מילות מפתח. במחקר האחרון נכין רשימה של ביטויים פוטנציאליים לקידום עליהם נעבור ביחד עם הלקוח ועם התקציב שלו ונבדוק את היקף העבודה הפוטנציאלי ובהתאם לכך גם את הביטויים שנבחר לקדם.
  • בניית אסטרטגיית קידום – בשלב הזה נכנס לבניית האסטרטגיה של קידום האתר המדובר. כמובן שלכל חברת קידום יש תוכנית עבודה בסיסית שעליה היא מתבססת, אולם מעבר לכך היא משודרגת ומשתנה בהתאם לצרכי הלקוח: תקציב, מטרות, מידת תחרות בתחום, ציפיות הלקוח ועוד. 
  • אופטימיזציה לאתר – האופטימיזציה היא בעצם ביצוע התאמות שונות לאתר ולתכנים בו. זה יכול להיות קשור לחלקים הטכניים של האתר כמו חלקות קוד, קישורים שבורים ותגיות מטא וזה יכול להיות אופטימיזציה לתוכן כמו שילוב של ביטויי מפתח בתכנים ובכותרות, בניית היררכיית תוכן מסודרת על פי תוכנית הקידום ועוד. 
  • בניית קישורים – חלק נוסף וחשוב מאוד מהליך הקידום הוא יצירת קישורים לאתר. יש להבדיל בין קישורים פנימיים (שאלו קישורים בין עמודי האתר שגם הם חשובים מאוד) לבין קישורים נכנסים. אלו קישורים המקשרים מרחבי הרשת לאתר ומשמשים כהמלצות. לאורך השנים עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל שינו את כל מה שהכרנו על איכותם וסמכותם של הקישורים לאתר שלנו וביצוע לא נכון ולא מקצועי של העבודה עשוי לגרום לנזק לאתר שלכם במקום לתועלת.
  • בקרה ושיפור ביצועים – לבסוף חשובה יהיה להשתמש בכלים שונים על מנת לעקוב אחר נתונים באתר שלכם, מפעילות הגולשים, דרך מיקומי האתר בגוגל ועד גילוי מידע שרק הכלים הללו יכולים לספק לנו.
קידום אתרים לעסקים
מעונינים לקדם את האתר של העסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
קידום אתר לעסק

טיפים חשובים לקידום אורגני מקצועי

לא משנה אם מדובר בקידום אתר תדמית, קידום אתרי חנות או אתרים מסוג אחר חשוב יהיה:

  • לעבוד עם חברת קידום מקצועית.
  • לבצע אופטימיזציה לתכנים קיימים באתר שלכם ללא קשר להזנת תכנים קיימים.
  • בדקו שהאתר מותאם רספונסיבית לגלישה במסכים שונים.
  • בדקו את מהירות הטעינה של האתר ובכלל את חוויית השימוש בו.

היתרונות של קידום אורגני עם ואמוס מדיה

פרסום באינטרנט או קידום אורגני באופן ספציפי דורשת סבלנות ועבודה מקצועית. ואמוס מדיה מספקת שירות איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, תוך ניטור ובקרה של נתונים שונים בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים וביצוע שיפורים ושינויים באתר בהתאם לעדכוני גוגל וממצאים שונים בתחום. לפרטים נוספים וקביעת פגישה ללא התחייבות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום אתרים לעסק בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על קידום אתרים לעסק

דברים שתמידי רציתם לדעת על קידום האתר לעסק שלכם!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

קידום אתרים מתחיל מכמה אלפי שקלים בודדים.

חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה ולראות אילו אתרים היא קידמה/מקדמת, באילו תחומים, באיזו מידת תחרות ועוד. כמו כן כדאי לבדוק את ההמלצות על החברה, לקרוא את התכנים באתר שלה ועד כמה היא מבינה במה שהיא עושה. לבסוף חשוב יהיה לקבוע פגישה עם נציג החברה ולהתרשם מהשירות שאתם מקבלים מהרגע הראשון.

תמיד טוב שיהיה הסכם חתום שמעגן סעיפים לשני הצדדים: חברת הקידום וטובת הלקוח.

קידום אתרים אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה בעיני רבים אולם החיסרון העיקרי שלה הוא שהיא דורשת סבלנות. בדרך כלל ניתן להתחיל לראות תוצאות בטווח של בין חצי שנה לשנה. בתחומים תחרותיים או בתקציב נמוך ייתכן וייקח יותר זמן.

4 מחקרים שאתם רוצים לבצע לפני תחילת הליך קידום אורגני לעסק שלכם

סוג המחקר:

הסבר על המחקר:

מחקר קהל היעד שלכם

בשלב הראשון אתם רוצים לאפיין את קהל היעד שלכם. מי עשוי לרכוש מכם מוצר/שירות? האם מדובר בגברים? נשים? גם וגם? באיזה גיל הם? כמה הם מרוויחים? היכן הם נמצאים ברשת האינטרנט בעיקר? האם הם מחפשים מוצרים/שירותים או נושאים הקשורים אליכם בגוגל? במה הם עובדים? היכן הם מתגוררים בארץ? כמה ילדים יש להם? וכו'. ככל שתאספו יותר מידע כך תוכלו לבצע עבודה איכותית יותר באופן שוטף.

מחקר שוק

המחקר הבא שתרצה לבצע יהיה מחקר שוק. זהו מחקר שבו אתם בוחנים אם המוצרים ו/או השירותים שלכם קיימים בשוק, האם יש להם ביקוש ואם כן כמה? האם יש שינויים שתצטרכו לבצע כדי להטמיע את עצמכם בשוק? האם יש אפשרויות להתפתחות למוצרים ושירותים נוספים? או אולי להתפתח אל מעבר לים? האם יש ביקוש למוצרים או לשירותים שלכם באינטרנט? האם הקהל שבאינטרנט עשוי להשאיר פרטים או להתקשר אליכם כדי להזמין את השירות?

מחקר מתחרים

בשלב הבא תצטרכו לחקור את המתחרים שלכם. חפשו אותם בגוגל ובדקו היטב את האתרים שלהם, אילו ביטויים הם מקדמים, כיצד הם מקדמים את עצמם? אילו אתרים מקשרים אליהם? אילו שירותים ייחודיים הם מציעים שאתם לא? מהו הבידול של כל מתחרה לעומת יתר החברות בתחום שלכם? כיצד הם מופיעים בתוצאות החיפוש?

מחקר מילות מפתח

לבסוף אתם מגיעים למחקר האחרון לפני תחילת העבודה בשטח והוא מחקר מילות מפתח. במחקר זה אתם למעשה בוחרים את הביטויים הראשיים והמשניים אותם תרצו לקדם. מקדם האתרים עושה זאת עבורכם, אבל בוחר את הביטויים בשיתוף פעולה אתכם כבעלי העסק. אתם רוצים לוודא שלא מדובר בביטויים כלליים מדי אלא בכאלה שאנשים מחפשים כדי למצוא נותן שירות או מוצר מסוים.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (157 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.