בניית אתר אינטרנט

בונים לכם את כל סוגי האתרים!

כדי להביא לקוחות חדשים מהאינטרנט תצטרכו קודם כל אתר אינטרנט מקצועי לעסק. עם שפע ההיצע בשוק בניית האתרים כיום זה ברור לנו מדוע אתם מתלבטים לגבי נותן השירות שלכם. אנו בחברת ואמוס מדיה שמים דגש על בניית אתרים באינטרנט, עם חוויית משתמש ברמה גבוהה וכוללים מגוון שירותים והתאמות שלא תקבלו במקומות אחרים. לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לקבוע שיחת ייעוץ ואפיון ללא התחייבות. 

בניית אתר אינטרנט
בניית אתרי אינטרנט

מי צריך אתר מקצועי לעסק?

בניית אתרים לעסקים היא אולי שירות מאוד פופולרי כיום אולם עדיין ישנם בעלי עסקים, שהם לאו דווקא חדשים, שעדיין אין להם אתר אינטרנט מקצועי לעסק. כששאלנו את חלקם הם ענו לנו תשובות כמו: "אני לא צריך לעשות כלום, לקוחות באים אליי לבד", "מפה לאוזן הכי טוב", "זה עולה המון ואין לי להשקיע" וכו'. יש תשובות לכל התירוצים האלה, אולם מה שחשוב להבין זה כי אם אינכם מאמצים את הכוח העצום של האינטרנט ורותמים אותו לטובת קידום העסק שלכם, בסופו של דבר המתחרים שלכם יעשו את זה. ככל שהשנים עוברות יש יותר ויותר עסקים הקמים בכל תחום ויוצרים תחרות גדולה יותר לעסקים אחרים. כך למשל מסעדה או סנדוויץ' בר שהצליחו לאורך השנים ונהנו ממוניטין טוב, הרי שקמו מסביבם עוד מסעדות וסנדוויצ'יות  שמרוויחות גם מהלקוחות הפיזיים וגם מקידום משלוחי אוכל אונליין ופעילות בכל רחבי האזור. 

כיום כל עסק יכול להיעזר באתר מקצועי לעסק ואנו בוואמוס מדיה נשמח לבנות לכם את האתר המושקע והמלהיב ביותר בתחומכם ובכדי לייצר רושם ראשוני מדהים.

החשיבות של רושם ראשוני באתר שלכם

אומרים שאין תחליף לרושם ראשוני ואולי יש בכך מן האמת. גולשים שיבקרו באתר שלכם יגבשו דעה לגביכם תוך שניות ספורות, קודם כל מאיך שהאתר שלכם נראה ואיך מרגיש לגלוש בו. אם לאתר לוקח יותר מדי זמן להיטען, הוא אינו מותאם למובייל (כאשר הגולש גולש מהנייד) או כאשר אין ניווט נוח ויעיל ואפילו הצבעים מציקים לעין – כל אלה הם דוגמאות נהדרות לכך שהגולש יכול לצאת מהאתר שלכם תוך שניות ספורות, מבלי לבדוק אם אתם יכולים לספק לו את המידע, השירות או המוצר שהוא צריך. הוא פשוט לא יסמוך עליכם ויחפש אתר מתחרה שבו קצת יותר נעים לבצע רכישה. אנו בוואמוס מדיה שמים דגש חזק על אתרים נעימים ונוחים לגלישה עם רושם ראשוני חיובי מהרגע הראשון שהגולש נחשף לבית העסק דרך האתר. 

בניית אתר וורדפרס מקצועי לעסק – הפלטפורמה המומלצת ביותר

מערכת וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח באמצעותה ניתן לבנות אתרי אינטרנט מקצועיים ומדהימים. באמצעות מערכת זו ניתן לבנות אתרים בכל סדר גודל ומכל סוג: אתרי תדמית, חנויות דיגיטליות, בלוגים, אתרי חדשות, פורטלים ועוד. למעשה סביר להניח שכל עסק יכול לבנות אתר על מערכת וורדפרס. יתרון נוסף וחשוב של המערכת הוא העובדה שניתן לשנות כל אלמנט וכל חלקת קוד באתר, כלומר שיש לנו שליטה מלאה על איך האתר יראה ומה הוא יציע ללקוחות הגולשים בו. בניית אתרי וורדפרס תיעשה בדרך כלל באמצעות תוסף האלמנטור הייחודי למערכת. מדובר בתוסף טכנולוגי מתקדם המאפשר למקם אלמנטים שונים בשיטת גרירה והוזזה על המסך. כך אנו בוואמוס מדיה יכולים לבנות עבורכם אתר מדהים, בדיוק לפי הצרכים והרצונות שלכם.

בניית אתרים באינטרנט
מחפשים אתר אינטרנט לעסק במחיר שפוי?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
בניית אתר אינטרנט

בניית אתר תדמית לעסק עם ואמוס מדיה

בניית אתר תדמית יהיה הצעד הראשון שלכם בדרך להפוך לאימפריה באינטרנט. באמצעות אתר מקצועי לעסק תוכלו להגביר את החשיפה למותג שלכם, לרכז גולשים מקמפיינים שונים בערוצי שיווק שונים למקום אחד, לשתף תוכן, טיפים ומאמרים שיעלו את הערך שלכם בעיני הגולשים וכמובן להציג את השירותים שלכם. האתר יעבוד עבורכם 24/7 ויסייע בבניית אמון בין הגולשים למותג, מה שיגדיל את הסיכוי שיזמינו את השירותים שלכם. אתר תדמית מתאים לכל עסק והוא האתר "הבסיסי" או נאמר – הנפוץ ביותר לעסקים. אם יש לכם מוצרים למכירה למשל תוכלו לבנות אתר חנות.

יש לכם מוצרים למכירה? נשדרג אתכם לחנות

בניית אתר חנות מתאימה לכל בעל עסק שיש לו מוצרים למכירה. בין אם מדובר בחנות פיזית, רשת חנויות או יבואן שאין לו חנות פיזית ורוצה למכור את המוצרים שלו אונליין. גם עבור אנשים המעוניינים למכור מוצרים דיגיטליים שלהם – הרי שבאמצעות אתר חנות תוכלו לעשות את זה ולאפשר לגולשים לבצע רכישה אונליין. אתר חנות יהיה מחובר למערכת סליקה חיצונית מאובטחת, זאת כדי לאפשר לגולשים לרכוש את המוצרים ישירות מהאתר, ללא צורך בשיחת טלפון או הגעה פיזית למקום כלשהו. כדאי יהיה להתייעץ עם הצוות המקצועית שלנו בוואמוס מדיה על מנת לאפיין את החנות אך גם את ערוצי השיווק המומלצים שתשקיעו בהם לאחר מכן כדי להביא לקוחות לאתר החנות שלכם כיוון שהחלטה זו תשפיע גם על מבנה האתר, העיצוב שלו ועוד.

לבנות אתר בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על בניית אתרים

דברים שתמידי רציתם לדעת על בניית אתר אינטרנט!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

כיום מומלץ לכל בית עסק לפתוח ולקדם אתר אינטרנט כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את כוחו של האינטרנט להגביר את החשיפה למותג ולהביא לקוחות נוספים.

אתרים מקצועיים לעסק כמה אלפי שקלים בממוצע לאתר תדמית, אתרי חנות יעלו קצת יותר מאתרי תדמית.

ישנם סוגים שונים של אתרים: תדמית, חנות, גלריה, בלוגים, פורטלים וכו'. סוג האתר נקבע בהתאם לצרכי העסק ומטרות בעל האתר.

בניית אתר מקצועי לעסק עשויה לקחת כ-30-45 יום בממוצע. בעיקרון אפשר להרים אתר לאוויר גם תוך יום אחד אולם כדי שהוא יראה מקצועי, עם חוויית משתמש ברמה גבוהה, יכלול עיצובים ותכנים ויהיה בתצורתו השלמה מוכנה לצאת לאור – מעורבים בכך אנשי מקצוע נוספים וזה עשוי לקחת בין שבועיים לחודש וחצי בממוצע. אתרים מורכבים לעתים מעט יותר.

5 דברים שישדרגו את חוויית המשתמש באתר שלכם:

הוספת אזור

הסבר:

התאמה רספונסיבית

ראשית כדאי יהיה לכם להתאים את האתר רספונסיבית. הכוונה היא התאמה של הגלישה באתר והתוכן בו לגלישה במכשירים עם מסכים בגדלים שונים: טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד. לא רק לבנות את האתר בהתאמה למחשב נייח.

שיפור מהירות האתר

על כל שניה נוספת של טעינת האתר שלכם אתם עשויים לאבד עשרות אחוזים מהמשתמשים שלכם, לכן חשוב לספק לגולשים גלישה נוחה ומעבר מהיר בין עמודי האתר.

הוספת כפתור ליצירת קשר מהירה

בין אם מדובר על כפתור וואטסאפ ששוכב לו בצידי המסך ומלווה את הגולש ובין אם מדובר על אפשרות יצירת קשר מהירה במייל או בטלפון – חשוב שתהיה אפשרות שכזו לגולשים. ראשית זה מעלה את המוניטין והסמכות שלכם בקרב הגולשים ושנית זה מגדיל את אחוז ההמרה באתר וכמות הפניות שתקבלו.

הוספת פירורי לחם לאתר

פירורי לחם זוהי שורת קישורים שלרוב תופיע בראש הדף בין הכותרת הראשית לגוף התוכן של המאמר (אך ניתן למקם אותם היכן שתרצו) שבאמצעותה הגולשים הנוחתים ממנועי החיפוש או מקורות אחרים בעמוד מסוים באתר שלכם – ידעו היכן הם נמצאים באתר, תחת איזו קטגוריה ויוכלו לנווט בין הקטגוריות השונות. זה תורם לקידום האורגני בגוגל ולחוויית המשתמש של הגולשים – בעיקר באתרי חנות שיש בהן קטגוריות של מוצרים למשל.

סוגי תוכן שונים

כדאי להוסיף סוגי תוכן שונים לאתר שלכם. כלומר תמונות, אודיו, וידיאו, אינפוגרפיקה ועוד. לא רק טקסטים. זה יעשיר את העיצוב והמבנה של האתר ויספק לגולשים חוויית גלישה וקריאה נוחה ונעימה יותר באתר שלכם.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (209 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.