קידום בפייסבוק

הפלטפורמה הוותיקה שתזניק את העסק שלכם

פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית המובילה והפופולרית גם היום, כאשר יש כמה רשתות חברתיות המונות כמות משתמשים המתקרבת אליה. עם השליטה של פייסבוק באינסטגרם, הרשת החברתית השנייה בגודלה, הפכה פייסבוק למעצמה הגדולה ביותר של הרשתות החברתיות ובעקבות כך גם זכתה לעלייה משמעותית בפעילות של בעלי עסקים בקידום בפייסבוק. בתי עסק בכל סדר גודל יכולים לקום וליפול על הפרסום בפייסבוק, אנשים מחפשים אנשי מקצוע, מידע, טיפים, ליצור קשרים, קבוצות דיון בתחומים שונים ומוצאים אותם בפייסבוק. עוד לא התחלתם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק בצורה מקצועית? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

קידום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק

מה היתרונות של קידום בפייסבוק לעסק שלך?

רשתות חברתיות כמו פייסבוק יכולות להרים את העסק שלכם לגבהים שלא הכרתם. לפייסבוק יש כמה יתרונות משמעותיים:

  • מיליוני משתמשים ישראלים פעילים בפייסבוק, חלקם הגדול מדי יום.
  • אפשרויות סיווג ופילוח מתקדמים לפי גיל, מין, תחומי עניין, אזור דמוגרפי ופרמטרים רבים אחרים. 
  • עמודים עסקיים פעילים וטובים עשויים אף לקבל תנועה ממנוע החיפוש של גוגל.
  • פעילות ערה ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט יכולה לסייע לכם לבנות מוניטין ומותג מוביל בתחום שלכם, לבנות אמון עם הקהל שלכם ולהתחבר טוב יותר אל הקהל. 
  • ויראליות – תכנים מסוימים יכולים באמצעות שיתופים להתקדם ולהפוך ויראליים, גם אם לא תכננתם זאת. 
  • עלויות הפרסום יהיו נמוכות ביחס לאפשרויות פרסום רבות אחרות.
  • אפשרות לשתילת פיקסל פייסבוק באתר ו"לרדוף" אחר הגולשים עם קמפיין רימרקטינג.
  • דוחות מתקדמים לביצועי קמפיינים לניתוח נתונים מעמיק ומדויק.

באילו דרכים ניתן לקדם את העסק בפייסבוק?

פייסבוק מאפשרת לנו מגוון דרכים או ערוצי תקשורת עם הקהל. ניהול רשתות חברתיות באמצעות חברת פרסום מקצועית תקיף בדרך כלל תחום אחד או שניים, בהתאם לסוג שהלקוח צריך. לעתים תידרש גם את מעורבותו של הלקוח כדי לענות מניסיונו לתגובות ופוסטים של אחרים בצורה מקצועית. בין האפשרויות הנפוצות ביותר לקידום עסק בפייסבוק:

  • פרופיל פרטי – זהו הפרופיל הראשי של המשתמש. הוא מוגבל ל5,000 חברים בלבד אך מאפשר השגה של עוקבים שאינם בחברים. ניתן להעלות תמונות, תוכן, ליצור קשרים עם חברים ועוד. 
  • דף עסקי – מאפשר לנו להקים עמוד עסקי נפרד מהפרופיל העסקי. לתת לו שם ייחודי משלו, ליצור קהל עוקבים ייחודי לאותו דף עסקי, להעלות פוסטים ועוד.
  • קבוצות – מדובר בקבוצות דיון בנושאים שונים, חלקן פתוחות להצטרפות, אחרות סגורות כיוון שהן קבוצות פרטיות. תוכלו לבקש להצטרף לקבוצות השונות ולהשקיע מעט זמן פה ושם בתשובות ופעילות. כך למשל עורך דין העונה לאנשים על שאלות בקבוצות של עורכי דין למשל..
קידום בפייסבוק
מעונינים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
קידום בפיסבוק

איך ואמוס מדיה יכולה להביא לכם לקוחות דרך פייסבוק?

אנו בחברת ואמוס מדיה חיים ונושמים את השיווק הדיגיטלי וכמובן את הרשתות החברתיות בפרט. אנשי המקצוע המנוסים שלנו פעילים מדי יום ברשתות החברתיות עבור לקוחותינו ודואגים לשמור אותם בתודעה של הלקוחות והעוקבים שלהם. כמו כן, כאשר מחפשים חברת שיווק באינטרנט שתוכל להביא לכם לקוחות בפייסבוק תרצו ודאי להתרשם מהפעילות של החברה ברשת החברתית המובילה עבור בעלי עסקים מסוגים שונים. אנו בוואמוס מדיה נסייע בשדרוג הפעילות ברשתות החברתיות, נמצא היכן נמצא קהל היעד שלכם ואיך להגיע אליו, נבנה אסטרטגיית תוכן לשמירה על פעילות גבוהה ברשתות החברתיות ונסייע לכם להשיג תוצאות בטווח זמן סביר בהחלט.

פייסבוק ואינסטגרם ביחד – להפוך למותג על ברשתות החברתיות

מאז נקנתה אינסטגרם על ידי פייסבוק היא צמחה משמעותית והגיע לאזור המיליארד משתמשים ברחבי העולם. מאות מיליונים מתוכם פעילים מדי יום גם בפייסבוק וגם באינסטגרם או לכל הפחות באחת מהרשתות החברתיות הנהדרות הללו. פרסום באינסטגרם במקביל לפרסום בפייסבוק יכול לסייע לכם לנהל מעטפת מלאה יותר של פרסום ושיווק העסק ברשתות החברתיות המובילות בעולם כיום. למעשה, עם פרסום נכון, תוכלו להשקיע רק בפרסום ברשתות החברתיות ללא צורך בערוצי שיווק אחרים.

רוצה להגביר את החשיפה לעסק ברשתות החברתיות ולהביא לקוחות חדשים? התחל כאן

הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר הן אולי פייסבוק ואינסטגרם אך הפרסום ברשתות החברתיות לא נגמר שם. תוכלו להרחיב את הפעילות לרשתות נוספות וערוצי שיווק נוספים מעבר להן: פרסום בטיקטוק, קידום אורגני בגוגל וקידום באמצעות תוכן ברשת יהיו רק חלק מהאפשרויות העומדות לפניכן. תוכלו להרחיב על כל אחת מהאפשרויות הללו את הידע שלכם בעמוד הייעודי לו באתר שלנו. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

פרסום וקידום בפייסבוק

קידום העסק בפייסוק דרך ואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על קידום בפייסבוק

דברים שתמידי רציתם לדעת על פרסום בפייסבוק!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

יש מבחר גדול של רשתות חברתיות, חלקן פופולריות בקנה מידה עולמי. אז היכן כדאי יהיה לפרסם? כנראה שהתשובה לכך תלויה באפיון בית העסק שלכם והיכן נמצא קהל היעד שלו.

מיליוני ישראלים פעילים בפייסבוק, רובם מדי יום, לכן אין ספק כי הגיוני שעסקים רבים מתקיימים בזכות פרסום בפייסבוק בלבד. עם זאת, לעתים כדאי לשלב ערוצי פרסום נוספים אך לחלק את התזרים בצורה נכונה בהתאם. אם הוא לא מספיק גדול התמקדו בערוץ שיווק אחד או שניים.

קידום בפייסבוק מתייחס לקידום העסק בפייסבוק, על כל רבדיו, החל מקמפיין פרסום ממומן, דרך פעילות בקבוצות דיון ועד ניהול פרופילים עסקיים והזנת תכנים באופן שוטף.

בגוגל ישנם חיפושים רבים לביטוי קידום אורגני בפייסבוק שמשיק לביטוי קידום בפייסבוק לא פעם. כלומר, אנשים מתעניינים האם יש דבר כזה קידום אורגני בפייסבוק. לצערנו זה לא קיים ולרוב מתכוונים למשהו אחר כמו קידום בפייסבוק או פרסום בפייסבוק. מכיוון שהקידום האורגני בגוגל פופולרי במיוחד ופייסבוק היא האתר השני בגודלו בעולם בכמות המבקרים בו, הרי שרבים מתבלבלים בנושא זה. פייסבוק היא רשת חברתית לא מנוע חיפוש. נכון שיש לפייסבוק סוג של מנוע חיפוש פנימי לתכנים בתוך פייסבוק, אולם אי אפשר ממש לקרוא לזה קידום אורגני וכי התוצאות מופיעות בדרך כלל לעמודים פעילים יותר ורלוונטיים מבחינת הביטוי.

5 דברים שאתם יכולים לעשות כדי להשיג יותר עוקבים לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק:

פעולה:

איך מבצעים ומדוע זה חשוב?

כפתור באתר שלכם

הוסיפו כפתור פייסבוק באתר שלכם. אנשים רבים הגולשים ברחבי האינטרנט ורוצים לבחון עסקים יותר מקרוב, מעוד זוויות או ליצור אתם קשר ישיר ולא באמצעות הטלפון – יכנסו לעמוד הפייסבוק של החברה. בידיעה ששם הם יקבלו מידע עדכני אותי, כולל תמונות וסרטונים אודות בית העסק ויוכלו לצפות בדירוגים וחוות דעת אותנטיות של הקהל, כמות העוקבים שלכם ועוד. 

תגובות בקבוצות

ככל שתגיבו יותר בקבוצות פייסבוק רלוונטיות תוכלו לקבל יותר חשיפה למשתמשים נוספים שירצו לקרוא וללמוד עליכם יותר. חלק מהם יעשו לכם לייק ועוקב וכך תוכלו להגדיל את הקהל שלכם גם בצורה אורגנית.

קמפיין ממומן

הדרך הטובה ביותר היא באמצעות השקעה כספית במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק. באמצעותה תוכלו לקדם את העמוד שלכם ולקבל לייקים ועוקבים נוספים לעמוד או אפילו לקדם פוסטים פנימיים שלכם, לייצר יותר חשיפה אליהם ועל ידי כך להגדיל את כמות העוקבים.

שפרו את הפעילות בעמוד

בצעו מספר פעולות שיכולות לשדרג משמעותית את הפעילות בעמוד שלכם. שיפור הפעילות בעמוד תשפר את המעורבות בו. שיפור המעורבות יתרום לקבלת יותר חשיפה אורגנית של העמוד מפייסבוק ויביא לכם יותר עוקבים לאורך זמן. בין היתר תוכלו לבצע:

  • הוסיפו הנעה לפעולה לפוסטים
  • הוסיפו תמונות לפוסטים
  • כתבו פוסטים איכותיים וארוכים יותר.
  • למדו כיצד להשתמש בווידיאו.
  • הוסיפו מספיק מידע אודות העסק ובנו סמכותיות.
  • קיימו תחרויות ופעילויות שיעודדו יותר מעורבות בעמוד שלכם.

 

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (193 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.