בניית אתרים לעסקים

בונים לכם אתרים שיביאו לכם לקוחות חדשים לעסק!

בין אם העסק שלכם חדש או עסק קיים ואתם מחפשים לשדרג את הפעילות שלכם במרחב הדיגיטלי – הגעתם למקום הנכון. אנו בוואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את שירותי הפרסום הנדרשים לכם כדי להביא לקוחות, להגביר את החשיפה לעסק ולבנות מותג חזק בתחום שלכם. בניית אתרים לעסקים הוא ההתמחות שלנו בחברת ואמוס מדיה והוא למעשה מהווה את התשתית הבסיסית להצלחת השיווק של העסק שלכם באינטרנט. רוצים אתר אינטרנט לעסק שיעשה רושם ראשוני מדהים לקהל שלכם? צרו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם. 

בניית אתרים לעסקים
בניית אתר לעסק

בניית אתר או דף נחיתה לעסק – מה באמת צריך?

ההבדל בין אתר אינטרנט לדף נחיתה טמונה בשמו של דף הנחיתה – מדובר בדף, עמוד בודד. מכאן שבדרך כלל נעדיף אתר אינטרנט מלא באופן טבעי עבור בית העסק, בו נוכל לשווק את מגוון השירותים והמוצרים של בית העסק וגם להציע עמודים חשובים נוספים כמו עמוד אודות, עמוד צור קשר, עמוד תנאי שימוש, עמוד שאלות-תשובות, בלוג עם מאמרים ועוד. אתר מלא יהיה עמוק יותר ויספק מגוון רחב יותר של אפשרויות וביטויים מפתח בהם ניתן לקדם את האתר. כמעט בלתי אפשרי לקדם דפי נחיתה על חשבון אתרים רגילים (נדיר מאוד שנראה בתוצאות האורגניות בגוגל דף נחיתה בתוצאות הראשונות). על כן כדאי יהיה להשקיע באתר מלא בדרך כלל. מתי כן נרצה לבנות דף נחיתה? כאשר נרצה לקדם מבצע לזמן מסוים, אירוע קרוב או כדי לבנות מועדון לקוחות/רשימת תפוצה. 

לייצר רושם ראשוני מדהים שיעשה את העבודה

האם ידעתם שיש לכם רק כמה שניות לייצר רושם ראשוני על הקהל שלכם? במחקרים שבוצעו בחו"ל אתרים גדולים הפסידו מיליונים בחודש רק בגלל שנה אחת נוספת של עיכוב בטעינת האתר או משהו אחר בעיצוב האתר שהפריע לגולשים בעת הכניסה לאתר. כאן מדובר באתרים גדולים ומוכרים, עם מוניטין ולקוחות קבועים שחוזרים לבקר ולרכוש באתר. מה יקרה עם האתר שלכם במידה ולא יהיה מקצועי או יציע חוויית משתמש מדהימה מהרגע הראשון? 

בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק הוא אומנות ונדרשת עבודה של איש מקצוע מנוסה בתחום. אנו בוואמוס מדיה משקיעים הרבה משאבים לבניית אתרים מרהיבים ומקצועיים ללקוחותינו. אנו שמים דגש על עיצוב יפה ונקי, לצד חוויית משתמש ברמה גבוהה ויצירת רושם ראשוני מצוין לכל גולש המגיע לאתר.

איזה סוג אתר אתם צריכים?

בניית אתר תדמית או אתר חנות? אתר פורטפוליו או פורטל בתחום מסוים? סוג האתר ישפיע בצורה ניכרת על המבנה והנראות של האתר, על חוויית השימוש בו, על המטרות שלו כמובן ואפילו על הצעת המחיר מחברת בניית האתרים. ככל שהאתר מורכב יותר ודורש יותר זמן עבודה ו/או התערבות של אנשי מקצוע נוספים (מתכנת, מעצב וכו') כך המחיר יעלה. לאחר שיחת האפיון הראשונית ניתן יהיה לאפיין בדיוק מה סוג האתר שצריך ומה תהיה הצעת המחיר ללקוח. בעלי עסקים המוכרים מוצרים ורוצים לנצל את אתר האינטרנט של העסק לגייס עוד מכירות אונליין ירצו ודאי אתר חנות, בעוד חברות המספקות בעיקר שירותים יבנו אתר תדמית מקצועי לעסק. צלמים, מעצבים ואנשי מקצוע בתחום זה ירצו לרוב שילוב אתר תדמית עם פורטפוליו אטרקטיבי.

אנו ממליצים בחום על בניית אתר במערכת וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס תהיה האופציה הטובה ביותר עבור העסק שלכם. וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח המאפשרת שליטה מלאה על כל האספקטים השונים של האתר. באמצעות תוסף האלמנטור ניתן יהיה לבנות אתר איכותי ומקצועי לעסק ללא מגבלות של יצירתיות ודמיון ובהתאם לכל צורך. לוורדפרס יתרונות רבים נוספים, ביניהם: 

  • שימוש בתבניות שונות לביסוס המבנה הראשוני של האתר.
  • שימוש בתוספים שונים (חלקם חינמיים חלקם בתשלום) על מנת לשדרג את העבודה על האתר, חוויית הגלישה בו ועוד. 
  • צוות מתכנתים מקצועי הדואג לעדכן את הפלטפורמה לעתים קרובות ולשפר אותה, כך שתוכלו להרגיש בקדמת הטכנולוגיה והנוחות כל הזמן.
בניית אתרים לעסקים
מחפשים אתר אינטרנט לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!

היתרונות של בניית אתרים עם ואמוס מדיה

  • בניית אתרים לעסקים היא המומחיות שלנו בוואמוס מדיה, לצד שירותי קידום אתרים כמובן. אנו אוהבים מאוד את מה שאנו עושים ולכן משקיעים את מירב מאמצנו להפיק את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. החל מבניית אתרים ודפי נחיתה, דרך שירותי שיווק ופרסום, מיתוג העסק ומיצובו כעסק מוביל בתחומו. בין היתרונות שלנו בוואמוס מדיה:

    • מהירות – בניית אתרים מקצועיים לעסק בטווח זמן סביר בהחלט ביחס למקובל בשוק.
    • עיצוב מרהיב – אנו שמים דגש על עיצוב וחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר.
    • התאמה למובייל – במהלך בניית האתר נדאג שזה יהיה מותאם לגלישה במובייל ובמסכים שונים. 
    • ניסיון – החברה בעלת ניסיון רב בבניית אתרים מרהיבים לבתי עסק בתחום שונים ומסוגים שונים: אתרי תדמית, בניית חנות דיגיטלית, בלוגים ועוד.
    • התאמה לקידום אתרים כבר משלבי בניית האתר – מה שיחסוך לכם זמן יקר וכסף בהמשך.
בניית אתרים לעסקים

לבנות אתר בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על בניית אתרים

דברים שתמידי רציתם לדעת על בניית אתרים לעסק!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

עלות של אתר מקצועי לעסק תנוע בין כמה אלפי שקלים ממוצע. אם כי ישנם אתרים שיהיו יקרים יותר. העלויות משתנות בהתאם לסוג האתר הנדרש, רמת המורכבות שלו, חברת בניית אתרים, דרישות הלקוח, עיצובים הנדרשים ועוד.

אתר לא מקצועי יעשה רושם ראשוני רע "וישרוף" את שם העסק בעיני קהל היעד. לכן חשוב לבנות אתר אינטרנט מקצועי ומדהים.

בניית אתר מקצועי לעסק כיום נבנה על פלטפורמות תוכן שונות כמו וויקס, וורדפרס, ג'ומלה ואחרים. אנו ממליצים בחום על מערכת וורדפרס וגם עובדים עמה עבור האתרים של חברתנו ושל לקוחותינו. מדובר במערכת הפופולרית והנוחה ביותר, עם מגוון האופציות הגדול ביותר וללא הגבלות מבחינת עיצוב, מבנה או אלמנטים שונים אחרים שניתן לבצע באתר.

האתר יהיה מבוסס על מערכת וורדפרס וניתן יהיה להפעילו לבד או לשכור את שירותינו בוואמוס מדיה לניהול השוטף של האתר.

 אלמנטים ויזואליים שאתם חייבים לכלול באתר שלכם:

 

אזור באתר:

הסבר:

1

לוגו העסק 

הלוגו מייצג בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם ואת הזהות שלו, כך לפחות זה צריך להיות. הלוגו של העסק יוצג בראש האתר בדרך כלל באחד הצדדים שלו, לצד התפריט הראשי באתר. נהוג להציג את הלוגו גם בFOOTER של האתר (כלומר בחלק התחתון של האתר). יש המשלבים את הלוגו גם בעמוד האודות ברזולוציה גדולה יותר.

2

באנרים מעוצבים

באנרים מעוצבים לאורך האתר מצויים לא רק בפורטלים ומגזינים מלאי תוכן ופרסומות, אלא גם באתרי תדמית, אתרי חנות ואתרים אחרים. באמצעותם תוכלו לקדם את השירותים והמוצרים שלכם, לעניין את הגולשים במבצע מיוחד שלכם בצורה בולטת או לכוון באמצעות הבאנרים מהתפריט הצדדי באתר לעמודים מרכזיים בו או ליצירת קשר עמכם.

3

תמונות

תמונות יופיעו ברחבי האתר שלכם גם כחלק מהרקעים באתר, גם כדי להוסיף תיאורים ויזואליים לתכנים המוצגים וגם כתמונות נושא לפוסטים. כמו כן, באמצעות תמונות תוכלו להציג מוצרים פיזיים או דיגיטליים שלכם. מכיוון שמרבית הגולשים יהיו בעלי אינטליגנציה ויזואלית גבוהה חשוב יהיה לכלול הרבה תמונות באתר שלכם לצד התוכן הכתוב.

4

וידיאו

כדאי להוסיף גם וידיאו לאתר שלכם. אם אין לכם את הזמן להשקיע בסרטונים משלכם על התכנים שאתם מקדמים יש פתרונות אחרים כמו תשלום לפרילנסרים, שימוש בבינה מלאכותית או המלצה על סרטונים אחרים בתחום שלכם (עם קרדיט כמובן). וידיאו יעשיר את המידע באתר שלכם וניתן להשתמש בו גם להצגת המלצות מלקוחות, הקראת הטקסט בעמוד מסוים ועוד.

5

אייקונים

כיום בכל אתר שתגלשו בו עם עיצוב מודרני תוכלו לראות אייקונים. אלה עוזרים לבדל ולייחד תכנים מסוימים, להציג תבליטים ורשימות בצורה ויזואלית יפה ומסודרת ותורמים לחוויית המשתמש באתר, לעיצוב שלו ועוד.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (201 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.