חבילת מיתוג לעסק

מיתוג שיעיף את העסק שלכם למעלה!

הגיע הזמן שיכירו אתכם! אנו בוואמוס מדיה מתמחים בבניית מותגים בתחומים שונים, החל מתחום הפרסום והדיגיטל, דרך תחומים כמו קוסמטיקה ולייף סטייל ועד לתחום הפיננסיים ואחרים. חברת שיווק באינטרנט כמו ואמוס מדיה תוכל לספק לכם חבילת מיתוג לעסק ולסייע לכם לבנות אסטרטגיית מיתוג מותאמת אישית, בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לשיפור השירות ללקוחות וייעול העבודה בארגון. רוצים כבר לקדם עניינים ולהפסיק לבזבז זמן יקר? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

חבילת מיתוג לעסק
חבילת מיתוג לעסק - מיתוג שיעיף אתכם לחלל

הפכו את העסק שלכם למותג על חלל

מיתוג עסקי הוא בעצם יצירת שפה וזהות לעסק. באמצעות טקסטים, עיצובים ותשתיות שונות המשקפות את ערכי החברה, את החזון שלה והאופן שבו אנו רוצים שהיא תיזכר – ניתן ללא ספק לבנות מותג על שיוביל אתכם להצלחה בתחום שלכם. כאשר שפת המותג שלכם משתקפת היטב בתשתיות שלכם, בקמפיין הפרסום שלכם ואפילו במוצרים או בשירותים שאתם מספקים תוכלו להטמיע את השפה הזאת בקרב הקהל ולגרום לו לזכור אתכם. כך תוכלו להישאר בתודעה של הקהל וכאשר יזדקקו לשירות או המוצר שלכם הם ידעו לאן לפנות ועל מי להמליץ.

האם גם עסק קטן יכול להפוך למותג מוביל בתחומו?

מיתוג עסקים קטנים שונה מארגונים גדולים או מבוססים הזקוקים למיתוג מחדש. מיתוג עסק קטן צריך לשאוף להצמיח את העסק, להבליט אותו מעל המתחרים ולשחק על נקודות הכוח שלו מולם. בזכות הכוח העצום של האינטרנט, ניתן לעשות היום דברים שלא היו אפשריים בעבר, כמו למשל להפוך עסק קטן למותג מוביל בתחומו. ללא קשר למשאבים של בית העסק, לכמות העובדים בו או למקום בו הוא נמצא – אם הוא נמצא במקום הראשון בגוגל, אם האתר שלו בנוי בצורה מתקדמת ומקצועית ואם הטקסטים משדרים "אני מומחה" הקהל יעריך אתכם כעסק מוביל וגדול בתחום וזה היופי בעולם הפרסום של היום. לכל עסק קטן יש הזדמנות להפוך להיות גדול ולצמוח באמת בזכות החבילת מיתוג לעסק של ואמוס מדיה.

השלבים לבניית מותג חדש

מיתוג לעסק חדש כרוך בעבודה רבה שחשוב שתיעשה בצורה המקצועית ביותר. בניית מותג דורש אפיון מקדים, הגדרה של תכונות המותג שלכם ובניית שפת מותג אחידה. אנו בוואמוס מדיה מציעים חבילת מיתוג לעסק חדש החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לגיבוש הקונספט ופרסום בפועל. בניית מותג חדש כוללת מספר שלבים:

שלב 1 – הגדרת המותג:

  • אפיון מקדים – בשלב הזה נאפיין את העסק, השירותים, המוצרים. נבנה את הזהות של המותג שלכם על ידי זיהוי העסק, נקודות הכוח שלו, היתרונות שלו ומה מבדל אתכם מהמתחרים שלכם. 
  • ניתוח מתחרים – בשלב הבא נצטרך לבצע מחקר מתחרים. חקירת המתחרים שלכם תאפשר לבדוק את השירותים שהם מספקים, מה הם עושים ולא עושים וכיצד הם בונים את המותג שלהם ומפרסמים אותו. כך נהיה חכמים יותר לגבי בניית המותג שלכם. 
  • אפיון קהל היעד – כדי לאפיין לקוח פוטנציאלי בונים פרסונה. תהליך זה נקרא כך כיוון שהמטרה בו היא ליצור זהות של אדם אמיתי כביכול שיכול להוות את הלקוח האידיאלי עבור העסק. משם נוכל לכוון את המסרים הפרסומיים, העיצובים, התכנים וכל דבר למעשה לקהל היעד בצורה ממוקדת יותר.

שלב 2 – יצירת שפה למותג:

  • עיצוב לוגו מקצועי לעסק – הלוגו מייצג את העסק במקומות רבים ושונים, החל מהחתימה במייל, דרך אתר האינטרנט של החברה ועד לכרטיסי ביקור ומוצרי דפוס. חשוב ליצור לוגו מקצועי, איכותי, שנראה טוב אך גם כזה שמייצג את העסק והערכים שלו. אנו בוואמוס מדיה מתמחים בעיצוב לוגואים מקצועיים לעסק ונשמח לעמוד לשירותכם כבר מהשלב הזה שהוא הראשון בבניית קונספט ויזואלי לעסק.
  • בניית אתר אינטרנט – אתר האינטרנט של החברה ישמש כתשתית העיקרית שלה וקמפיינים שונים יובילו את הגולשים לאתר החברה. האתר יציג כמה עמודים ראשיים, אפשרויות שונות ליצירת קשר עם בית העסק ועוד. הצוות המקצועי שלנו בוואמוס מדיה יבנה עבורכם אתר אינטרנט מקצועי ומדהים עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר לשביעות רצון הגולשים.
חבילת מיתוג לעסק - מותג חזק שעובד נכון
מחפשים חבילת מיתוג לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
חבילת מיתוג לעסק

שלב 3 – פרסום וקמפיינים:

  • ניהול עמודים עסקיים ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד. נוכל לסייע לכם בקידום העסק בכל דרך אפשרית עם דגש על קמפיינים ברשתות החברתיות, בניית נוכחות ערה ופעילה לצד פרסום תכנים אטרקטיביים שיקרבו את הלקוחות אל המותג שלכם.
  • קידום אורגני בגוגל – הביאו את המותג שלכם אל קדמת הבמה על ידי קידום אורגני מקצועי בגוגל – תחום ההתמחות שלנו בוואמוס מדיה!
  • קידום תכנים ברשת – פרסום כתבות יח"צ וכתבות ערך שונות ברחבי הרשת על מנת לקשר לאתר שלכם, להביא תנועה נוספת ולשדרג את המוניטין שלכם. 
  • פרסום ממומן – ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, בפייסבוק ובאינסטגרם על מנת לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר למה שהגולשים שלכם מחפשים.

מיתוג וקריאייטיב ברמה הגבוהה ביותר

חבילת מיתוג לעסק בניהם בניית אתרים, קידום אורגני, עיצוב לוגו לעסק, ניהול קמפיינים – כל אלה הם רק חלק מהעבודה שצריך יהיה לבצע כדי להפוך אתכם למותג על בתחום שלכם. אנו בוואמוס מדיה נשמח להעניק לכם את השירות המקצועי, המקיף והטוב ביותר. צרו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח לעמוד לשירותכם.

חבילת מיתוג בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על בחבילו מיתוג לעסק

דברים שתמידי רציתם לדעת על חבילות מיתוג!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

מיתוג לעסק הוא למעשה יצירת זהות לעסק. האופן שבו הקהל יכיר ויזכור אתכם. כדי לבנות מותג מוביל בתחום שלכם צריך לבנות אסטרטגיית מותג בהתאם לעסק שלכם ולמה שאתם רוצים ויכולים לספק.

חבילת מיתוג לעסק יכולה לכלול מגוון שירותים, החל משלבי האפיון והייעוץ הראשוניים, דרך יצירת העיצובים ובניית שפת המותג שלכם ועד לבניית התשתיות בפועל.

מיתוג לעסק יכול להתאים לכל עסק ובכל סדר גודל. שיווק ופרסום העסק בהתאם לתוכנית בניית המותג שלכם תאפשר לכם ללכת בדרך ברורה יותר הן ברמת המוצרים שלכם, הן ברמת שירות הלקוחות שלכם וכמובן בבניית התשתיות והתכנים הפרסומיים שלכם.

בניית מותג היא הליך הכולל ביצוע מחקרים מקדימים, אפיון מעמיק של העסק, בניית פרסונה של קהל היעד שלכם ובסופו של דבר יצירת זהות לעסק שלכם. חברת שיווק ופרסום תוכל לסייע לכם בכל שלבי בניית המותג שלכם.

סימנים שהעסק שלכם צריך מיתוג מחדש

סימן:

מה צריך לעשות?

השם של העסק שלכם כבר לא מתאים

לעתים רבות בעלי עסקים מוצאים את עצמם בסיטואציה שבה שם המותג כבר לא משקף את המותג עצמו, לא מתאים לרוח התקופה או שבשל צירוף או פרידה משותף צריך לשנות את שם העסק. אנו רואים את זה המון במשרדי עורכי דין שמכניסים שותפים ומוסיפים את שמם לשם המותג, רואים את זה כאשר שותפים נפרדים, כאשר שם העסק עשוי להיות גם מיושן מדי ואחרי 15 או 20 שנה הוא כבר לא מתאים.

כאשר אתם לא מצליחים לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם.

בידול הוא שם המשחק בעסקים. אם אתם לא מצליחים לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם, ייתכן ואתם צריכים מיתוג מחדש. בדרך זו תוכלו לפתח ולקדם את שירותי המותג שלכם בצורה כזו שתוכלו לשנות מסלול מחדש ולייצר בידול בדרך שונה.

המותג שלכם הפך מסובך מדי להבנה

לפני 10 ו-20 שנה הכול היה מסובך יותר מהיום. ככל שעוברות השנים כך אנשים נוטים לפשט יותר את הדברים על מנת לחסוך זמן, להתייעץ וגם להעביר את המסרים בצורה חדה וברורה יותר. כך גם בתחום המיתוג תוכלו לפשט את המותג שלכם והמסרים שלו.

שיניתם את המודל העסקי שלכם

לאורך השנים ייתכן ותרצו לשנות את המודל העסקי שלכם או האסטרטגיה שלכם. כך למשל כאשר אתם נכנסים לתחום חדש, מתרחבים ברמה גלובלית, רוצים לסגור מחלקה בשירות מסוים ועוד. גם המיתוג שלכם ישתנה בהתאם.

המותג שלכם התפתח

כאשר מותג הולך וצומח צריך לעשות מיתוג מחדש שיתאים לרמה החדשה של העסק. פתאום אתם מתחילים לפתח תרבות חברה, מגייסים עוד עובדים, מפתחים עוד מחלקות, שירותים, מוצרים, מתפתחים לשטח גדול יותר של משרדים, מפעלים, חנויות ועוד. 



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (154 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.