קידום אתרים לווטרינרים

בבואנו למצוא וטרינר מתאים לחיית המחמד שלנו סביר להניח שנכנס לגוגל, נקליד את הביטוי "וטרינר + האזור שבו אנו גרים" ונכנס לתוצאות הראשונות כדי לבחון את האפשרויות העומדות בפנינו. יש גם אפשרויות נוספות כמו המלצות מחברים או בני משפחה, קבלת המלצות מקבוצות דיון בפייסבוק של אוהבי חיות או קבוצות וואטסאפ באזור שבו אנו גרים, כניסה לאינדקסים שונים של אנשי מקצוע לפי אזור ואפילו שימוש באפליקציות שונות שיציגו לנו אנשי מקצוע אמינים באזור שלנו. למרות זאת, מרבית האנשים עדיין יחפשו מרכז וטרינרי בגוגל ובהסתמך על האמינות של התוצאות בגוגל ברוב המקרים גם יעשו אותם אנשים נכון. מה זה אומר מבחינתכם? הצד השני שרוצה להופיע שם כשהגולש מחפש וטרינר? מבחינתכם תרצו כמובן להשקיע בקידום האורגני של האתר שלכם על מנת להופיע בראש תוצאות החיפוש.

מהו קידום אתרים לווטרינרים ומה ההבדל בינו לבין קידום אורגני רגיל?

הליך קידום אורגני בגוגל הוא הליך מורכב ומסועף הכולל מגוון רחב פרמטרים שצריך לדאוג להם. בתחומים מסוימים הנוגעים באופן ישיר באיכות החיים שלנו (או במקרה הזה של בעלי החיים שלנו) גוגל שמה דגש חשוב על מגוון פרמטרים נוספים כמו אמינות של מי שעומד מאחורי האתר, ייחודיות התכנים באתר ועוד. 

מבנה האתר ובניית חוויית משתמש ברמה גבוהה:

בבואכם לשכור חברת בניית אתרים בחנו את הניסיון של החברה עם עולם הקידום האורגני והיכולת שלה להתאים את האתר לצרכי הקידום האורגני כבר משלבי הבניה שלו. בניית אתר אינטרנט לווטרינר צריך לכלול מבנה היררכי ברור לביטויי המפתח שרוצים לקדם אך לא פחות חשוב מכך – מבנה ברור שיציג לגולש בדיוק את המידע שהוא מחפש על המרכז הווטרינרי והשירותים שהוא מספק. תחום זה הינו תחום רווי בתוכן ומידע שאפשר לכתוב לאתר ולכן לאורך הזמן לא מן הנמנע שיהיו לכם עשרות או מאות עמודי תוכן באתר ולכן כדי לסדר אותם בצורה הטובה ביותר תצטרכו לדאוג למבנה תקין של האתר. כמו כן חשוב יהיה לדאוג לחוויית משתמש ברמה גבוהה: החל מהמתאמת האתר למובייל, דרך מהירות הגלישה באתר, קישורים בצורה בולטת, התקנת תוסף נגישות ועוד. 

מחקר מילות מפתח ובחירת הביטויים הנכונים לקידום:

חשוב להבין כי תחום זה של חיות מחמד הוא תחום שאפשר לכתוב עליו אנציקלופדיות שלמות ותמיד יהיה עוד על מה לכתוב. לכן בהליך קידום אורגני לאתרים המטרה היא למקד את האתר לקידום ביטויים רלוונטיים שאנו רוצים להופיע בהם במקומות הראשונים כאשר גולש מחפש אותם. הכינו רשימה של ביטויי מפתח שהגולשים עשויים לחפש ולהיות רלוונטיים כלקוחות שלכם. זכרו שיש ביטויים הרלוונטיים לגולשים רק לצורך איסוף מידע אך לאו דווקא קשורים לשירות הווטרינר לדוגמה. ביטוי כמו אילוף כלבים יכול להתאים למאלפי שקלים אבל לאו דווקא למרכז וטרינרי. לעומת זאת ביטוי כמו "טיפול שיניים לכלבים" יכול בהחלט להתאים כאחד השירותים שמספק המרכז הווטרינרי.

העלאת תכנים ייחודיים לאתר:

גוגל מודדת את היכולת שלכם להעניק ערך לגולשים שלכם ועל כן תוכל להמליץ עליכם בתוצאות הראשונות על פני המתחרים שלכם שיספקו תוכן פחות איכותי, פחות רלוונטי או פחו אטרקטיבי או מדויק. במידה ואתם כן תעשו זאת, בכמות ובתדירות המספקת, תוכלו לסייע בדחיפת האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש.

אנא דרגו את המידע
קידום אתרים לווטרינרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.