מיתוג עסקים קטנים

הופכים אותך מעסק קטן למותג גדול!

אחד היתרונות הגדולים ביותר של האינטרנט הוא העובדה שכל עסק קטן יכול לצמוח ולהפוך לגדול יום אחד. עסקים קטנים עם מעט עובדים (או אפילו עובד אחד שהוא בעל העסק) יכולים להצטייר כעסקים גדולים שנותנים תמיכה ראויה ושירות נהדר והכול בזכות האינטרנט, בשילוב כלים טכנולוגיים ולעתים אפילו באמצעות שירותי מיקור חוץ. ואמוס מדיה היא חברת שיווק באינטרנט המתמחה במיתוג עסקים קטנים וגדולים. אנו נדע לכוון אתכם, לבנות אסטרטגיית מיתוג נכונה לעסק שלכם ולהתוות את הדרך להצלחה. למעשה, אנו בוואמוס מדיה בנינו לאורך השנים מתודות עבודה מתקדמות לבניית מותג ומיישמים אותן בשטח בהצלחה עבור לקוחותינו.

מיתוג עסקים קטנים
מיתוג עסקים קטנים

מהו מיתוג וכיצד הוא בא לידי ביטוי?

מיתוג עסקי הוא שירות שאנו בוואמוס מדיה מציעים לכל לקוח שאנו מלוויים, ללא קשר לשירות שאנו מעניקים לו. אנו מאמינים כי עבודת מיתוג טובה לעסק יכולה להוביל לתוצאות מדהימות וטובות הרבה יותר מעבודת שטח ללא אסטרטגיה וללא כיוון. המיתוג של העסק בה לידי ביטוי בכמה אלמנטים חשובים:

  • מוניטין – צרו אמינות על ידי כל פעולה שאתם מבצעים בעסק שלכם: מהתכנים שאתם מפרסמים באתר שלכם או במודעות הפרסום שלכם, דרך ההתנהלות של העובדים מול הלקוחות ועד למוצר/שירות ומחיר אמינים.
  • בידול – מה מבדל אתכם מהמתחרים שלכם? בין אם מדובר בשירות, במוצר שרק אתם יכולים לספק או כל דבר אחר – יצירת בידול תהיה חלק בלתי נפרד מבניית המותג שלכם. 
  • ניתוח מתחרים – בשלב הזה חשוב יהיה לבצע מחקר וניתוח של המתחרים שלכם, לכל הפחות אלה שנמצאים בתוצאות הראשונות בגוגל לשם אתם שואפים להגיע. מה הם עושים שאתם צריכים לעשות? מה הם עושים שאתם יכולים לעשות יותר טוב? מה הם מספקים? מה היתרונות שלהם? וכו'.
  • קהל היעד – אפיינו את קהל היעד שלכם, היכן הוא נמצא באינטרנט ומחוצה לו, כיצד אתם הולכים להגיע אליהם, כיצד כדאי לבנות את המסרים הפרסומיים כך שיתאימו להם ועוד. לדוגמה: לבית עסק הפונה לקהל הנשים בלבד צריך לכתוב את התכנים עבור נשים ולא עבור גברים ונשים באופן כללי. לכן הניסוחים והמסרים הפרסומיים יהיו עבור נשים.
  • ערכי המותג – מהם הערכים עליהם מושתת המותג שלכם וכל הפעילות שלכם למעשה?
  • קונספט ויזואלי – לבסוף חשוב לבנות קונספט ויזואלי אחיד למותג שלכם ולצבעי המותג.

מדוע חשוב למתג עסקים ובפרט עסקים קטנים?

מיתוג עסקים קטנים יכול להבדיל אתכם מהמתחרים שלכם וזה תפקידו למעשה: יצירת זהות לעסק שהקהל יוכל לזהות אותה במהירות. מעבר לכך שתרצו להיות בתודעה של הלקוחות שלכם כאשר הם חושבים על מוצר, שירות או משהו שקשור לתחום שלכם, הרי שאתם רוצים גם להתבלט על פני המתחרים שלכם באמצעות בידול וביקורות חיוביות. במציאות בה התחרות הינה גבוהה בכל תחום בניית העסק שלכם כמותג יכול לספק לכם יתרונות על פני המתחרים שלכם שלא משקיעים בפרסום העסק שלהם כמותג.

מיתוג לעסקים קטנים
מעונינים למתג את העסק שלכם?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
מיתוג עסק קטנים - עסק קטן מיתוג ענק!

5 טיפים חשובים לבניית מיתוג לעסק חדש

מיתוג לעסק חדש כולל עבודת אפיון, בניית אסטרטגיה ובניית תשתיות. העזרו בטיפים הבאים על מנת לבנות את המותג שלכם בצורה נכונה:

  • הכירו את העסק שלכם טוב יותר – אפיון מלא של העסק שלכם חיוני להמשך תהליך בניית המותג שלכם. בשלבי האפיון של העסק, הערכים שאתם רוצים לקדם ושיהיו מזוהים עם העסק שלכם, אפיון השירותים והמוצרים שלכם – תוכלו לראות במבט מאקרו מלמעלה את העסק שלכם ולדעת טוב יותר אם יש הצורך בשינויים ושיפורים בעסק, במוצר או בשירות שלכם, בסיבה שלשמע הוקם העסק, בערכים עליהם מושתת העסק ועוד.  
  • הכירו את המתחרים שלכם טוב יותר – כאשר אתם מכירים טוב יותר את המתחרים שלכם כך תוכלו למצוא את הבידול והיתרונות שלכם ולהשקיע בהבלטה ובפיתוח שלהם.
  • השקיעו בלוגו מקצועי לעסק – הלוגו מייצג אתכם בכל דבר שקשור לעסק שלכם, מניירת משרדית, דרך אתר האינטרנט של החברה ועד למסמכים רשמיים וחוזים. 
  • בנו קונספט ויזואלי אחיד – לאחר שיצרתם לוגו לעסק ובחרתם את הצבעים המרכזיים ללוגו ולעסק בכלל חשוב יהיה לייצר קונספט ויזואלי אחיד שבאמצעותו תוכלו לבנות שפה עיצובית אותה הלקוח שלכם יראה וישר יזהה שמדובר בכם.
  • המותג שלכם הוא כל דבר שקשור לעסק שלכם – החל מהמוקדן שנותן שירות ללקוחות שלכם, דרך השימוש במוצר שלכם ועד למודעות הפרסום שלכם שיסתובבו באינטרנט.

עיצוב לוגו מקצועי לעסק – איך לעשות את נכון?

עיצוב לוגו לעסק הוא רק חלק משירותי בניית המותג שאנו מציעים לכם בוואמוס מדיה. אצלנו תוכלו לבנות חבילת מיתוג לעסק שתכלול את כל מה שאתם צריכים לעסק שלכם, החל משלב הייעוץ והאפיון הראשוניים, דרך עיצוב הלוגו וגיבוש קונספט ויזואלי ושפת המותג שלכם ועד לבניית תשתיות שיווק דיגיטליות. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מיתוג לעסק קטן בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על מיתוג עסקים קטנים

דברים שתמידי רציתם לדעת על חברות למיתוג עסקים קטנים!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

מיתוג עסקי הוא תהליך המתייחס לבניית עסק כמותג. הכוונה היא לסמכות מקצועית אמינה בתחום בו עוסק המותג. בדרך כלל זה כולל את ההשפעה של המותג על הקהל, האופן שבו הוא זוכר את המותג ועוד.

בראש ובראשונה האחראיות היא על בעל העסק, מכיוון שחברת הפרסום יכולה לבנות אסטרטגיה, לייצר תכנים ועיצובים גרפיים ואף לבנות תשתיות, אך המסרים שיועברו, האופן שבו עובדי החברה יתודרכו ויתנהלו מול הלקוחות וההחלטות הסופיות הן של בעל העסק.

התשובה היא לא. כמובן שהעיצובים הגרפיים משחקים תפקיד חשוב בחשיפה הוויזואלית של העסק עבור הקהל אך אלה לבד לא בונים מותג. גם תכנים טקסטואליים ומילוליים, תמונות, סרטונים, העטיפה של המוצר שלכם, סוג המוצר ואופן השימוש בו ואפילו שירות הלקוחות הניתן בחברה כולם משפיעים על המותג שלכם.

ישנם עסקים קטנים המצליחים להתפתח ללא בניית אסטרטגיה והתוויית מותג אך פוטנציאל הגדילה שלהם הוא די מוגבל. יתרה מכך, בניית מותג מאפשרת לכם ליצור זהות לעסק שלכם, כזו שהקהל יכול להזדהות אתה. כשתהפכו למותג מוביל בתחום שלכם המוניטין שלכם וגם הלקוחות שתקבלו יהיו בהתאם.

5 פעולות מיתוג שיעזרו לבנות אמינות סביב המותג שלכם:

פעולה:

איך מבצעים ומדוע זה חשוב?

עיצוב לוגו מקצועי

לבנאדם יש פנים ולעסק יש לוגו. זה הפנים של העסק באינטרנט, בכרטיס הביקור, בכל פריט גרפי שתדפיסו לפרסום העסק, באריזת המוצר ועוד.   חשוב שהלוגו יתבסס על צבעי המותג שלכם, יעביר את המסר והחזון של המותג ויתאים לו גם מבחינת עיצוב הפונט או הסמל. 

אפיון החזון ורשימת מסרים

החזון הוא בעצם "הלמה" שלכם ושל העסק שלכם. אם יש לכם חזון עסקי טוב שום דבר לא יעצור אתכם. אפיינו תחילה את החזון שלכם, למה אתם עושים מה שאתם עושים ולאן אתם רוצים להגיע עם העסק שלכם, המוצרים שלכם, השירותים שלכם. הכינו רשימת מסרים תואמת שתעביר את החזון הזה ותוכלו להשתמש במסרים הללו בקמפיינים שלכם, בסלוגן לאתר, על אריזות המוצר שלכם ועוד.

בנו פעילות ברשתות החברתיות

בססו יותר פעילות ברשתות החברתיות על מנת לצבור קהל ואהדה. כך תוכלו לבנות את הסמכות והאמינות שלכם ושל המותג שלכם, להגביר את החשיפה למותג, לבנות קהל עוקבים ולעניין יותר אנשים בשירותים שלכם.

קדמו את האתר שלכם בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא השקעה לטווח ארוך אבל מלבד הלקוחות הרבים שאתם צפויים לקבל כשתגיעו למקומות הראשונים תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות נוספים אחרים. חלק מאותם יתרונות הם סביב נושא המוניטין, האמינות והסמכות של המותג שלכם.

צרו שפה ויזואלית אחידה

בחרו את הצבעים הבולטים בעסק שלכם ודאגו שהם יופיעו בפרסומות שלכם, בעיצוב הפלייר וכרטיס הביקור, בחתימה שלכם במייל, על המוצרים שלכם, בפרסומות הווידיאו שלכם, בפוסטים ברשתות החברתיות ועוד.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (167 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.