פרסום באינסטגרם

מגדילים את החשיפה והפניות לעסק שלכם באינסטגרם

כבר במשך יותר מעשור אינסטגרם הולכת ומתפתחת עם פיצ'רים חדשים נוספים, אפשרויות תוכן חדשות ומשתמשים נוספים הפעילים ברשת החברתית הנהדרת הזו. אנו בוואמוס מדיה מספקים שירותי פרסום באינסטגרם לעסקים בכל סדר גודל ונשמח להפוך אתכם למותג על בתחום שלכם. בעזרת חברת שיווק באינטרנט מקצועית תוכלו לייצר ולפרסם תוכן בצורה נכונה ומקצועית, להגדיל את כמות הקהל שעוקב אחריכם, לבנות עמו יחסים טובים ולהגדיל את כמות הלקוחות בעסק שלכם. רוצים לדעת כיצד זה הולך להתבצע? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לקבוע שיחת זום ללא התחייבות.

פרסום באינסטגרם
פרסום באינסטגרם

אפשרויות פרסום שונות באינסטגרם – איך זה עובד?

רשתות חברתיות הן דרך נפלאה לקדם את העסק שלכם אך יש הבדל בין פרסום באינסטגרם לבין פרסום בפייסבוק ורשתות חברתיות נוספות. אינסטגרם מבוססת בעיקר על תוכן ויזואלי כמו תמונות וסרטונים ולא על טקסט כמו מרבית הרשתות החברתיות, כולל פייסבוק למשל שמאפשרת לשתף גם תמונות וסרטונים אך לרוב זה יהיה בצירוף של טקסט. 

פרסום באינסטגרם אפשרי בכמה דרכים עיקריות

  • פרסום אורגני – העלאת תמונות, סרטונים, לייבים, סטורי, רילס ותכנים נוספים באופן שוטף יאפשר לכם להציג יותר חומרים ותכנים לקהל העוקבים שלכם. לאורך זמן הפרופיל שלכם יהיה פעיל ויותר אנשים יעקבו אחריכם וייחשפו אליכם. תוכלו גם אתם לעקוב אחר אנשים אחרים שעשויים להיות רלוונטיים ולקבל עוקבים חוזרים וכך לטפח את רשת העוקבים שלכם (כאשר האלגוריתם יציע לאנשים קרובים הקשורים לאלה שאתם עוקבים אחריהם לעקוב אחריכם גם כן). 
  • פרסום ממומן – אפשרות נוספת היא לעשות פרסום ממומן באמצעות מערכת הפרסום המתקדמת של אינסטגרם, ליצור מודעות מסוגים שונים (נרחיב על כך כאן למטה) ולהביא עוקבים, שיתופים ולייקים לתכנים שלנו במהירות גדולה יותר. במילים אחרות – חשיפה מהירה יותר שתסייע לבנות בסיס עוקבים גדול יותר.
  • עבודה עם משפיענים – דרך נוספת היא לעבוד עם משפיענים שיש להם עוקבים רבים באינסטגרם וכל המלצה שלהם יכולה להוביל ללקוחות נוספות וכמובן גם עוקבים נוספים למותג שלכם.

פרסום באינסטגרם עם ואמוס מדיה – הצעד הראשון בדרך להצלחה ברשתות החברתיות

ניהול רשתות חברתיות בכלל ופרסום באינסטגרם בפרט היא עבודה שדורשת התמקצעות רבה. כל תמונה או סרטון שתפרסמו עשוי להשפיע על התדמית שלכם, על האופן שבו אתם מציגים את המותג שלכם ועל המוניטין שלכם. למעשה, פרסום לא נכון יכול לגרום לאנשים רבים לברוח מכם אולם עבודה מקצועית ונכונה יכולה להדביק אליכם אנשים רבים שירצו להמשיך לעקוב אחריכם.

פייסבוק או אינסטגרם? מה עדיף ומה ההבדל?

קידום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם מה עדיף? ובכן זה תלוי היכן נמצא קהל היעד שלכם. בשל העובדה שפייסבוק היא גם הבעלים של אינסטגרם, תוכלו להשתמש באותה מערכת פרסום לטובת פרסום ממומן באינסטגרם. כמו כן, על אף שמדובר ברשתות חברתיות שונות, ניתן לקשר בין העמודים העסקיים והפרופילים בין שתי הרשתות ולפרסם את התכנים שלכם עם התאמות קטנות לרזולוציה הנדרשת. אז אם תוכלו לפרסם בשתיהן זו תהיה האופציה הטובה ביותר. אם תרצו להתמקד באינסטגרם אנו בוואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בנושא.

פרסום עסקים באינסטגרם
מעונינים לקדם את העסק באינסטגרם?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
פרסום באינסטגרם

אפשרויות מודעה שונות באינסטגרם

פרסום בטיקטוק או רשתות חברתיות שונה מאינסטגרם גם בסוג המודעות שניתן לפרסם במערכת הפרסום הממומן. להלן כמה מודעות פרסום באינסטגרם שניתן לקדם בצורה ממומנת:

  • מודעות בסטורי – העלאת פוסטים קצרים שנמצאים לזמן מוגבל באפליקציה. ניתן לקדם סטורי בצורה ממומנת להגברת החשיפה.
  • מודעות תמונה – התמונה מופיעה בפיד של הגולש וניתן להוסיף מעט כיתוב ואפילו קישור ללחיצה לפוסט.
  • מודעת קרוסלה – דומה למודעת תמונה רק שכאן מפרסמים כמה תמונות בפוסט אחד, שיהיו קשורות אחת לשנייה. 
  • מודעות שופינג – העלאה ופרסום של פריטים שונים עם קישור לעמוד המכירה של המוצר באתר החנות שלכם.
  • מודעות ווידיאו – שיתוף ממומן של פוסטים שהם למעשה סרטוני ווידיאו.
  • קידום אוספים – שילוב של תמונות מוצר וקרוסלה. מעין קידום של קטגוריות או אוספים של מוצרים.

איך למקד את הפרסום שלכם באינסטגרם לקהל היעד המתאים?

באמצעות מערכת הפרסום הממומן תוכלו למקד את הפרסום שלכם על ידי נתונים ופרמטרים שונים של משתמשי הקצה אליהם אתם רוצים להגיע. פרסום תכנים באופן שוטף במשתמש שלכם יקודם בצורה אורגנית על ידי הרשת החברתית בהתאם לאינטראקציה של המשתמשים שלכם, איכות התוכן והפעילות במשתמש שלכם וכו'.

איך מתחילים?

רוצים להתחיל לקדם את העסק שלכם באינסטגרם? לייצר תכנים מדהימים שהלקוחות שלכם ירצו לצפות בהם ולהמשיך לעקוב? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לספק לכם מקצועי ומתקדם.

פרסום ושיווק באינסטגרם

פרסום באינסטגרם דרך ואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על פרסום באינסטגרם

דברים שתמידי רציתם לדעת על שיווק באינסטגרם!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

מיליוני ישראלים חברים באינסטגרם וחלק גדול מהם פעיל באפליקציה מדי יום. מדובר באחת האפליקציות הפופולריות ביותר בעולם, אולי שניה רק לפייסבוק. סביר להניח שתמצאו את קהל היעד באינסטגרם ומכיוון שבעלי עסקים רב מתחילים להשקיע בפרסום באינסטגרם בשנים אלה עלויות הפרסום שאינסטגרם גובה עבור מרבית התחומים היא עדיין בסכומים צנועים ביחס לערוצי פרסום אחרים.

כמעט לכל בית עסק כיום מתאים לפרסם באינסטגרם. תחילה צריך לאפיין את קהל היעד הפוטנציאלי והאם הוא נמצא באינסטגרם. במידה וכן – כדאי יהיה לכם לפרסם באינסטגרם. הכול כמובן בהתאם לתנאים וההנחיות האפשריים בפלטפורמה הנהדרת הזו.

כמובן שלא. להיות משפיען בתחום שלכם בהחלט יכול להוסיף לכם למוניטין וככל שיש לכם יותר עוקבים כך תוכלו להגיע ליותר אנשים בכל פוסט שלכם. למרות זאת, ניתן בהחלט לייצר תוצאות גם מכמות עוקבים קטנה יותר וכן לנצל את מערכת הפרסום המתקדמת של אינסטגרם על מנת לייצר תוצאות עבור העסק.

התקציב עשוי להשתנות בין בית עסק לאחר. פרסום באינסטגרם יכול להיעשות במגוון דרכים ולכן חשוב מאוד להיצמד לאסטרטגיית הפרסום שתתוכנן ביחד עם חברת הפרסום. יש להבדיל בין תקציב פרסום ההולך לאינסטגרם לבין תקציב הפרסום ההולך לחברת הפרסום עמה אתם עובדים שתספק לכם תכנים, תחזוקה שוטפת של העמוד, עיצובים גרפים ועוד.

כל כמה זמן לפרסם פוסט באינסטגרם?

סוג הפוסט:

כל כמה זמן לפרסם?

פוסט תמונה

3-5 פעמים בשבוע. כדאי להוסיף לתמונה משפט תיאור, עד 3 האשטגים והנעה לפעולה כמובן אם מדובר בפוסט שמקדם מוצר/שירות. תמונות הן הדרך הטובה והקלה ביותר לעורר את הפרופיל שלכם, לשתף תמונות שלכם או מבית העסק, לבנות מוניטין, לשפר את המעורבות עם הקהל שלכם, לצבור מעט יותר "בשר" בעמוד באמצעות התמונות ועוד.

פוסט ווידיאו

לפחות וידיאו אחד בשבוע. תוכלו להכין מראש כמה סרטונים קצרים ולפרסם בתדירות הזו או בתדירות גבוהה יותר. זוהי דרך נהדרת לבנות אמון וסמכות מול הקהל שלכם ולא להסתמך רק על תמונות סטטיות בלבד. למעשה יש פרופילים רבים שמבססים את רוב הפעילות שלהם באינסטגרם על סרטונים ולא על תמונות.

סטורי

אחד מסוגי הפוסטים הפופולריים ביותר. פוסט של סרטון קצר, עד 60 שניות, שגלוי לכל עד 24 שעות ולאחר מכן נעלם. סרטונים מהסוג הזה כדאי להעלות 1-2 ביום לפחות. אנשים המעוניינים בפעילות גבוהה באינסטגרם מעלים אפילו 5-10 ויותר שורטים ביום הרצים אחד אחרי השני ברצף כאשר מישהו נכנס לאחד מהם.

קרוסלה

סוג נוסף של פוסט פופולרי באינסטגרם הוא הקרוסלה. הכוונה היא לסט של כמה תמונות שמוצגות ביחד באותו הפוסט. תוכלו לעשות מגוון סוגי פוסטים מדליקים באמצעות קרוסלה כמו שילוב של ציטוטים, מדריכים עם שלבים שונים, שיתוף מתכונים או סתם להעלות סט של תמונות מאותו מקום או בעלי אותו הקשר. מומלץ להעלות קרוסלה או שניים בשבוע לפחות.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (181 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.