בניית אתרים וורדפרס

בונים לכם אתרים שכל אחד יכול לתפעל!

על מנת להפוך לאימפריה בזכות האינטרנט תצטרכו לבנות אתר מקצועי לעסק. פלטפורמת וורדפרס היא הפלטפורמה המובילה כיום לבניית אתרים מקצועיים והיא מאפשרת שליטה מלאה על כל האספקטים השונים של האתר. בין אם אתם צריכים אתר חנות, אתר תדמית, בלוג, גלריה, דף נחיתה או כל דבר אחר – תוכלו לעשות זאת עם מערכת וורדפרס. אנו בחברת ואמוס מדיה מתמחים בבניית אתרים בוורדפרס ונשמח לבנות עבורכם אתר חלומי שיקנה לכם יתרון מקצועי על המתחרים שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר, בטלפון או השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

בניית אתר וורדפרס
בניית אתרים

בניית אתרים לעסקים – מדוע חשוב שיהיה אתר מקצועי?

האתר של העסק הוא התשתית החשובה והמרכזית שלו באינטרנט. אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט, להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את המכירות בעסק חשוב לבנות אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי. בניית אתרים לעסקים היא המומחיות שלנו בוואמוס מדיה ונשמח לבנות עבורכם אתר מעוצב ומקצועי, כולל התאמה לגלישה במובייל והכנת האתר לצרכי קידום אורגני בגוגל. אתר מקצועי לעסק יכול להיות ההבדל בין ההחלטה שהגולשים שלכם יקבלו בעת ההגעה לאתר. שימו את עצמכם במקום של הגולש – האם הייתם מתחילים לעבוד עם בית עסק שהאתר שלו, ההיכרות הראשונה שלכם עם בית העסק, הוא מוזנח או מיושן? סביר להניח שגם השירות יהיה בהתאם לרמת האכפתיות של בעלי העסק מהאופן שבו נראה העסק שלהם. תדמית היא דבר חשוב בבניין אמון עם הלקוחות והכול מתחיל מהחשיפה הראשונה שלהם אל בית העסק.

בניית אתר או דף נחיתה?

השלב הבא יהיה להחליט האם אתם צריכים אתר מלא או דף נחיתה. דף נחיתה הוא עמוד בודד המיועד למטרה אחת בלבד. בדרך כלל בניית דף נחיתה תהיה מיועדת לבניית רשימת תפוצה, קידום מוצר/שירות אחד, קידום אירוע מסוים, קידום מבצע לזמן מוגבל וכו'. בניית אתר אינטרנט מקצועי נדרש לכל בית עסק כיום שכן הוא התשתית המרכזית שלו באינטרנט ואליו נוביל את הגולשים מכל קמפיין שנקיים ברחבי האינטרנט. באתר האינטרנט ניתן יהיה להכניס יותר מידע אודות בית העסק, יותר אפשרויות ליצירת קשר, מידע אודות שירותים ומוצרים נוספים, עמודי תקנון ותנאי שימוש, מדיניות משלוחים/החזרות (במקרה של אתר חנות) ועוד. כפי שהבנתם מהמשפט הקודם – ניתן גם לבנות אתרי חנות ובכלל לכלול סוגים שונים של תוכן.

על איזו מערכת נבנה את האתר שלנו?

מערכת וורדפרס היא ללא ספק המערכת המומלצת ביותר לבניית אתרים כיום. מדובר במערכת תוכן בקוד פתוח, מה שאומר שהיא מאפשרת עריכה מלאה של כל החלקים השונים באתר: מרקעים, דרך פונטים, צבעים, אלמנטים שונים ועוד. ברגע שניתן לערוך את קוד האתר האפשרויות בו הן בלתי מוגבלות. בניית אתרים וורדפרס מתבצעת לרוב באמצעות תוסף האלמנטור הפופולרי המאפשר למקם את האלמנטים בשיטת drag&drop ובכך לעצב ולסדר את העמודים הפנימיים בדיוק כפי שאנו רוצים. מערכת וורדפרס הינה חינמית לשימוש ומתעדכנת לעתים קרובות. ניתן לעשות שימוש בתוספים שונים (חלקם בחינם וחלקם בתשלום, אם רוצים) המשדרגים את השימוש באתר, העיצוב שלו והפונקציונליות שלו. כמו כן חלק מהתוספים מסייעים לצרכי קידום אורגני, שיפור מהירות האתר ועוד.

בניית ומיתוג אתרים
מחפשים אתר אינטרנט לעסק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
בניית אתרי וורדפרס

טיפים חשובים לבניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק:

בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק הוא לא דבר פשוט שבונים ביום אחד ויש דברים רבים שצריך לקחת בחשבון. ביניהם:

  • התאמה רספונסיבית – כיום מרבית הגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הסמארטפון ובמסכים שונים שאינם בהכרח מחשב נייח. על כן חשוב להתאים את האת
  • ר לגלישה במובייל ובכלל גלישה במסכים בגדלים שונים. פעולה זו נקראת התאמה רספונסיבית.
  • התאמת האתר מראש לצרכי SEO – בניית מפת אתר, היררכיה נכונה של התוכן באתר ועוד. 
  • שיפור חוויית השימוש באתר – שיפור מהירות הטעינה של האתר, התקנת תוסף נגישות, הוספה של מספר אפשרויות ליצירת קשר עם בית העסק ועוד. חשוב לדאוג לחוויית משתמש ברמה גבוהה גם כדי להגדיל את הסיכוי להמיר גולש ללקוח וגם כדי לשמור על לקוחות שבעי רצון.
  • עיצוב נקי ומסודר – מה שלא חשוב לכלול באתר או בעמודים הראשיים בו אל תכללו. עיצוב מודרני הוא עיצוב מינימליסטי, נקי ומסודר. ללא חפירות מיותרות וללא כמות צבעים גדולים או מוגזמת שתפחית מנוחות ואיכות הגלישה.

 

מדוע כדאי לבנות אתר תדמית עם ואמוס מדיה?

בניית אתר תדמית איתנו בוואמוס מדיה הוא הצעד הבא שלכם מכמה סיבות:

    • אנו בוואמוס מדיה מתמחים בבניית אתרים לעסקים בכל סדר גודל ומתמחים במערכת וורדפרס בפרט. 
    • ניסיון רב שנים בתחום.
    • יחס אישי וחם לכל לקוח. קשובים לבקשות והצרכים של הלקוחות וביחד אתו לאורך כל הדרך.
    • הקמת אתר בטווח זמן מהיר ביחס לשוק.
    • האתר כולל תכנים ראשוניים כבר מימין הראשונים של האתר.

לבנות אתר בואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על בניית אתרים

דברים שתמידי רציתם לדעת על בניית אתרי וורדפרס!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

אתר תדמית הוא האתר הבסיסי ביותר במבנה שלו והוא כולל מספר עמודים ראשיים, מידע אודות החברה ושירותיה ואפשרויות שונות ליצירת קשר עם החברה. אתרים מסוגים שונים עשויים לכלול מבנה שונה, פונקציות שונות ולהיבנות למטרה שונה.

עלות אתר מקצועי לעסק בוורדפרס עולה כמה אלפי שקלים בודדים, להצעת מחיר צרו איתנו קשר. 

למערכת וורדפרס יתרונות רבים, ביניהם: ממשק ניהול נוח מאוד, עדכונים תכופים של המערכת לשדרוג מתמיד שלה, שימוש באינספור תוספים שונים שיכולים לשדרג את חוויית השימוש באתר ומועילים גם בביצוע מעקבים, איסוף נתונים וקידום אורגני. כמו כן מדובר בפלטפורמה נוחה המאפשרת שליטה מלאה על כל חלקי האתר, כולל התאמה למובייל, שינוי צבעים, פונטים, גדלים, חלקות קוד ועוד. היתרון הגדול ביותר הוא שימוש בתוסף האלמנטור.

מערכת וורדפרס הינה מערכת נוחה במיוחד ובעלת חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. היא מאפשרת שליטה מלאה ונוחה על האתר כך שגם אדם ללא ניסיון יוכל, בעזרת הדרכה קצרה, ללמוד כיצד לתפעל את האתר שלו בקלות ובעצמו.

אלמננטים פופולריים בתוסף האלמנטור של וורדפרס שכדאי להכיר:

שם האלמנט:

תיאור האלמנט:

באילו אתרים הוא מומלץ?

כותרת העמוד

עשו שימוש באלמנט זה כדי להציג באופן אוטומטי את הכותרת שתבחרו לעמוד או לפוסט ספציפי במיקום מסוים ובעיצוב ספציפי. שימוש בעיקר בבונה תבנית באלמנטור.

בכל האתרים

טופס חיפוש

מומלץ לכל אתר ובכל תחום. אפשרו ללקוחות שלכם לבצע חיפוש חופשי באתר ולמצוא את המידע לו הם זקוקים.

בכל האתרים

פירורי לחם

הצגה של העמוד בו נמצא הגולש ביחס לדף הבית. יאפשר לו ללחוץ על הקטגוריות הקודמות הקשורות לעמוד ולנווט במהירות דרך האתר. חשוב מאוד גם לקידום אורגני.

בכל האתרים

אזור פנימי

תוכלו לחלק אזור פנימי ל2 חלקים ובכך לשלוט בצורה טובה ביותר במבנה האתר שלכם.

בכל האתרים

מפת גוגל

הצגה אטרקטיבית של מפת גוגל עם הכתובת שתבחרו לנעוץ.

בכל האתרים

כותרת אנימציה

כותרת דינמית מדליקה המשתנה עם אפקטים שונים. אם אתם רוצים להציג למשל רשימה כלשהי כמו שירותים, יתרונות, ספקים או כל דבר אחר בצורה של כותרת מתחלפת – זה יהיה פתרון נהדר עבורכם.

אתרי תדמית/חנות

טבלת מחיר

מומלץ להוסיף לכל אתר בו מוכרים שירותים לפי קבוצות או סוגים שונים של שירותים. באמצעות טבלאות אטרקטיביות תוכלו לבדל בין השירותים, להציג את המחיר של כל שירות או חבילה, המאפיינים הייחודים שלה ועוד.

אתרי תדמית המציגים חבילות שירות

הנעה לפעולה

תיבה מעוצבת שכוללת תמונה, כותרת ותיאור. נהדר לתפריטים צדדיים אך לא רק. תוכלו לסדר את הכותרת על התמונה ולעשות אפקט עכבר על התמונה להמחשה ויזואלית יפה יותר

לכל האתרים.

הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (205 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.