פרסום בטיקטוק

פרסום ממוקד בול לקהל שלך!

מיליוני משתמשים ישראלים, עלויות פרסום זולות ביחס לערוצי שיווק אחרים, שיווק באמצעות ווידיאו הנחשב לאחד מכלי השיווק האפקטיביים ביותר – אלו הם רק חלק מהסיבות מדוע אתם רוצים להתחיל לפרסם בטיקטוק. פרסום בטיקטוק אינו מתחיל ומסתיים בהכנת סרטונים. יש כמה דרכים לפרסם ברשת החברתית הנהדרת הזו ונדרש ניסיון מקצועי על מנת להשיג תוצאות. רוצים לפרסם את העסק שלכם בטיקטוק בצורה מקצועית ונכונה? לייצר ולהעלות תכנים שהקהל שלכם באמת רוצה לצפות בהם? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

פרסום בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

הכירו את טיקטוק – האפליקציה שמשגעת את העולם

רשתות חברתיות יש לרוב אבל טיקטוק מיוחדת במינה. האפליקציה החדשה יחסית שפותחה רק בשנת 2016 בסין בשם אחר בכלל. שנה לאחר הפיתוח שלה הוחלט למזג אותה עם אפליקציה אחרת בשם מיוזיקלי שנחשבה לפופולרית בזמנו. האפליקציה קיבלה את שמה החדש טיקטוק ומהר מאוד זכתה למאות מיליוני הוורדות ברחבי העולם ובעשרות שפות. היום למעשה האפליקציה מונה למעלה ממיליארד משתמשים ומאפשרת להם להכין ולשתף סרטונים מדליקים, בעיקר קצרים, ולהגיב לסרטונים אחרים. אנו בוואמוס מדיה הגענו למסקנה כבר מזמן שאם העסקים שאנו מקדמים אינם בטיקטוק הם מפסדים נתח שום גדול במיוחד. 

האם קהל היעד שלכם נמצא בטיקטוק?

כאשר אנו בוחנים פרסום בערוץ שיווק כזה או אחר כמו פרסום באינסטגרם, פייסבוק או אפילו קידום אורגני בגוגל – אנו בודקים תחילה היכן נמצא קהל היעד שלנו. לצורך העניין – אם קהל היעד שלנו הם אנשים הזקוקים להדברה – האם הם נמצאים בטיקטוק? אולי קהל היעד של העסק שלנו יהיה הורים לילדים שמחפשים מורה פרטי לאנגלית או פלטפורמה ללימוד אנגלית לילד שלהם? לאחר אפיון קהל היעד, משהו שנעשה בדרך כלל לאחר שיחות ההיכרות הראשוניות, חשוב יהיה לבנות את הפרסונה האידיאלית המהווה את קהל היעד שלכם. לאחר מכן ניתן יהיה לבדוק אם קהל היעד שלכם נמצא בטיקטוק וכדאי יהיה להשקיע או שאולי כדאי יהיה לשים את התקציב, הזמן והמשאבים על פלטפורמה אחרת. 

אילו תכנים ניתן לשתף בטיקטוק?

קידום בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות מאפשר לכם לשתף גם כן סרטונים כמו בטיקטוק, אולם ברשת החברתית של טיקטוק זה סוג התוכן היחיד והחשוב ביותר. ניתן לייצר סרטונים החל מ15 שניות ועד לסרטונים של 10 דקות במקרים מסוימים. זה מה שהפך את האפליקציה לכל כך פופולרית ומעניינת. מלבד העובדה שתוכלו לייצר סרטונים מהירים מהטלפון הנייד שלכם ולשתף אותם בטיקטוק בלחיצת כפתור, הרי שתוכלו להוסיף פיצ'רים, פילטרים ואפילו מוסיקה ברקע ולהפוך אותם לאטרקטיביים יותר. אנו בוואמוס מדיה נעזור לכם לגבש אסטרטגיית תוכן כך ששום סרטון שתפרסמו לא יהיה במקרה אלא חלק מתוכנית גדולה יותר שתשדרג את האטרקטיביות שלכם.

פרסום עסקים בטיקטוק
רוצים לפרסם את העסק שלכם בטיקטוק?
לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים!
פרסום עסקים בטיקטוק

לזכות ביתרון תחרותי בערוץ שיווק חדש יחסית

טיקטוק אומנם קיימת כבר כך וכך שנים אך נחשבת לרשת חברתית צעירה יחסית בהשוואת כמות המשתמשים בה ומידת הפופולריות שלה לענקיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. משום כך הפרסום בטיקטוק עדיין נחשב לטרי בישראל אך כל חברת פרסום כבר דואגת לספק אותו וזה אומר הכול. ניהול רשתות חברתיות הכולל בדרך כלל פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם יכלול מעתה גם פרסום בטיקטוק ובהחלט כדאי לכם לשלב בתוכנית השיווק שלכם גם פרסום בטיקטוק.

אז איך נוכל לנצל את טיקטוק לקידום העסק שלכם?

יש כמה דרכים לפרסם בטיקטוק. התכנים שאתם מעלים צריכים להיות משותפים עם האשטגים. אלה אנו מכירים אולי מרשתות חברתיות אחרות (בעיקר טוויטר) אך ללא ספק שבטיקטוק אלה צברו את מידת הפופולריות הגדולה ביותר. למעשה, באמצעות האשטגים ניתן גם למצוא תכנים בטיקטוק יותר בקלות, מה שאומר שהצד השני של המטבע הוא ששימוש בהאשטגים הנכונים יעזור לכם לקבל יותר חשיפה לסרטונים ולפרופיל העסקי שלכם. 

דרך נוספת לפרסם באינסטגרם היא באמצעות משפיענים. משתמשים שיש להם הרבה עוקבים והרבה סרטונים יכולים להשפיע במידה ניכרת על הקהל שלהם. בעלי עסקים משלמים למשפיענים על מנת לקדם את השירות/מוצר שלהם בסרטונים הבאים. 

לבסוף, ניתן להשתמש גם במערכת הפרסום הממומן של טיקטוק שאולי איננה מפותחת כמו זו של פייסבוק או גוגל אבל ללא ספק מאפשרת פרסום נוח ויעיל, עם כמה אפשרויות למיקוד הפרסום לקהל יעד מסוים (שוב, לא כמו בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל עדיין) אך עם עלויות פרסום מוזלות יותר וקהל רב שמחכה לכם – זוהי ללא ספק אופציה נהדרת.

פרסום מקצועי בטיקטוק עם ואמוס מדיה – ככה עושים את זה נכון

כדי לפרסם בצורה מקצועית ונכונה בטיקטוק תצטרכו חברת שיווק באינטרנט המכירה היטב את הפלטפורמה, החוקים והמגבלות, אפשרויות השיתוף של התכנים ואת מערכת הפרסום. אנו בוואמוס מדיה נשמח להעמיד לשירותכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיספקו לכם תוצאות מרשימות.

פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק דרך ואמוס, החלטה בטוחה!

תראו בעצמכם!
שאלות תשובות

שאלות ותשובות על פרסום בטיקטוק

דברים שתמידי רציתם לדעת על קידום בטיקטוק!

שאתם שואלים שאלות על התהליך, על הדיגיטל ועל העסק שלכם אנחנו אוהבים לענות, אז סידרנו לכם כאן אזור עם השאלות הנפוצות ביותר, כדי שגם לכם תהיה תשובה זמינה, שאולי תעשה לכם קצת סדר בדברים. 

בתחילת הדרך בעיקר בני נוער עשוי שימוש באפליקציה אך לאורך השנים נשאבו אנשים רבים בכל הגילאים לאפליקציה הנהדרת ולשימוש בה. על אף שיש אחוז גבוה מקהל המשתמשים הנחשב לצעיר יחסית יש גרעין די גדול של משתמשים (גם ישראלים כמובן) בגילאי 20-35 ועוד כמה נתחי קהל בגילאים בוגרים יותר כך שבסך הכול יש קהל רב שניתן להגיע אליו.

התשובה היא כן. אומנם היא לא מפותחת כמו זו של גוגל ופייסבוק אך יש לה גם יתרונות כמו עלויות נמוכות מאוד, מה שמאפשר להגביר את החשיפה למותג בתקציבים נמוכים יותר בדרך כלל.

אם אתם מתכננים לפרסם את המותג שלכם רק באמצעות השכרת שירותיהם של משפיענים שונים אז לא תצטרכו אפילו לתחזק פרופיל משלכם, אולם משפיענים עשוי להיות עסק יקר ולכן בדרך כלל בעלי עסקים מקימים פרופיל עסקי משלהם, מעלים סרטונים וכאשר משקיעים במערכת הפרסום הממומן של טיקטוק מקדמים את עצמם.

במידה ואתם מנסים לפרסם בעצמכם ייתכן וגם תקציב נמוך של כמה מאות שקלים יעזרו לכם להתחיל, אולם אם אתם רוצים להגיע לתוצאות משמעותיות יותר ולעבוד עם חברת פרסום מקצועית העלות תתחיל מ1500 ₪ בחודש בדרך כלל ויכולה להגיע גם לכמה אלפי שקלים בחודש.

סוגי פוסטים שתוכלו לפרסם בטיקטוק

רעיון לפוסט:

מה עושים בפועל?

סרטון המלצה

בסוג זה של סרטונים אתם ממליצים/מציעים לעוקבים שלכם על תכשירים מסוימים, מוצרים מסוימים או נותנים להם טיפים לעשות משהו יותר טוב, לדוגמה: טיפים לאיפור נכון, טיפים לחיסכון בכסף, טיפים למציאת עבודה, טיפים לזוגיות ועוד.

סרטון שיווקי

בסרטון זה אתם לא סתם ממליצים על מוצר מסוים אלא ממש מסקרים אותו, מדגימים אותו ועוד. משפיעני רשת רבים למשל זוכים לתשלום מבעלי עסקים בשביל להציג את המוצרים שלהם ולהמליץ עליהם, תוך הסבר על מפרט המוצר, היתרונות שלו, אופן השימוש ועוד.

אומנות

יודעים לצייר? לעצב? לפסל? לצבוע? כל מי שעוסק באומנות יכול הציג עבודות מסוגים שונים, להציג את האומנות שלו, לקבל חוות דעת, לקבל עוד עוקבים ועוד. 

סרטוני איפור וקוסמטיקה

אחד התחומים החזקים ביותר בטיקטוק, ולא בכדי, הוא תחום הקוסמטיקה. לראות מישהי מתאפרת בצורה יפה ונותנת טיפים חשובים על שמירה על עור הפנים או איפור נכון, זוהי דרך נפלאה ללמוד על הנושא עבור קהל היעד הממוצע, בעוד שזה נהדר עבור בעלת המקצוע כדי לצבור עוקבים.

ציטוטים והמלצות על ספרים

לא משנה באיזה תחום העסק שלכם, תוכלו להעלות את הערך שלכם בעיני העוקבים שלכם אם יקבלו מכם המלצות לספרים טובים שיכולים להעשיר את הידע בתחום שלכם ובכלל, ציטוטים מספרים שיכולים לתת השראה ועוד.



הקראת תוכן לכבדי ראייה
5/5 - (168 votes)
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.