איך ליצור אסטרטגיה מוצלחת לקידום אורגני?

קידום אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה כיום באינטרנט וככזו היא מספקת לנו אפשרויות בלתי מוגבלות להתפתחות וצמיחה. עם זאת, מדובר בעבודה רבה וסיזיפית הפועלת על עשרות רבדים שונים של אתר העסק, עם עבודה שאף פעם לא נגמרת וכזו שחשוב להיות עליה תמיד בבקרה ולבצע שינויים קטנים באסטרטגיית הקידום בהתאם לעדכוני גוגל השונים.

#1 – אפיון מלא של העסק ובניית אסטרטגיית הקידום:

בשלב הראשון יהיה עליכם לבנות אסטרטגיית קידום. לצורך כך תצטרכו לבצע אפיון מלא של בית העסק. באפיון זה נפרט אודות העסק, שירותיו/מוצריו, מי עומד מאחוריו, היכן הוא פועל, מי קהל היעד של העסק? היכן הוא נמצא באינטרנט? מה הוא מחפש? ועוד. השקעתם בשירות בניית אתרים, בניתם אתר מדהים לעסק? האם בוצעה לו התאמה לצרכי קידום? מה התקציב של העסק לקידום האתר בגוגל? ישנם פרמטרים רבים שצריך להתחשב בהם בבניית אסטרטגיית הקידום המתאימה לבית העסק, כאשר צריך להתחשב גם במטרות בעל העסק והאם הן ריאליות לתקציב הקידום שלו. 

#2 – בונים אתר חדש? הכינו אותו מראש לצרכי הקידום:

אצלנו בוואמוס מדיה בניית אתר וורדפרס הוא רק השלב הראשון בקידום עסק באינטרנט. הוא התשתית החשובה ביותר של בית העסק לקידום באינטרנט, לאחר מכן אנו מאפיינים את צרכי העסק, תקציב הקידום ומטרות בעל העסק ובהתאם לכך בונים אסטרטגיית קידום תואמת המבוססת על הנוסחה המנצחת שלנו. כבר משלבי בניית האתר אנו דואגים להכין אותו מראש לצרכי הקידום, מה שחוסך לבעל העסק זמן וכסף לאחר מכן. בין הפעולות שאנו מבצעים: הכנת מפת אתר מסודרת, שיפור מהירות הטעינה של האתר, ביצוע אופטימיזציה לתמונות ותכנים ראשוניים באתר, הכנת תפריטי ניווט מסודרים ועוד. 

#3 – טיפול בתכני האתר והזנת תכנים חדשים:

התכנים הם אחד הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על הקידום בגוגל ולכן חשוב לדאוג להזין את האתר בתכנים חדשים ובמקביל לבצע אופטימיזציה לתכנים קיימים באתר. קידום אורגני בגוגל מתבסס בעיקר על ביטויי מפתח המחופשים בגוגל. לכן חשוב לכלול ביטויים רלוונטיים בתכנים שלכם באתר. עם זאת, חשוב לעשות את זה בצורה חכמה שתאפשר לכם לשמור על אותנטיות בתוכן שהוא צריך להיות מכוון קודם כל לגולשים. התוכן צריך להיות רלוונטי לכותרת, לחלק ערך לגולשים ולשלב קישורים פנימיים לניווט יעיל ונוח באתר. את ביטוי המפתח העיקרי של כל עמוד כדאי לשלב בכותרת הראשית, באחת מכותרות המשנה ועוד מספר פעמים לאורך העמוד בהתאם לכמות התוכן בו.

#4 – בניית קישורים פנימיים וחיצוניים:

על מנת לקדם אתר בגוגל חשוב יהיה ליצור קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים. הקישורים הפנימיים מקשרים בין עמודי האתר, תורמים לשיפור הסמכות של העמודים ולניווט נוח ויעיל באתר, בעוד הקישורים החיצוניים מקשרים מרחבי האינטרנט לאתר המקודם ותורמים לשיפור הסמכות והאמינות שלו בעיני גוגל. 

#5 – מעקב ובקרה:

לבסוף חשוב יהיה לבצע מעקב ובקרה באמצעות כלי אנליטיקס שונים, חלקם בחינם וחלקם בתשלום. אלה עוקבים אחר ביצועי האתר ומיקומי הביטויים המקודמים בגוגל אך גם הרבה מעבר לכך. באמצעות מעקב ואיסוף נתונים ניתן יהיה להסיק מסקנות ולשפר את ביצועי הקמפיין, לעקוב אחר התנהגות הגולשים באתר ועוד.

אנא דרגו את המידע
איך ליצור אסטרטגיה מוצלחת לקידום אורגני?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.