תוצאה אפס בגוגל – הדרך להגיע אליה

תוצאה אפס היא תוצאה של גוגל המופיעה ראשונה במנוע החיפוש, מעל התוצאות האורגניות וגם מעל התוצאות הממומנות – לכן שמה נקרא תוצאה אפס. גוגל עושה שימוש בתוצאה אפס על מנת להציג לגולשים מידע ונתונים שונים באופן מידי עוד בתוך הפלטפורמה של גוגל, מבלי שאלה יצטרכו להיכנס לאתר מסוים בתוצאות ולחפש אחר המידע הנדרש. האם זה טוב לגוגל? לבעלי אתרים? לחברה לקידום אורגני? ומה לגבי הגולשים? איך בכלל ניתן להתברג בתוצאה אפס? ואילו סוגים של תוצאות אפס קיימים בכלל? על כך ועוד בדקות הקרובות.

ראשית – איך נראית תוצאה אפס ואילו סוגים קיימים?

סוגים של תוצאות אפס: תיאור:
מועד מסוים אם תחפשו בגוגל מועד מסוים כמו למשל "חג סוכות 2023" או "יום כיפור 2024" תקבלו בגוגל תוצאה אפס שמציג את היום/ימים ולעתים גם את השעות של המועד שביקשתם. 
המרת מטבע זר תוכלו לחפש במנוע החיפוש את הסכום שאתם רוצים ממטבע מסוים וכמה הוא שווה במטבע אחר כדי לקבל תוצאה מהירה בגוגל. לדוגמה, נסו לחפש: 2000 דולר לשקל. 
קבוצות ספורט אם תחפשו שם של קבוצת ספורט למשל, לרוב תוכלו לקבל בתוצאה אפס מעין טבלה עם מגוון נתונים שתוכלו לדפדף ביניהם: טבלה מסוים, לוח המשחקים או רשימת השחקנים של אותה קבוצה.
מוצרים אם תחפשו מוצר מסוג מסוים, בהנחה שהוא קיים בשפע באינטרנט, קרוב לוודאי שגוגל תציג לכם קרוסלה של המוצר הזה מחנויות שונות באינטרנט עם המחיר שלו ומידע נוסף.

האם תוצאה אפס טובה לנו?

כפי שנוכחתם לראות תוצאה אפס יכולה להיות מסוגים שונים ומגוונים. בבחינת שלושת הגופים השונים הרלוונטיים: בעלי האתרים, הגולשים וגוגל – בואו ונבחן למי מהצדדים היא טובה:

  • גוגל – מבחינת גוגל מדובר בתוספת נהדרת למנוע החיפוש שלה. היא זוכה לאמון רב יותר מהגולשים שמקבלים תשובות מיידיות יותר בגוגל ולא מצריכה מהם להיכנס לאתר מסוים ולאתר את המידע הנדרש להם. בנוסף גוגל משאירה את הגולשים יותר זמן בפלטפורמה שלה ובכך מעלה את הסיכוי להרוויח יותר מהגולשים שלה בתוצאות הפרסום הממומן המופיעות בעמוד התוצאות. 
  • הגולשים – מבחינתם גם כן מדובר בתוספת נהדרת שכן היא חוסכת להם זמן וטרחה להגיע לתוצאה הרצויה להם.
  • בעלי האתרים – על אף שניתן לחשוב כי מדובר בחיסרון עבור בעלי אתרים, תוצאה אפס בגוגל יכולה להיות יתרון עבור מי שהמקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל היא אינה מנת חלקם. כלומר, גם תוצאה 10 או 20 בגוגל יכולה לספק נתון מידע או מוצר רלוונטי שלפתע יופיע תחת שם המותג הספציפי בתוצאה אפס של גוגל. 

איך ניתן להגיע לתוצאה אפס?

אז כדי להופיע בתוצאה אפס בגוגל יש מגוון דברים שתוכלו לעשות. ראשית תשפרו את הסמכות של האתר שלכם באמצעות קישורים איכותיים (אם אתם עושים קידום אורגני אצלנו בוואמוס מדיה אתם יכולים להיות רגועים בעניין הזה. במידה ולא – תוכלו לבחון את שירות הקישורים שלנו בוואמוס לינק בקישור הבא). בנוסף, כדאי להשקיע בביקורות חיוביות ושיפור הפעילות באתר שלכם. כדאי יהיה להשקיע בתוכן ייחודי, ארוך וטוב באתר שלכם שיתרום גם כן להעלאת הערך של האתר בעיני גוגל ולשיפור הסמכות שלו.

 

5/5 - (5 votes)
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.