קידום אתרים לעמותות

קידום אתרים היא טכניקת פרסום מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי בפרט ועולם הפרסום בכלל. כל אחד רוצה להופיע ראשון בגוגל לביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלו, כאשר התמקמות במקומות הראשונים עשויה לשנות את חייהם של בעלי העסקים, עובדיהם ולעתים תחומים שלמים ולקוחות הזקוקים לאותם שירותים ומענה. קידום אתרים לעמותות הוא שירות המוצע לעמותות ללא כוונת רווח, הרוצות לגייס תורמים וכסף לקיום ופיתוח הפעילות של העמותה. למה עמותות זקוקות לקידום אורגני? כיצד פרסום באינטרנט יכול לתרום לאותן עמותות? איך מבצעים קידום אתרים אורגני לעמותות בצורה נכונה? על כך ועוד ב3 הדקות הקרובות.

עמותה ללא כוונת רווח – אז למה להשקיע בקידום אורגני?

עמותה רשומה בישראל היא מלכ"ר כלומר מוסד ללא כוונת רווח. מכאן שאם הגוף לא הוקם למטרות רווח – מדוע כדאי להשקיע כסף בפרסום בכלל ושירות קידום אורגני של אתר העמותה בפרט? הרי מדובר בהוצאה טהורה של העמותה ולרוב מדובר באלפי שקלים בחודש. התשובה לכך הינה פשוטה – לאינטרנט כוח עצום לייצר חשיפה לעמותה ולפעילות שלה, להגיע לליבם של אנשים שונים בקהילה ולחבר אותם אל הקהילה תוך שימוש בפלטפורמה הדיגיטלית לגיוס תרומות והגדלת תקציב העמותה. עמותה היא גוף עסקי לכל דבר, רק שהמטרה שלו היא לא להרוויח כסף לכיסו של בעל העסק/העמותה, אלא לעשות שימוש בכספי התרומות על מנת לקיים ולפתח את פעילות העמותה. בין אם מדובר בעמותה התורמת כספים לטיפולים רפואיים לאוכלוסייה מסוימת, כספים לטיפול בבעלי חיים, כספים ההולכים להכנת מארזי מזון למשפחות נזקקות ועוד. ישנן אפילו עמותות הפועלות לטובת איכות הסביבה, אחרות לטובת פיתוח מיזמים וסטארטאפים ועוד.  

האם יש הבדל בין קידום אתרים לעמותות לבין קידום אתרים של עסקים אחרים?

קידום אורגני לעמותות דומה לשירות קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים בדרך כלל. בונים תחילה אפיון של פעילות העמותה, צרכיה ושירותיה. לאחר מכן מבצעים מחקר מילות מפתח שישמש כבסיס לבניית אסטרטגיית קידום שתוביל את הקהל להיחשף למותג. לאחר בניית האסטרטגיה המתאימה ביותר לעמותה מתחילים בעבודה השוטפת.

על מה חשוב לשים דגש בקידום אורגני לעמותות?

אנו יודעים שמנוע החיפוש של גוגל מאוד חכם כאשר הוא נבנה בהתאם למטרות והרצונות של גוגל ומשתדרג מאות פעמים במהלך השנה בהתאם למאפיינים השונים שגוגל רוצה להנחיל בתוצאות החיפוש שלה. על כן חשוב מאוד לדאוג ליצירת אמון וסמכות באתר העמותה. כלומר, תצטרכו להציג היטב את העמותה, מי עומד מאחוריה, היכן היא "יושבת", היכן מתקיימת הפעילות שלה ועוד. מלבד העובדה שתצטרכו להציג דברים אלה לגולשים שלכם הנחשפים לעמותה דרך האתר שלה אלו גם פרטים חשובים העוזרים לגוגל להבין שאתם עמותה אמיתית וסמכותית. דבר נוסף שיוכל לעזור לכם הוא לרשום את העמותה בגוגל ובפייסבוק (להקים עמוד עסקי של עמותה רשומה בפייסבוק ולרשום את העמותה בגוגל ביזנס של גוגל). 

אנא דרגו את המידע
קידום אתרים לעמותות
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.