קידום ממומן – כך עושים את זה נכון בשנת 2023

כאשר אנו באים למתג ולפרסם אתר באינטרנט אנו יושבים תחילה עם הלקוח, מאפיינים את צרכי העסק, מגדירים מטרות, מתאמים ציפיות ומאפיינים את קהל היעד. לאחר מכן ניתן יהיה להחליט היכן כדאי לשים את המשאבים של העסק והיכן כדאי להשקיע כדי לנצל היטב את התקציב לטובת הבאת לקוחות ופיתוח העסק: קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני, אולי דווקא שיווק ברשתות החברתיות יתאים יותר?… בהנחה שהחלטנו על קידום ממומן נרצה להכיר את האפשרויות הטובות ביותר העומדות בפנינו בשנת 2023.

ערוצי הפרסום הממומן המומלצים ביותר לשנת 2023:

קידום ממומן בפייסבוק או אולי בגוגל? קמפיין ביוטיוב או באינסטגרם? מה עדיף לעסק שלנו? מה עובד טוב בשנת 2023 ומה עשוי לעבוד היטב בשנים הקרובות גם כן? ובכן, הינה כמה מערוצי הפרסום הממומנים הטובים ביותר:

  • קידום ממומן בגוגל – האופציה הטובה והטובה ביותר בדרך כלל תהיה פרסום ממומן בגוגל. באמצעות מערכת הפרסום של גוגל אדס תוכלו לקדם ולפרסם את האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב ובאתרים שותפים של גוגל לבחירתכם. כמו כן תוכלו להשקיע בקמפיינים מסוגים שונים ולפלח את מודעות הקמפיין לפי מידע דמוגראפי, גיאוגרפי ועוד. 
  • פרסום ממומן בפייסבוק – גם לפייסבוק יש מערכת פרסום גדול ופופולרית במיוחד. היא מאפשרת לנו לקדם פוסטים פנימיים בפייסבוק, הבאת עוקבים לעמוד העסקי שלנו ואפילו לשלוח את הקהל ישירות לעמוד נחיתה חיצוני שלנו. פרסום ממומן בפייסבוק היא אחת האופציות הטובות ביותר לקידום האתר שלכם.
  • פרסום ממומן באינסטגרם – אינסטגרם נמצאת בבעלות פייסבוק ולכן ניתן לפרסם בה באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק. לרוב כדאי לסנכרן את הפרסום ל2 רשתות החברתיות במקביל אך לעתים כדאי יהיה להפריד את הקמפיינים או להשקיע רק באחת הפלטפורמות (בהתאם לסוג העסק והיכן נמצא קהל היעד שלו). 

החשיבות של עבודה עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה בניהול הקמפיין הממומן שלכם:

פרסום ממומן יספק לכם תנועה לאתר שלכם כל עוד תשקיעו כסף בקמפיין הפרסום (זאת לעומת טכניקות פרסום אחרות שבהן התכנים שהעליתם לתשתית שלכם לאורך הזמן בצירוף העבודה השיווקית תסייע בהבאת תוצאות לטווח ארוך). כדי שהקמפיין יהיה רווחי לא מספיק רק "להשקיע כסף" אלא לנהל את הקמפיין בצורה נכונה ומקצועית. יד מקצועית של מנהל קמפיינים שניהל קמפיין או שניים בחייו, יסייעו לכם להשיג תוצאות טובות יותר מהקמפיין שלכם וזה אפילו יכול להיות ההבדל בין קמפיין רווחי לקמפיין כושל. אנו בחברת ואמוס מדיה עובדים עם אנשי מקצוע חריפים במיוחד בכל הקשור לניהול קמפיינים במערכות הפרסום הממומן של גוגל ופייסבוק ונשמח לעמוד לשירותכם עם השירות המקצועי והטוב ביותר שבאמת יספק לכם תוצאות בשטח.

טיפים חשובים לקידום ממומן שנעשה כמו שצריך:

  • האם לחלק את התקציב לכמה קמפיינים? – במידה ויש לך תקציב קטן מאוד כדאי למקד את כל התקציב לקמפיין פרסום הכולל סדרת מודעות לקהל יעד אחד וממוקד, לאסוף נתונים ולשפר את ביצועי הקמפיין. במידה והתקציב שלכם גדול יותר ייתכן ויהיה חכם לחלק אותו לכמה קמפיינים שירוצו במקביל לקהלי יעד שונים, לאסוף נתונים נפרדים על כל קמפיין ולעקוב אחר ההמרות המגיעות מכל קמפיין. 
  • פילוח נכון – כאשר עושים קידום ממומן חשוב מאוד לפלח את הקמפיין בצורה הטובה ביותר. אפיינו ביחד עם מנהל הקמפיין את קהל היעד שלכם ובדקו כיצד תוכלו למקד את קהל היעד בצורה הטובה ביותר. כך למעשה תוכלו למקד את הקמפיין ואת המודעות שלכם רק לקהל היעד הרלוונטי שלכם, שבאמת מחפש את המוצר או השירות שלכם ויכול להיעזר בו. מלבד העובדה שתוכלו להשיג אחוז המרה גבוה יותר באתר שלכם זה גם יתרום לשיפור מדד הרלוונטיות של המודעה שלכם ולהפחתת העלות לקליק באתר שלכם. בכך תוכלו להפוך את הקמפיין לרווחי יותר. 
  • מטרת הקמפיין – הקמפיין וסוג המודעות עשויים להשתנות בהתאם לסוג הקמפיין שלכם. למשל, אם אתם רוצים לאסוף לידים תרצו לשלוח את הקהל שלכם לעמוד הנחיתה שלכם ששם יהיה טופס השארת פרטים. כאשר מדובר בקמפיין המקדם פניות טלפוניות למשל, כדאי יהיה להוסיף את מס' הטלפון ישירות למודעה כדי שהגולשים יוכלו ללחוץ ולהתקשר ישירות מבלי להיכנס לאתר עצמו. 
  • בחירת תקציב – כאשר אתם באים לבחור תקציב לקמפיין הממומן שלכם התייעצו עם חברת הפרסום שלכם כיצד לחלק את התקציב שלכם. ייתכן ותצטרכו תקציב מינימלי מסוים כדי להגיע לתוצאות הרצויות לכם וייתכן ותצטרכו לחלק את התקציב בין ערוצי שיווק שונים. 
  • מעקב אחר התוצאות – חשוב לבצע מעקב אחר נתוני הקמפיין ואחר הביצועים השונים: לידים, לקוחות, עלויות, כמות תנועה, אחוזי לחיצה על המודעות שלכם ועוד. חשוב תמיד להסיק נתונים, לשפר ביצועים ולוודא שאתם עושים התקדמות ממשית עם הקמפיין שלכם. רק שיפור הקמפיין לאורך זמן יבטיח קמפיין רווחי יותר ותוצאות טובות יותר. 
  • התקנת פיקסל – בין אם מדובר בפייסבוק ובין אם מדובר על קידום ממומן בגוגל חשוב יהיה להתקין פיקסל שתקבלו ממערכת הפרסום. הפיקסל הינו חלקת קוד אותו תצטרכו לשתול באתר שלכם על מנת לעקוב אחר המרות וביצועי הקמפיין או על מנת לשתול קובץ קוקיז בדפדפן של הגולשים כדי שתוכלו ל"סמן" אותם כקהל היעד לקמפיין רימרקטינג שלכם.

לסיכום; ניהול קמפיין ממומן יכול לספק לכם תוצאות נהדרות לעסק שלכם אך יכול להיות גם קמפיין כושל שרק תפסידו ממנו. הדרך הטובה ביותר למקסם את הסיכויים שלכם לקמפיין רווחי תהיה באמצעות קידום ממומן עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה וקמפיינר שניהל קמפיינים רבים, בעלת ניסיון והיכרויות מעמיקה על מאפיינים מערכות הפרסום השונות (לרבות אלה של גוגל ופייסבוק) ויכול להתאים את סוג הקמפיין, המודעות ולנתח נתונים בצורה הטובה ביותר עבורכם.

5/5 - (51 votes)
קידום ממומן – כך עושים את זה נכון בשנת 2023
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.