קידום ממומן או אורגני בגוגל – התשובה שחיפשתם לשאלה שכולם שואלים

אחת השאלות היותר נפוצות שאנו כוואמוס מדיה חברה לקידום אורגני מתמודדים אתה היא האם עדיף להשקיע בקידום ממומן או דווקא בקידום אורגני. ובכן אין תשובה אחת שמשתמעת לשני פנים כיוון שלכל אחד מאלה יש את היתרונות והחסרונות שלו. אנו מאמינים גדולים בקידום אורגני וזהו תחום ההתמחות שלנו בחברה אך לא נמליץ ללקוח על קידום אורגני במקרים מסוימים, לדוגמה: כאשר אין ללקוח תקציב להתחרות בתחום תחרותי במיוחד או כאשר הלקוח מעדיף להשקיע בדף נחיתה למשל במקום באתר אינטרנט שלם. בואו נבחן את ההבדלים בין קידום ממומן ואורגני ונראה מה עדיף.

היתרונות והחסרונות של קידום אורגני בגוגל:

קידום אורגני הוא ללא ספק מטכניקות הפרסום המובילות והפופולריות ביותר. מי לא רוצה להופיע ראשון בגוגל בתוצאות האורגניות ולהרוויח מוניטין חיובי ואינספור לקוחות? ובכן אנו בטוחים שגם אתם רוצים להיות שם ולכן אם יש לכם את התשתיות והמשאבים – אין ספק כי מדובר באופציה האופטימלית ביותר עבורכם. קידום אורגני בגוגל פועל לטווח הארוך ולכן אם אתם משקיעים בSEO קחו זאת בחשבון. העלויות בטווח הארוך משתלמות יותר בקידום האורגני ואין לו תקרת זכוכית כמו בקידום הממומן. התוצאות אומנם יגיעו רק לאחר כמה חודשי קידום במקרה הטוב, אולם כשהן יתחילו להגיע הן יהיו המשתלמות ביותר מבחינה כלכלית ותרוויחו לרוב גם קהל גולשים איכותי יותר. הדובדבן שבקצפת מדבר על שדרוג משמעותי של המוניטין שלכם אל מול המתחרים שלכם – להופיע ראשון בגוגל זה מחייב.

היתרונות והחסרונות של קידום ממומן:

האופציה השנייה הטובה ביותר בגוגל היא כמובן קידום ממומן. הכוונה היא לשימוש במערכת הפרסום של גוגל ולשלם לגוגל כדי להציג מודעות ממומנות שמכוונות לאתר/דף הנחיתה שלנו. אם יש לכם דף נחיתה זו האופציה הטובה ביותר להביא אליו מבקרים שבתקווה יהפכו להיות לקוחות פוטנציאליים. גם אתרים מלאים ניתן לקדם באמצעות פרסום ממומן בגוגל והיתרון הוא תנועת גולשים כמעט מיידית עם תחילת הקמפיין. החיסרון יהיו לרוב העלויות היקרות והעובדה שכאשר תפסיקו להזרים כספים על הקמפיין תפסיק גם התנועה לאתר שלכם.

האם צריך לבנות את האתר שלכם לפי אסטרטגיית הפרסום שלכם?

כאשר אתם מגיעים לשיחת האפיון מול החברה שתבנה את האתר שלכם חשוב יהיה לכלול בהסכם בניית אתרים שלכם גם את ההכנה הנדרשת לאסטרטגיית הפרסום שלכם. זו הסיבה מדוע בדרך כלל כדאי לבנות את האתר שלכם דרך חברת הפרסום שתמשיך אתכם לאחר בניית האתר ישר אל קמפיין הפרסום שלכם. במקרה כזה לרוב ההתאמות יהיו במסגרת התמחור של בניית האתר מתוך לקיחה בחשבון שתמשיכו עם החברה לפרסום שוטף לאחר מכן. החברה תרצה להכין מראש ככל האפשר את התשתיות לצרכי הפרסום, במיוחד כאשר מדובר בקידום אורגני המצריך עבודה סיזיפית על האתר, כולל עבודה טכנית שכדאי לעשות כבר משלבי בניית האתר. 

אנא דרגו את המידע
פירסום ממומן או אורגני
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.