הסכם קידום אתרים – מה הוא כולל?

עבודה על קידום אתרים בגוגל היא לא עבודה חד פעמית וגם לא משהו שאתם יכולים לשכור בו מקדם חסר ניסיון שיבצע את העבודה בתור  "ביצועיסט" שעובד לפי צ'קליסט. חשוב להבין שמדובר במקצוע סיזיפי מאוד הדורש עבודה עם כלים טכנולוגיים יקרים ומתקדמים ודורש ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם מנוע החיפוש של גוגל, עם עדכוני גוגל לאורך השנים והשפעתם על האינטרנט בכלל ועל האתרים של לקוחותיהם בפרט ושתהיה לחברה הקשרים והמשאבים לייצר עבורכם קישורים איכותיים ומועילים לקידום האתר שלכם. אנו בחברת ואמוס מדיה לא עובדים עם לקוחות שאינם מוכנים לחתום על הסכם קידום אתרים גם כדי להראות את הרצינות, המקצועיות וההתחייבות שלנו ללקוח וגם לראות את זו שלו אלינו ולתהליך הנדרש. 

מה כולל הסכם קידום אתרים מקצועי?

  • מערכת התקשרות נכונה – בשלב הראשון תרצו לנהל מערכת התקשרות נכונה בינכם לבין הלקוח. בהסכם יהיה מנוסח לגבי אופן ההתקשרות בין חברה לקידום אורגני לבין הלקוח שלה בצורה שבה החברה מצהירה על אופן העבודה יחד מול הלקוח. אופן ההתנהלות מול הלקוח כוללת את צורות ההתקשרות האפשריות עם החברה, השעות הזמינות לקבלת תמיכה ושירות, ענייני זכויות יוצרים וקניין רוחני ועוד.
  • אורך תקופת ההתקשרות – בשונה מקמפיין קידום ממומן בגוגל – בקידום האורגני התוצאות מגיעות רק בטווח הארוך ובהנחה שבוצעה עבודה מקצועית, איכותית ועקבית. לכן חברות קידום רבות מבקשת מהלקוח להתחייב לתקופת זמן מינימלית של מספר חודשים לפחות (אחרות מחתימות אפילו לשנה קדימה במינימום) וזאת על מנת לראות את ההתחייבות של הלקוח כלפי החברה ולאפשר לחברה לבצע את העבודה שלה על פני טווח זמן שבו היא באמת תוכל לספק ללקוח תוצאות וחובת ההוכחה תהיה עליה.
  • סוגיית התשלומים – כמובן שכל הסכם קידום אתרים חייב לכלול מידע בנושא סוגיית התשלומים. מידע זה יכלול את מועדי התשלומים בין הלקוח לחברת הקידום, גובה התשלום בסכום מדויק, אופן התשלום (שיק, העברה בנקאית, כרטיס אשראי וכו') ועוד. 
  • הגדרת מטרות וציפיות – חברת הקידום לא יכולה להבטיח ללקוח תוצאות אלא רק השערות המבוססות על הניסיון שלה והאפיון המקדים לצד מחקרים מקדימים שבוצעה מול הלקוח ובשוק שלו. עם זאת, חשוב להגדיר בהסכם את מטרות הלקוח והציפיות שלו מהחברה כדי להשתמש בהן לצורך בחינת איכות השירות ואופן ההתקדמות של הלקוח לאורך זמן.
  • ההתחייבויות של החברה – על אף שהסכם הקידום יהיה מוכן מטעם חברת הקידום זה לא מנקה את החברה מהתחייבויות. הלקוח משלם כסף ומצפה לתוצאות ובהתאם לכך צריכה להתבצע עבודה מסוימת כנגד התשלום של הלקוח. בהסכם עצמו כדאי יהיה לרשום את ההתחייבויות של חברת הקידום מול הלקוח: לדוגמה כמות המאמרים שהוא מקבל כל חודש לאתר שלו, כמות הקישורים, זמן עבודה לאופטימיזציה על האתר ועוד.

לסיכום; קידום אתרים אורגני הוא ללא ספק הצעד המתבקש עבור העסק שלכם אם בניתם אתר יפיפה ואתם רוצים להתחיל להזרים אליו תנועת גולשים איכותית. בחירת חברת קידום אתרים מקצועית תתחיל בחתימה על הסכם קידום אתרים מסודר.

אנא דרגו את המידע
הסכם קידום אתרים מה הוא כולל?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.