איזה סוג אתר אתם באמת צריכים לעסק שלכם?

על מנת לקדם את העסק שלכם באינטרנט סביר להניח שתצטרכו לבנות תשתיות חזקות ואיכותיות, מודרניות, מעוצבות ובעלות חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. אנו כמובן מדברים על אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם, שישמש כתשתית הטובה ביותר של העסק שלכם. בניית אתר תדמית לעסק שלכם יכולה להיות פתרון נהדר כמעט לכל בית עסק, אולם בתי עסק רבים אחרים עשויים להזדקק לאתרים מסוגים שונים. בכתבה זו נסקור כמה מסוגי האתרים השונים ולאילו עסקים הם מתאימים, כך שבעוד כמה דקות תדעו בדיוק איזה סוג אתר מומלץ לעסק שלכם.

הכירו את סוגי האתרים השונים והמאפיינים שלהם:

סוג האתר: מה מאפיין ולמי מתאים?
בניית דף נחיתה דף נחיתה הוא עמוד בודד ולא אתר אינטרנט שלם בו ניתן לעבוד בין עמודים שונים. הוא מתאים כתוספת לבניית אתר אינטרנט או לבעלי עסקים שאין להם תקציב לאתר מלא ומעדיפים להתחיל מדף נחיתה שישווק את השירות המרכזי שלהם. בדרך כלל האתר יבנה תוך התקדמות במוצר או שירות אחד של בעל העסק.
אתר תדמית אתר תדמית הוא האתר הקלאסי המתאים כמעט לכל בית עסק. האתר יכלול דף בית, עמוד אודות, מספר עמודי שירות, בלוג מאמרים, עמוד צור קשר ואולי כמה עמודים נוספים חיוניים הקשורים לתנאי שימוש, הצהרת נגישות ועוד. אתר מסוג זה ישתף תכנים בבלוג באתר באופן שוטף וכדאי לקדם אותו אורגנית בגוגל.
בניית אתר חנות אתר חנות הוא הסוג השני המתאים ביותר לבעלי עסקים. לכל בעל עסק שיש לו מוצרים דיגיטליים או פיזיים למכירה כדאי יהיה לפתוח אתר חנות. אתרים אלה מאופיינים בעמודים רבים (עמודי מוצר לרוב) בנוסף לבלוג המאמרים באתר וליתר העמודים המאפיינים אתר תדמית. בדרך כלל באתרים מסוג זה ניתן יהיה להוסיף את המוצרים לעגלת הקניות הדיגיטלית ולגשת משם לעמוד התשלום. במידה ותחברו את החנות שלכם לסליקה תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם לבצע הזמנות ותשלום מאובטח אונליין.
אתר גלריה/פורטפוליו אתרים מסוג זה מציגים לרוב תיק עבודות ומבוססים ברובם על גלריות של תמונות ו/או סרטונים המציגים דוגמאות מהשירות של הלקוח. אתרים מסוג זה מתאימים בעיקר לצלמים, אדריכלים, מעצבים גרפיים, מעצבי פנים וכל מי שעוסק בעיצוב.
מגזין/בלוג אתרים מסוג זה מאוד פופולריים באינטרנט אך לרוב לא מתאימים לבתי עסק, אלא אם כן העסק עצמו הוא עיתון/מגזין/מקומון.

בניית אתר מקצועי לעסק על מערכת וורדפרס:

האופציה הטובה ביותר לבניית אתר מקצועי לעסק ובמחיר סביר הוא באמצעות אלמנטור ומערכת וורדפרס. בניית אתר וורדפרס יאפשר לכם לייצר כמעט כל סוג של אתר, לרבות אלה שציינו כאן למעלה. באמצעות תוסף אלמנטור פרו של וורדפרס ניתן לבנות אתרים מדהימים בשיטת Drag&Drop המקלה על בונה האתרים וחוסכת להם את הצורך בידע טכני רב ומאפשרת להם להתמקד בעיצוב, בתכנים ובחוויית המשתמש.

אנא דרגו את המידע
איזה סוג אתר אתם צריכים?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.