קידום אתרים מסורתי VS קידום אתרים מודרני

קידום אתרים בגוגל היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות באינטרנט כיום והייתה כך מאז ומתמיד. ככל שגוגל ומנועי החיפוש הלכו והשתכללו כך בוצעו גם שינויים רבים באלגוריתם של גוגל. מעבודת קידום המתבסס בעיקר על פרמטרים טכניים המדברים בשפה של האלגוריתם של גוגל ועד למצב שבו "הגולשים עצמם הם אלה שקובעים את האתרים הנמצאים במעלה התוצאות". כיום גוגל מייחסת יותר חשובות להשפעות החברתיות, לאיכות התוכן ולאמינות האתר. כך למשל תוכלו לייצר יותר נוכחות בתוצאות החיפוש ובשאיפה גם להגיע לדירוגים הראשונים בגוגל לביטויים רבים הקשורים בתחום שלכם. אז בואו נבחן את קידום האתרים המסורתי מול קידום האתרים המודרני, או יותר נכון את הפרמטרים החשובים כיום בעולם קידום אורגני בגוגל שלא היו בעבר.

תדירות העדכון של הנתונים באתר שלכם:

אחד הפרמטרים החשובים ביותר שגוגל רוצה לבדוק הוא האם האתר שלכם מציג נתונים רלוונטיים. אז כמובן שבהתאם לתחום שלכם ואתרים אחרים בתחום, גוגל תבחן את תדירות העדכון הרצויה של האתרים ותעניק בונוס קטן לאתרים המתעדכנים לעתים קרובות יותר, עם תוכן חדש וחידוש תכנים ישנים באתר. בניית אתרים לכשעצמה לא תספיק לכם כדי להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל וחלק חשוב מהליך הקידום הוא לדאוג להזין את האתר בתוכן חדש, איכותי וייחודי שישולבו בו ביטויי מפתח. 

שיפור חוויית השימוש באתר:

אחד המונחים שנכנסו חזק לתחום, שאולי פחות משפיע על קידום ממומן למשל (למרות שהוא עשוי להשפיע גם על ההמרות באתר ולכן עשוי להיות חשוב גם שם) אבל מאוד חיוני לקידום האורגני הוא נושא חוויית השימוש באתר. הכוונה היא לפרמטרים שונים המשפיעים על חוויית הגלישה והשימוש באתר שלכם כמו שיפור מהירות האתר שלכם, התאמת האתר למובייל, שיפור תפריטי הניווט באתר ועוד. דברים אלו לא עניינו בעבר את מקדמי האתרים וגם לא את בעלי האתרים עצמם שרק רצו להתאים את האתר לאלגוריתם ברמה הטכנית ולדחוף כמה שיותר מילות מפתח בתפריטים וברחבי האתר למשל כדי להתברג גבוה בתוצאות החיפוש. 

שיפור האמינות באתר שלכם:

שיפור האמינות באתר שלכם עשוי להשפיע לא רק על הקידום האורגני של האתר אלא שהוא חלק מכל קמפיין פרסום באינטרנט ומיתוג בכלל. אתם רוצים לשתף מעט פרטים אישיים עליכם או על החברה שלכם שיעזרו לגוגל להבין שיש אבא ואימא מאחרי האתר ולשלוח אליו גולשים מתוצאות החיפוש. אתם רוצים להציג מספר אפשרויות התקשרות, לוגו מסודר, כתובת ועוד. כשגוגל תוכל לסרוק ולסנכרן בין נתונים אלה לבית העסק שלכם, תזכו לנקודות זכות מול גוגל. 

יחס התוכן בעמודים:

בעבר אנשים היו פותחים עמודים רבים ככל האפשר, המבוססים על ביטויים שונים המיועדים לקידום, ומקשרים אליהם מתוך האתר ומחוצה לו מכל מקום אפשרי. התוכן בעמוד לאו דווקא היה צריך להיות איכותי או ארוך מספיק כדי להיחשב טוב, משהו שמאוד חשוב היום למשל. כיום תמצאו באתרים מאמרים ארוכים יותר, מפורטים ואיכותיים יותר. כאלה שבאמת מעניקים ערך לגולש המגיע אליהם ויש לגוגל על מה להתבסס כדי להבין במה העמוד עוסק ואיך הלקוח הגיב לו.

אנא דרגו את המידע
קידום אתרים מסורתי VS קידום אתרים מודרני
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.