מה זה דרופ שיפינג? כך תרוויחו כסף במינימום סיכון

בשנים האחרונות היינו עדים לצמיחה של מגוון שיטות להכנסת כסף דרך האינטרנט. אחת הדרכים הטובות ביותר שגילינו הייתה דרופ שיפינג. למעשה, עם הקמת המחסנים של אמזון במדינות רבות ושונות ברחבי העולם (כולל כאן בישראל), הפך הדרופ שיפינג לאחת משיטות המסחר הפופולריות ביותר וכן, אנשים באמת מרוויחים מזה כסף. אם החלטתם ללמוד קורס דרופ שיפינג ולמכור מוצרים בעצמכם מבלי הצורך להחזיק אותם אצלכם – כדאי יהיה לחשוב איך לקחת את זה צעד קדימה עם קידום ממומן בגוגל שמשגר אנשים לחנות הפרטית שלכם. 

ראשית – בואו נסביר מהו דרופ שיפינג ואיך זה עובד?

אז נתחיל מהבסיס. דרופ שיפינג למי שלא יודע היא שיטת מסחר מאוד פופולרית כיום. היא בעצם יוצרת מחדש את שרשרת האספקה שבין היצרן ללקוח הקצה. הקמעונאי, כלומר האדם או הגוף המוכר את המוצרים, אינו מחזיק במלאי כפי שהיה נהוג בעבר ואפילו לא צריך לבצע את המשלוח בעצמו אל הלקוח. המוצר מסופק ישירות מהיצרן לצרכן, כאשר האדם המוכר את המוצר מרוויח למעשה את עמלת ההפרש שבין מחיר הרכישה של המוצר למחיר המכירה שלו. 

נשליך דוגמה: נניח שרכשתם מחנות דיגיטלית גאדג'ט מדליק לטלפון הנייד שלכם שעלה לכם 12 דולר. הקמעונאי שמכר לכם קונה את הגאדג'ט ב4 דולר אצל הספק שלו. ברגע שיש מכירה של המוצר – הקמעונאי רוכש מהספק את המוצר ושולח אותו ישירות לכתובת של הלקוח. בכך הוא מרוויח 8 דולר של ההפרש. 

הצעד הבא שלכם? למצוא חברת בניית אתרים מקצועית ולהקים את החנות שלכם.

בניית תשתיות לשיווק מוצרים בדרופ שיפינג:

כדי למכור את המוצרים שלכם תצטרכו תשתית איכותית להציג בה את המוצרים שלכם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות בניית אתר וורדפרס מקצועי, אתה חנות, בו תציגו את המוצרים שלכם. לאחר מכן תוכלו לפרסם ולקדם את האתר במגוון דרכים ולהביא לקוחות כמו אתר חנות רגיל. רק במקום שתחזיקו את המוצרים אצלכם במחסן ותשלחו אותם ללקוחות שלכם בעצמכם, כאשר מתבצעת רכישה באתר אתם פונים אל הספק, מבצעים רכישה והוא שולח את המוצר ישירות ללקוח. נשמע חלומי? זה מה שעושים בדרופ שיפינג.

קידום ופרסום מוצרים ולהתחיל להרוויח:

אז כדי להביא לקוחות לאתר החנות שלכם תצטרכו לקדם אותו, לפרסם אותו ולהביא אליו אנשים. הדרך הטובה ביותר היא באמצעות קידום אורגני בגוגל, הנחשב לטכניקת הפרסום המובילה כיום לטווח הארוך. כמו כן גוגל נחשבת לערוץ התנועה הגדול ביותר באינטרנט כיום. קידום אורגני בגוגל הוא הרבה מעבר למה שנוכל לפרט במאמר הזה או במאמר כלשהו באתר שלנו ולכן מומלץ לעבוד עם חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה. השילוב של עבודה עם חברת פרסום או חברת קידום אורגני, לבין אתר מקצועי שבו תוכלו למכור את המוצרים שלכם, יאפשר לכם לקדם את עסק הדרופ שיפינג שלכם כפי שתמיד חלמתם.

אנא דרגו את המידע
דרופ שיפינג
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.