האם כדאי לבנות אתרים בוויקס?

וויקס היא חברה ישראלית המאפשרת לבנות אתרים על גבי פלטפורמת התוכן שלה. אם אין לכם ניסיון רב בבניית אתרים תוכלו להשתמש במערכת זו על מנת להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם בעצמכם עם הדרכה פשוטה שתוכלו לצפות בה באינטרנט. אך האם היא מתאימה לבעלי עסקים מקצועיים ולצרכי קידום אורגני, כל חברה לקידום אורגני הייתה אומרת לכם שלא ושעדיף לכם לבנות את האתר שלכם על וורדפרס.

בואו נדבר קצת על היתרונות והחסרונות של וויקס:

ככל שמדובר בבניית אתר לעסק הרי שאין פלטפורמה אחת או שיטת בניית אתר אחת שהיא בהכרח הטובה ביותר בעיני כולם. מרבית אנשי המקצוע בתחום ממליצים לעבוד עם וורדפרס בשל היתרונות הרבים של המערכת, אך בואו נרחיב קצת על מערכת וויקס והיתרונות שלה תחילה:

  • התאמה אישית – וויקס מאפשרת לכם להתאים אישית את העיצוב שלכם, בהתבסס על תכונות והגבלות המערכת כמובן. תוכלו לבנות אתרים יפים ומעוצבים.
  • מתאימה למתחילים – אם אתם בוני אתרים מתחילים או בעלי עסקים שלא מתמחים בבניית אתרים, ורוצים לחסוך בעלויות ולהקים אתר בעצמכם – גם שימוש בוויקס וגם בוורדפרס יכול להיות נוח ויעיל, כאשר וויקס אמורה להיות פחות מסובכת למתחילים.
  • עדכונים – המערכת מתבסס על הפלטפורמה של וויקס ולכן תכלול עדכונים אוטומטיים של המערכת. בוורדפרס תצטרכו לעדכן את הגרסה והתוספים בעצמכם ולעתים האתר עשוי להינזק וחשוב יותר שיהיה גיבוי (למרות שבענייני אבטחת האתר שלכם גם ככה חשוב שיהיה גיבוי).

אז בואו נדבר רגע על החסרונות של וויקס שבגללם וורדפרס עדיפה בדרך כלל:

  • מקובעים למערכת – בבנית אתר וורדפרס תוכלו להעביר בין חשבון אחסון אחד לאחר, תוכלו לשפר את האחסון ומהירות האתר באמצעות מעבר לאחסון טוב ומהיר יותר ובאופן כללי תהיה לכם יותר בעלות על האתר. בוויקס אתם מקובעים למערכת ואם תרצו לבצע שדרוג לאתר או להעביר אותו למישהו אחר – זה יהיה חייב להיות בוויקס.
  • חנות אינטרנטית – לוויקס פחות אפשרויות בכל הנוגע לעיצוב ותפעול חנות דיגיטלית מאשר לוורדפרס למשל ולכן אם אתם מתכוונים להשקיע בבניית חנות, וויקס פחות הפלטפורמה עבורכם.
  • מהירות האתר – אתרי וורדפרס מהירים יותר בדרך כלל וניתן גם לשלוט ביותר אלמנטים הקשורים לשיפור מהירות האתר מאשר בוויקס.
  • אפשרויות שיווק – קידום אורגני של אתרי וויקס הוא מאתגר יותר כיוון שיש פחות שליטה על האתר והוא נמצא בפלטפורמת תוכן סגורה. מה שיקשה על המקדם לבצע את עבודת הקידום במלואה.

לסיכום; לשאלה האם כדאי לבנות אתרים בוויקס? התשובה תהיה בדרך כלל שכדאי יהיה לבנות אתר מקצועי לעסק במערכת וורדפרס. עם זאת, למי מכם שירצה לבנות את האתר שלו בעצמו או מוכן להסתפק באתר מאוד פשוט על מערכת תוכן סגורה – תוכלו לעשות זאת בוויקס. 

מחפשים חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה? נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר בתחום!

אנא דרגו את המידע
בניית אתרים בוויקס
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.