קידום אתרים גדולים – איך לקדם אתר גדול בגוגל?

קידום אתרים הוא תחום רחב ידיים, הרבה מעבר למה שיכולים לדמיין. לכן חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים, ללא קשר אם יש לכם אתר קטן או אתר גדול עם אלפי עמודים ויותר. יש הבדל בין קידום אורגני לאתרים קטנים לבין קידום אתרים גדולים עם כמות גדולה מאוד של עמודים. בחלק מהפרמטרים המבדילים ביניהם נדון במאמר זה.. אז בואו נתחיל.

אינדוקס עמודים מרובים:

ההבדל העיקרי בין אתר קטן לאתר גדול הוא כמות העמודים והתוכן בו. ישנם אתרים עם עשרות או מאות עמודים הנחשבים לאתרים בינוניים בכמות התוכן והעמודים שלהם. אתרים גדולים הם אתרים שיש להם אלפי, מאות אלפי ולעתים אף מיליוני עמודים הקשורים אליהם. אלו אתרים גדולים מאוד שצריך להגיע אליהם בצורה שונה כדי לקדם אותם. להבין אחרת את מהות הביזנס ולקחת בחשבון שקצב האינדוקס של העמודים הוא שונה בין אתר קטן לאתר כזה. באתרים קטנים ברגע שעולה עמוד חדש לאתר, קצת לאחר מכן בדרך כלל (בין כמה שעות לכמה ימים) העמוד נסרק על ידי גוגל ונוסף לאינדקס, אך מה קורה כאשר עולים מאות או אלפי עמודים חדשים מדי יום באתר מסוים? קצב הזחילה של הבוטים של גוגל עשוי שלא לסרוק את כל העמודים במהירות וליצור פער שהולך וגדל בין קצב העלאת העמודים החדשים לבין קצב הסריקה שלהם. מה ניתן לעשות? לעשות שימוש בקובץ ROBOTS.TXT כדי להמליץ לגוגל לגבי מפת האתר שלנו ואיך לתעדף את סריקת העמודים שבעינינו חשובים יותר.

קישורים פנימיים:

בניית קישורים פנימיים הם חלק בלתי נפרד מהליך הקידום האורגני של כל אתר, קטן או גדול, אך כאשר מדברים על אתרים גדולים עם הרבה עמודים מדובר בחלק קריטי. מלבד הערך שאתם נותנים לגולשים שלכם בקישור מעמוד אחר לאחר הרי שאתם מציגים למנועי החיפוש אילו עמודים הם בעלי חשיבות גבוהה יותר באתר ולכן מקשרים אליהם יותר מעמודים פנימיים. כמו כן אתם מחזקים לגוגל את ההבנה במה אותם עמודים עוסקים כאשר אתם מוציאים קישור מתוך ביטוי מפתח רלוונטי.

כתיבת תוכן EVERGREEN

תוכן EVERGREEN או ירוק עד בעברית, הוא תוכן שתמיד יהיה רלוונטי לגולשים, ללא קשר לזמן או לתקופה שבה הם קוראים את התוכן. כלומר, תוכן זה לא יכול להיות מושפע ממגמות ושינויים בשוק שלכם ולכן יהיה רלוונטי גם בעוד שנים מיום הכתיבה שלו. מדוע כדאי לדאוג לתוכן EVERGREEN באתר שלכם? כיוון שהתוכן באתר שלכם צריך להיות רלוונטי לגולשים ואם לא תדאגו לתוכן כזה ברוב העמודים באתר שלכם תצטרכו לעבור על עמודים ישנים, לחדש ולעדכן את הנתונים באופן שוטף כל הזמן. 

לרדת לפרטים הקטנים ביותר:

עבודה טכנית סיזיפית חשובה גם בקידום אתרים קטנים אך עולה בכמה רמות כאשר מדובר בקידום אתרים גדולים. בניית אתר וורדפרס יכולה להקל עליכם בהתקנת תוספים רלוונטיים שיעזרו לכם בביצוע עבודות טכניות ומעקבים אחר נתונים שונים אך בכל שירות בניית אתרים אמורה להיות לכם האפשרות להתקין כלים חיצוניים כאלו ואחרים. רדו לפרטים הקטנים ביותר, החל מעמודים המחזיקים שגיאות 404, דרך הסרת עמודים רזי תוכן ועד לאופטימיזציה של תמונות באתר.

אנא דרגו את המידע
קידום אתרים גדולים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.