הקמת אתר שופיפיי: כל היתרונות והחסרונות שחובה להכיר

מערכת שופיפיי הינה מערכת לבניית חנויות וירטואלית. זה אומר שיש לה יתרונות וחסרונות כמו כל מערכת, אך ככל הנראה יותר חסרונות מיתרונות עבור מי שרוצה לבנות אתר ייחודי לעסק שלו, במיוחד כאשר מדובר בקהל יעד ישראלי. מערכת שופיפיי תוכננה במקור למטרה זו של הפעלת חנויות וירטואליות ולכן בכל הקשור לבניית אתרי תדמית עדיף יהיה לפנות אל חברת בניית אתרים מקצועית שתבנה לכם אתר על מערכת תוכן אחרת עם עדיפות למערכת קוד פתוח. אז בואו נעשה סדר במאפיינים השונים של שופיפיי.

נוחות התפעול של המערכת:

אחד הדברים החשובים ביותר לכל בעל אתר או חברה לקידום אורגני, או חברת בניית אתרים המטפלת ללקוח באתר, היא כמובן נוחות וקלות התפעול של המערכת. אז מערכת SHOPIFY אינה מהמערכות הפשוטות ביותר לתפעול בהתחלה וממשק הניהול באנגלית לא מוסיף לכך אם אתם מעדיפים לעבוד עם פאנל בעברית ומתקשים מעט עם השפה האנגלית, אך לאחר שלומדים את המערכת ואופן התפעול שלה זה כבר הופך להיות קל יותר. אומנם לא תצטרכו לדאוג לתעודת אבטחה SSL כיוון שזה ייעשה כבר עבורכם אבל כדי להוסיף מוצרים לחנות תצטרכו למלא טפסים ארוכים ומסורבלים בדרך כלל, שלא כמו בפאנלים מעוצבים כמו בוורדפרס למשל.

מה לגבי סליקה?

אחד הדברים החשובים ביותר בכל חנות דיגיטלית היא כמובן נושא הסליקה. האפשרות של הגולשים לרכוש מוצר אונליין בצורה מאובטחת ונוחה. אתר שופיפיי יכול להתחבר למערכת הסליקה של שופיפיי אך זו לא נתמכת בכל המדינות, ולא נתמכת בישראל. לכן היא פעולה יעילה עבור ישראלים. ניתן לחבר את המערכת לPAYPAL אך מדובר בעמלות יקרות ביחס לחברות סליקה מקומיות. ניתן לחבר את האתר למערכת סליקה מקומית אך זה לא יהיה פשוט וזה יהיה יקר מאוד ביחס לשימוש במערכות תוכן אחרות.

מה לגבי העיצוב והמבנה של החנות?

כאשר בונים אתר חנות או כל אתר אחר בכלל, צריך להתאים את האתר והעיצוב שלו לצבעי המותג. לעתים בעל העסק גם ירצה אתר ייחודי עם תוספות ושינויים משלו ולא להשתמש בתבנית מוכנה שאלפי חנויות אחרות משתמשים בה. שופיפיי מציעה מגוון די מוגבל של תבניות אפשריות לשימוש, בעוד מערכת וורדפרס למשל מציעה אלפי תבניות אפשריות וכמובן שלא ניתן להשוות את העבודה עם התבניות לתוסף האלמנטור פרו ששינה את עולם בניית האתרים. בכל הנוגע לRTL (כיתוב מימין לשמאל) ניתן לבצע התאמות בהגדרות השפה בתבנית. 

מה לגבי קידום האתר בגוגל?

לאחר שבניתם חנות צריך לפרסם אותה כדי להביא לקוחות ומכירות. פרסום ממומן לחנות דיגיטלית עשוי שלא להיות משתלם מבחינה כלכלית ולכן הדרך הטובה ביותר היא לקדם את החנות בגוגל. קידום אורגני לאתר חנות בשופיפיי יהיה יותר ידידותי ביחס ליתר הפרמטרים במערכת. ניתן לחבר את כלי גוגל לאתר החנות שלכם ודרך גוגל תג מנג'ר לחבר כלים נוספים. ניתן גם לרכוש אפליקציות ותוספים לחיבור לחנות שלכם שיעזרו לכם לפשט עבודה בנוגע לקידום האורגני של החנות ועוד. לאורך השנים ביצעה שופיפיי כמה התאמות ופתחה אפשרויות לחבר מערכות חיצוניות עם המערכת שלה וכדאי להתייעץ על כך עם חברת בניית האתרים שלכם.

 

אנא דרגו את המידע
הקמת אתר שופיפיי
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.