פרילנסר קידום אתרים אורגני

כמעט כל בעל עסק המשקיע בבניית אתר אינטרנט מגיע בסופו של דבר להבנה כי קידום אורגני בגוגל הוא ללא ספק אחת מטכניקות הפרסום המובילות שהוא ירצה להשקיע בהן. באמצעות קידום אורגני בגוגל יוכל בעל העסק להופיע בתוצאות הראשונות בגוגל לביטויי מפתח רלוונטיים שהלקוחות שלו עשויים לחפש במנוע החיפוש הפופולרי. כמובן שמדובר בעולם ומלואו ועל המקדם שיבחר למשימה חשוב להיות ניסיון רב, משאבים ואת היכולת להביא תוצאות בשטח. כאן מתחילה ההתלבטות האם כדאי לשכור פרילנסר או חברת קידום אורגני גדולה יותר.

פרילנסר או חברת קידום? מה עדיף?

כדי לעזור לכם לקבל מושג לגבי ההחלטה שאתם הולכים לבצע ניסינו לעשות לכם את החיים קלים יותר באמצעות טבלה זו:

פרילנסר: חברת קידום אתרים:
מקצועיות גם פרילנסר העובד בתחום קידום האתרים יכול לאמץ שיטות עבודה מתקדמות ולהיות עם ניסיון רב כך שבסופו של דבר יוכל לספק עבודה מקצועית. בדרך כלל אם החברה מגיעה למעמד של חברה עם כמה עובדים ויותר ולא מדובר "בחברה של איש אחד" כנראה היא עושה משהו טוב ועובדת בצורה מקצועית. אם זאת יש גם חברות הפועלות עם טכניקות כובע שחור שאינן מומלצות וחשוב לשים לב.
שירות לקוחות וזמינות בדרך כלל עובד הרבה שעות כדי להכניס כמה שיותר. רמת הזמינות תלויה ברצון של הפרילנסר לתת שירות זמין יותר. לרוב שירות הלקוחות של החברה יהיה זמין בשעות מסוימות במהלך היום, בין שעות הבוקר לשעות אחר הצהריים.
מחיר לפרילנסר יש פחות הוצאות מחברה ולכן לרוב המחיר יהיה נמוך יותר. לחברת קידום יש יותר הוצאות ולכן לרוב המחיר שלה יהיה גבוה יותר לשירותיה ביחס לפרילנסרים באותם תחומים.
משאבים לפרילנסר יהיה לרוב פחות משאבים מאשר לחברת קידום. לחברת קידום יהיו לרוב יותר משאבים ותקציבים גבוהים יותר לפיתוח המשאבים.
ניסיון תלוי בפרילנסר ובניסיון האישי שלו בתחום יש להבדיל בין ניסיון החברה בתחום לבין הניסיון של עובדיה.
לקוחות ממליצים פרילנסר בדרך כלל יעבוד עם כמות קטנה של לקוחות בו זמנית ולכן יהיו לו פחות המלצות ביחס לחברה מקצועית (אלא אם כן מדובר בפרילנסר שעובד שנים רבות בתחום לעומת חברה חדשה) בדרך כלל יהיו יותר המלצות וניסיון בעבודה בתחומים רבים יותר.
שירותים נוספים האם הפרילנסר יכול לספק לכם שירותים נוספים כמו בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק? ואם כן האם הוא משתף פעולה עם איש מקצוע אחר או עושה הכול לבד? חברה מקצועית לרוב תספק מגוון שירותים בצורה מקצועית ותחזיק בעובד מנוסה לכל אחד מהשירותים.

איך נבחר את החברה המתאימה ביותר עבורנו?

בין אם בחרתם לעבוד מול פרילנסר מקדם אורגני או חברת קידום אורגני לאתרים אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם אנשי המקצוע הטובים ביותר עבורכם. בדקו את הניסיון של החברה ואילו אתרים היא קידמה ובאילו תחומים. במידה ואתם נמצאים בתחום תחרותי בדקו את הניסיון של החברה בתחומים תחרותיים יותר. כמו כן כדאי יהיה לבדוק את ההמלצות על החברה. לבסוף, במידה ואתם זקוקים לשירותים נוספים כמו ניהול קמפיין ממומן או בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק – בדקו האם החברה יכולה לספק לכם אותו ברמה גבוהה.

אנא דרגו את המידע
פרילנסר קידום אתרים אורגני
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.