קידום אורגני בגוגל – איזה טעויות אסור לעשות?

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא הליך מורכב ומסועף, שאם אין לכם את הידע, הניסיון והכלים הנדרשים לביצוע העבודה בצורה מקצועית סביר להניח שיהיה לכם קשה מאוד להביא את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל לבד. בין אם אתם שוכרים חברה לקידום אורגני או מנסים לקדם את האתר שלכם בעצמכם, השתדלו להימנע מטעויות נפוצות של בעלי עסקים בנושא זה.

ראשית – למדו את ההבדל בין כובע לבן לכובע שחור:

המונחים כובע לבן וכובע שחור מתייחסים לשיטות עבודה בתחום הקידום האורגני. כובע שחור מדבר על שיטות קידום הנחשבות ללא אתיות ולא חוקיות בעיני גוגל, כאלה המיועדות להפעיל מניפולציה אגרסיבית על מנוע החיפוש וניצול פרצות שונות באלגוריתם על מנת לקדם אתר מסוים במהירות במעלה תוצאות החיפוש. קידום אתרים כובע לבן לעומת זאת מתייחס לשיטות אתיות וסבלניות יותר, המתאימות לרוח החזון של גוגל ולתנאי השימוש שלה. מכאן שיהיה טעות לעבודה עם מקדמי אתרים העושים שימוש בשיטות כובע שחור שכן מהר מאוד גוגל תעלה על זה, תעניש את האתר שלכם ולא יהיה לכם למי לפנות ולהתלונן.

בחרו חברה לקידום אורגני שתתאים לכם:

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא בחירת חברה לקידום אורגני שלא מתאימה עבורכם. חשוב להבהיר שחברה שלא מתאימה לכם אין זה אומר שהיא לא חברת קידום טובה, מנוסה ויודעת לספק תוצאות, אלא שהיא פשוט לא מתאימה לכם. יש מקדמי אתרים רבים וטובים בתחום שלנו אך הם לא מתאימים לכל לקוח. יש מקדמים שישמחו להעניק שירות לקוחות ככל שהלקוח יבקש זאת ואילו אחרים יעדיפו גישה חופשית יותר ויעשו עבודה טובה יותר ואפילו מצוינת אם רק ייתנו להם חופש מקצועי ופחות "חפירות". מקדמים שונים עשויים גם להיות בעלי אג'נדה שונה וניסיון שונה בתחום.

הגדרת תקציב נכונה:

בכל הנוגע לבחירת תקציב נכונה לקידום האתר שלכם – מצד אחד צריך תקציב שיספיק לעבודה מקצועית ותתאים לציפיות ומצד שני לא בסכום כזה שלא תוכלו להתמיד בו לאורך זמן כי ההצלחה בSEO טמונה בהתמדה ובסבלנות. אם יש לכם תקציב שנתי של 30 אלף שח אז במקום לחלק אותו ל6 חודשים של 5,000 ₪, עדיף יהיה לחלק אותו ל10 חודשים של 3,000 ₪ בחודש במיוחד כאשר מיוחד על קידום אתרים לעסקים קטנים עם תקציבים שהם אפילו נמוכים יותר.

טעויות הקשורות לתכנים באתר שלכם:

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני בגוגל הוא כמובן התוכן. הוא מתייחס לכל עבודה כמעט המתבצעת בהליך הקידום ולכן חשוב לשים לב לכמה דברים. לצורך העניין חשוב שהתוכן יהיה ייחודי, ללא חלקים מועתקים כלל. אתם רוצים לוודא שהתוכן מותאם לSEO ומכיל את ביטויי המפתח בכמות המתאימה ובמקומות הנכונים. בעלי אתרים או מקדמי  אתרים לא מנוסים לעתים נסחפים עם העבודה ושוכחים לשמור על איזון או לבצע פעולות מסוימות. לכם אנו ממליצים לזכור לעשות זאת.

אנא דרגו את המידע
קידום אורגני בגוגל – איזה טעויות אסור לעשות?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.