4 יתרונות של קידום אתרים SEO מול קידום ממומן

אחד מערוצי השיווק הפופולריים והחשובים ביותר באינטרנט הוא קידום אורגני (SEO באנגלית). באמצעות עבודת קידום אתרים טובה תוכלו לקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל, להביא יותר גולשים ולקוחות לעסק שלכם, להגדיל הכנסות ובכך לפתח את העסק כפי שתמיד חלמתם. כדי לעשות זאת נכון תצטרכו כמובן חברה לקידום אורגני מקצועית ולהתבסס על אסטרטגיית קידום טובה וחכמה. עוד לפני בחירת איש המקצוע, אחת השאלות הנשאלות ביותר היא האם לעשות קידום אורגני או ממומן?

מה עדיף? קידום אורגני או ממומן?

גוגל מספקת לנו 2 מערוצי השיווק הפופולריים והטובים ביותר כיום לקידום עסקים באינטרנט: קידום אורגני באורגני ופרסום ממומן. דף התוצאות של גוגל מתחלק לתוצאות אורגניות ותוצאות עם תגית "מודעה", כלומר מודעות ממומנות. אין ספק כי יש הבדל גדול בין 2 אפשרויות אלו וכי מה שנכון לעסק אחד לאו דווקא יתאים לעסק אחר ולהיפך. בטווח הארוך הקידום האורגני יהיה משתלם וטוב בהרבה מאשר קידום ממומן בגוגל אבל אין ספק כי גם לו יש את היתרונות שלו, במיוחד עבור מי המחפש לקוחות לטווח הקצר. אז בואו נבחן את היתרונות של SEO לעומת קידום ממומן בגוגל.

היתרונות של קידום אורגני בגוגל לעומת פרסום ממומן:

היתרון: כיצד הוא בא לידי ביטוי?
עלות – תועלת המשתלמת ביותר בטווח הארוך אם אתם מחפשים לקוחות בטווח הקצר בלבד לכו על פרסום ממומן, אבל אם אתם מחפשים את התוצאות המשתלמות ביותר ומוכנים להיות מעט סבלניים – קידום אורגני בגוגל הוא בשבילכם. בטווח הארוך, אותו תקציב שאתם משקיעים בהתמדה מדי חודש, יכול להניב לכם מאות או אלפי אחוזים יותר בהכנסה ובכמות הלקוחות ביחס לפרסום הממומן.
מוניטין ואמינות קידום אורגני תורם משמעותית לאמינות של המותג שלכם. מעל 95% מהגולשים באינטרנט מבצעים חיפוש בגוגל למוצר, שירות, בית עסק או פריטי מידע שונים. זה אומר שהם סומכים על התוצאות הראשונות שגוגל מציעה להם. אם תופיעו שם, אתם תהיו בחברה טובה.
עלייה בערך האתר והמותג להתברג גבוה בגוגל לביטויים רלוונטיים בתחום שלכם, בוודאי במקום הראשון, יכול להעלות משמעותית את ערך האתר שלכם. התברגות גבוהה בביטויים מובילה גם לקבלת גולשים ולקוחות פוטנציאליים לעסק, שחלקם יהפכו ללקוחות משלמים. מכאן שתהיה גם עליה משמעותית בערך המותג שלכם ואם פעם תרצו למכור את העסק שלכם הוא יהיה שווה יותר.
טיפול רוחבי באתר לעומת בניה של דף נחיתה שאליו תשלחו את הקהל עם פרסום ממומן ותבצעו שינויים קטנים בעמוד עצמו כדי לשפר יחס המרה, בקידום אורגני אתם מטפלים באתר לאורכו ולרוחבו. הכוונה היא שאתם מבצעים פעולות רבות המשפיעות על האתר וחוויית השימוש בו ובסופו של דבר על הגולשים. אלה יסייעו לכם להעלות את הערך בעיני הגולשים שלכם, להניע אותם לפעולה, לבנות אתם אמון ובסופו של דבר להשיג גם יותר תוצאות.

 

אנא דרגו את המידע
4 יתרונות של קידום אתרים SEO מול קידום ממומן
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.