מה לשאול לפני שבוחרים חברה לקידום אורגני?

שירותי קידום אורגני בגוגל מומלצים לכל בית עסק, בכל תחום ובכל סדר גודל. עם זאת, השקעה לא נכונה בקידום האורגני עשויה לגרור אחריה עוגמת נפש ובזבוז רב של תקציב הפרסום של החברה מבלי להשיג את התוצאות הרצויות. אחת הבעיות הגדולות ביותר בנושא זה הוא בחירת חברת קידום אורגני שאינה נכונה עבורכם. זו יכולה להיות לא מקצועית או פשוט לא להתאים לסגנון העבודה הרצוי לכם. בכתבה זו נסייע לכם בשאילת השאלות הנכונות ביותר לבחירת חברה לקידום אורגני.

מה הניסיון של החברה?

השאלה הראשונה תבדוק את הניסיון של החברה. כלומר – אלו אתרים היא כבר קידמה? באילו תחומים? באילו מידות תחרות? אלה יתנו לנו מידע אודות הניסיון של החברה, הזמן שלה בתחום, היקף השירותים שהיא מספקת ולאילו חברות, האם היא יכולה להתמודד גם בזירות תחרותיות ועוד. כמו כן, אם יש עסק נוסף בתחום שלכם שמקודם באותו הזמן על ידי החברה – האם אין ניגוד אינטרסים? כמובן שניתן לקדם שני עסקים ויותר מאותו התחום על ידי אותה חברה, גם ללא ניגוד אינטרסים, כל זמן שהביטויים המקודמים הינם שונים. לדוגמה: 2 משרדי עורכי דין שכל אחד מקדם שירותים בתחום התמחות שונה או 2 חברות הדברה שמקודמות כל אחת באזור אחר בארץ.

אילו שירותים נוספים החברה מספקת?

הדבר הבא שתרצו לבדוק הוא האם החברה מספקת שירותים נוספים כמו קידום ממומן, קידום ברשתות החברתיות, בניית אתרים ועוד. מרבית חברות הפרסום כיום מציעות מעטפת מלאה יותר לעסקים ומעסיקות אנשי מקצוע מנוסים בעלי תחומי התמחות שונים: תוכן, עיצוב גרפי, בניית אתרים, קידום אורגני ועוד. כך יכולה החברה להציע מעטפת מלאה ושלמה יותר ללקוח במקום אחד, במחיר מיוחד. 

האם החברה מתאימה את האתר מרגע הבנייה שלו?

נניח ששכרתם שירותי בניית אתרי וורדפרס מחברת הפרסום ואתם רוצים להמשיך לקידום אורגני – האם החברה כבר תבצע את ההתאמות הנדרשות כבר משלבי בניית האתר? בכך היא תחסוך לכם כסף, זמן ומשאבים לבצע את העבודה לאחר השלמת האתר. 

האם תוכלו לשוחח עם לקוחות קיימים של החברה?

תוכלו לבקש מהחברה ליצור קשר עם לקוח או שניים קיימים או לקוחות עבר של החברה. כך תוכלו לקבל פידבק אותנטי אודות שירותי החברה גם אם לא תמיד יהיה מדובר בפידבק חיובי. כך תדעו למה לצפות.

האם אתם מקבלים דוח חודשי מסודר?

איסוף וניתוח נתונים הוא חלק חשוב מכל קמפיין פרסום דיגיטלי והוא גם אחד היתרונות הגדולים ביותר של השיווק הדיגיטלי. בשונה משירות בניית דפי נחיתה וקמפיין ממומן להבאת גולשים לאותו דף נחיתה – בקידום האורגני אוספים נתונים רבים לא רק אודות מיקום הביטויים בגוגל אלא גם אודות ההתנהגות של הגולשים באתר המקודם. בסופו של דבר אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים לפחות דוח אחד בחודש בצורה מסודרת עם מידע אודות ביצועי הקמפיין שאתם משקיעים בו.

אנא דרגו את המידע
מה לשאול לפני שבוחרים חברה לקידום אורגני
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.