פרסום ברשתות חברתיות – היכן כדאי לפרסם?

בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה נוספת בכל הקשור לרשתות החברתיות. מיליוני ישראלי ומאות מיליונים ברחבי העולם עושים שימוש ברשתות החברתיות מדי יום ולעתים שעות רבות במהלך היום. בין אם מדובר על תגובות ושיתופים בפייסבוק, סטוריז באינסטגרם או דפדוף בסרטונים קצרים בטיקטוק. ברשתות החברתיות תוכלו להשקיע על מנת לבנות קהל עוקבים ואוהדים רב ונאמן, שחלקו יהפוך בסופו של דבר ללקוחות שלכם.

פרסום בפייסבוק:

האופציה הראשונה היא ברשת החברתית הגדולה ביותר. פרסום העסק שלכם בפייסבוק יכול להתבצע בכמה וכמה דרכים כמו פתיחת פרופיל עסקי והעלאת תכנים, השתתפות בקבוצות דיון בפייסבוק, קידום ממומן בפייסבוק המבוסס על שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק ועוד. באמצעות פרסום נכון ויעיל לאורך זמן תוכלו לבנות קהילה תומכת, לקרב אותה אליכם, לבנות מותג אמין ולשווק את המוצרים והשירותים שלכם.

פרסום באינסטגרם:

אינסטגרם היא הרשת החברתית השנייה בגודלה והיא גם כן בבעלות פייסבוק (לפחות נכון לכתיבת מאמר זה). היא מבוססת על שיתוף תמונות וסרטונים קצרים הנקראים סטוריז, כאשר יש כמה סוגי תוכן נוספים שניתן להשתמש בהם כמו סרטוני וידיאו, רילס ועוד. קידום ממומן באינסטגרם לצורך העניין מבוסס על אותה מערכת פרסום של פייסבוק (אותם בעלים). היא תאפשר לכם לקבל יותר חשיפה לפוסטים שלכם, כאשר בשאיפה אלה יאפשרו לכם להביא לקוחות רבים יותר לאורך זמן. 

פרסום בטיקטוק:

טיקטוק ללא ספק תופסת תאוצה משמעותית בכל הקשור לפרסום עסקים. למעשה, מדובר ברשת חברתית שבתחילה הייתה עבור ילדים ובני נוער ונודעה בעיקר בשל סרטוני הליפסינג שלה בתחילת הדרך. כיום אנשים רבים בכל הגילאים פעילים ומפרסמים בטיקטוק, מה שהפך את הרשת החברתית להרבה יותר פופולרית ושימושית עבור הקהל הבוגר. כפועל יוצא הוא פתח אותה בפני מפרסמים רבים המחפשים להגיע אל אותו קהל ויכולים לעשות זאת באמצעות מערכת הפרסום של טיקטוק שנכון לעכשיו עוד לא גובה עלויות גבוהות ביחס לכמות החשיפות, אך מצד שני גם לא נחשבת למערכת כל כך מפותחת כמו זו של פייסבוק או גוגל. פרסום בטיקטוק אפשרי גם באמצעות פתיחת פרופיל ושיתוף סרטונים או ביצוע לייבים.

לצד רשתות חברתיות אלה יש גם רשתות חברתיות נוספות כמו טלגרם, טוויטר (איקס היום), לינקדאין ואחרות, אולם אלה נחשבות פחות מתאימות לקהל הישראלי בדרך כלל או שהפלטפורמה שלהם עדיין לא מפותחת מספיק ביחס לאלה שציינו כאן למעלה. לפרטים נוספים אודות פרסום וקידום ברשתות החברתיות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

אנא דרגו את המידע
פרסום ברשתות חברתיות – היכן כדאי לפרסם?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.