כמה עולה לבנות אתר מקצועי לעסק?

בניית אתר מקצועי לעסק הוא בגדר חובה כיום, במיוחד אם אתם מכוונים לקמפיין פרסום דיגיטלי שמיועד להבאת לקוחות לעסק שלכם. אחרי הכול, האינטרנט היא פלטפורמת התקשורת המובילה כיום בעולם ועם מיליוני ישראלים המחפשים בגוגל את מה שהם צריכים צריך להיות "עיוור" כדי לא להשקיע בבניית אתר תדמית לעסק וקידום האתר בגוגל או פרסום שלו באמצעות קמפיין ממומן. בניית אתרים הוא שירות המשתנה בהתאם לצרכי הלקוח ולא כל האתרים נולדו שווים. לכן, המחיר לבניית האתר עשוי להיות שונה בהתאם. 

ת'כלס – כמה עולה לבנות אתר לעסק?

אז כאשר מדובר באתר מקצועי המחיר שלו גבוה יותר מאתר בסיסי או אתר שנבנה על ידי בונה אתרים בתחילת דרכו. בכל הנוגע לאתרים בסטנדרט טוב ומעלה – המחיר עשוי להשתנות בין 2500 ל-10,000 ₪ בממוצע, כאשר תמיד תוכלו למצוא ספקים יקרים יותר (ספקים זולים יותר יהיו ספקים חסרי ניסיון או שכישורי הבניה שלהם יהיו בהתאם). המחיר יהיה בדרך כלל עבור אתר תדמית, כאשר אתרי חנות עשויים לעלות בין 5,000 ל-15,000 ₪ בממוצע. המחירים הינם לפני מע"מ ואינם כוללים שירותים נרחבים לרוב כמו תכנים או שעות של מתכנת ליצירת כלים או פיצ'רים מיוחדים בתכנות. מדובר על בניית אתר וורדפרס מקצועי, תוך שימוש בתוסף האלמנטור פרו ואולי גם בתוספת עיצוב לוגו וכמה עיצובים בסיסיים לאתר. 

האם יש הבדל במחיר בהתאם לסוג האתר?

כמובן שיש הבדל במחיר בהתאם לסוג האתר. בניית אתר תדמית עשויה להיות זולה יותר מאתר חנות למשל אך יקרה יותר מאתר פורטפוליו או בניית דף נחיתה. סוג האתר עשוי להשפיע על מאפייני האתר, צרכי הבניה שלו וזמן העבודה עליו. לדוגמה: באתר חנות צריך להעלות מוצרים לאתר וזה עשוי לדרוש הרבה יותר זמן עבודה ואולי גם תוכן אם זה מגיע במסגרת החבילה.

עלויות התחזוקה של האתר:

עלות התחזוקה של האתר מתחלקת לכמה פרמטרים שונים:

  • דומיין – כתובת הURL של האתר. עולה בערך 70 שח לשנה בממוצע.
  • אחסון – עלות של אחסון איכותי עשוי לעלות בין 50 ל-80 שח בחודש בממוצע עבור מרבית סוגי האתרים. אתרים המעלים תמונות רבות, סרטונים וקבצים השוקלים יותר יצטרכו להרחיב את חבילת האחסון.
  • ניהול האתר – שירות שעולה כמה מאות שקלים בחודש וכולל בתוכו גיבויים יומיים של האתר, שדרוג תוספים, טיפול בתקלות שונות באופן שוטף ועוד. לא שירות חובה אך מומלץ מאוד.
  • שירותי אבטחה מתקדמים – תוספים בתשלום או שירותי אבטחה מתקדמים של חברת אבטחת אתרים.
  • תוסף נגישות בתשלום – במידה ואתם רוצים להנגיש את האתר באופן מלא לבעלי מוגבלויות תוכלו לשלם דמי מנוי בעבור שימוש בתוסף מתקדם בנושא מה שעושי לעלות לכם כמה עשרות שקלים בחודש דמי מנוי.

מה לגבי עלויות נוספות?

עלויות נוספות על האתר עשויות להיות עלויות של עבודות אקסטרה של מתכנת, כותב תוכן או מעצב גרפי על האתר שלכם. המחירים עשויים להשתנות בין חברה אחת לאחרת או בין איש מקצוע אחד לאחר במקרה הזה ונע בין עשרות למאות שקלים לשעת עבודה.

אנא דרגו את המידע
כמה עולה לבנות אתר מקצועי לעסק?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.