טיפים מזהב לשיפור ביצוע הקמפיין הממומן שלכם בגוגל

אחת הדרכים הטובות ביותר להביא גולשים לאתר או לדף הנחיתה שלכם ובתקווה גם לקוחות פוטנציאליים היא כמובן באמצעות קמפיין ממומן בגוגל. קידום ממומן בגוגל מתייחס לניהול קמפיין במערכת הפרסום של גוגל הנקראת גוגל אדס. מערכת זו גובה תשלום מבעל העסק בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלו שתופיע הן בתוצאות החיפוש בגוגל, ואם תרצו אז גם באתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת. במדריך זה נחלוק כמה טיפים מזהב שיעזרו לכם לייצר כסף. במילים אחרות – טיפים חשובים שיעזרו לכם לצמצם לעלויות, לשפר את ביצועי הקמפיין ולהכניס יותר.

קחו בחשבון קליקים מתחרים:

אנו רוצים להתחיל דווקא מטיפ לא שגרתי שלא תקראו עליו בכל מקום. טיפ זה מדבר על קליקים מהמתחרים שלכם. מכיוון שאתם משלמים על כל קליק על המודעה שלכם ויש לכם תקציב יומי שיהיה מוגבל בדרך כלל, סביר להניח שלא תרצו לבזבז אותו על החברים המתחרים שלכם שלחצו לכם על המודעות כדי לגמור לכם את התקציב וכדי להקפיץ את עצמם במעלה התוצאות תוך חיסכון בעלויות מצידם. מדובר בגזל אך לצערנו הרב משהו שקורא וניתן להתמודד עמו על ידי חסימת IP של אותו משתמש במידה ואתם יודעים מי הוא, או לחילופין לעשות שימוש בתוכנות כאלו ואחרות המסייעות בהפחתת כמות הקליקים של אותו גורם. כמובן שבמידה ואתם מזהים משהו לא רגיל בדוחות שלכם תוכלו לפנות אל גוגל בנושא. זה תקף גם עבור קידום ממומן בפייסבוק למשל.

ביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק:

מרבית המתחרים שלכם יזלזלו או ישקיעו את המינימום הנדרש במחקר מילות המפתח לקמפיין. אם אתם תהיו אלה שלא לוקחים את זה כמובן מאליו ולא לוקחים את הביטויים שכולם משתמשים בהם – תוכלו לפתח אסטרטגיה יצירתית ואיכותית יותר מהמתחרים שלכם וזה ייקח אתכם קדימה ללא ספק. מחקר מילות מפתח חיוני גם עבור קידום אתרים לצורך העניין ולכן אם אתם משקיעים בשני קמפיינים במקביל תוכלו להשתמש באותן מילות מפתח מקודמות.

פצלו את המודעות:

במידה ויש לכם קטגוריות שונות של מוצרים או שירותים כדאי יהיה לפצל אותם לקבוצות מודעות שונות, אחת לכל שירות. ניתן גם לפצל את קבוצות המודעות בהתאם למאפיינים שונים של קהל היעד כמו אזור שונה או מגדר שונה למשל ובכך להעלות את הערך של המידע שאתם לומדים מהקמפיין שלכם ולהשיג תוצאות ממוקדות יותר. 

ספליט טסטינג:

בין אם מדובר על קידום ממומן באינסטגרם, בפיסיבוק או בגוגל – חשוב יהיה לבצע ספליט טסטינג. הכוונה היא לבחינה וביצוע שיפורים של מודעות לפי המאפיינים השונים של המודעה ועד ליצירת המודעה האולטימטיבית המניבה לכם ביותר כדי לרוץ אתה באופן שוטף. תוכלו לבחון מודעות דומות עם כותרת שונה למשל או מודעות עם אותה כותרת אך הנעה לפעולה שונה וכו'.

אנא דרגו את המידע
שיפור ביצוע הקמפיין הממומן שלכם בגוגל
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.