פעולות שכל חברת קידום מבצעת ואתם רוצים לוודא שאתם מקבלים אותן

חברת קידום אורגני מבצעת פעולות רבות במהלך החודש על מנת לקדם אתר אינטרנט. בעוד לכל חברת קידום יש את אסטרטגיית הקידום האורגני שלה ומה שעובד לה עבורה ועבור לקוחותיה ישנן פעולות מסוימות שחייבות להתבצע על ידי כל חברת קידום מקצועית. אם אלה לא מבוצעות, כנראה שחברת הקידום אינה מקצועית מספיק וסביר להניח שגם תתקשה לספק לכם תוצאות, לא במוקדם ולא במאוחר. אז בואו נעשה סדר בנושא.

#1 – אופטימיזציה ON PAGE

השלב הבסיסי ביותר בעבודת הקידום היא קודם כל אופטימיזציית און פייג'. הכוונה היא לביצוע התאמות שונות בתוך האתר. באתר חדש מדובר בשעות של עבודה אז תארו לכם כמה עבודה כזו עשויה להיות באתר קיים. ישנם אתרים מרובי עמודים (כמו מגזינים, פורטלים, אתרי חנות עם מאות מוצרים ויותר ואפילו אתרי חברות ותיקים שיש בהם מאות מאמרים שהצטברו לאורך הזמן) שיכולים להצריך שעות רבות של עבודה. במסגרתה תבצע חברת הקידום התאמות של התוכן לצורך קידום אורגני בגוגל מבחינת מילות מפתח, תגיות שונות, קישורים פנימיים ועוד.

#2 – תכנים לאתר שלכם:

במסגרת עבודת הקידום כל חברת קידום אתרים שמכבדת את עצמה צריכה לספק ללקוח תכנים לתוך האתר הלקוח. ידוע לכל מקדם, מתחיל ומנוסה כאחד, כי עדכון תדיר את האתר בתכנים הוא חלק חיוני של הליך הקידום וסימון לגוגל שמדובר באתר מעודכן החולק תוכן רלוונטי עם הגולשים שלו. לכן, אתר שלא מתעדכן לעתים קרובות נחשב בעיני גוגל לרוב לאתר מיושן עם תוכן לא עדכני.

#3 – קישורים פנימיים וחיצוניים:

במסגרת כל הליך קידום אורגני חשוב לדאוג לקישורים פנימיים וחיצוניים. קישורים פנימיים יהיו קישורים המקשרים בין עמודי האתר ומסייעים בקידום הסמכות של העמודים הפנימיים, בניית היררכיית תוכן בנויה יותר ושיפור חוויית המשתמש עבור הגולשים שיוכלו להגיע לעמודים של תוכן רלוונטי שאולי לא הכירו והוזכר בתוכן שלכם. בהליך קידום אתרים לעסקים קטנים ישנה חשיבות גדולה לכל פעולה שאתם מבצעים, ודאי לקישורים חיצוניים (או קישורים נכנסים אם תרצו. אותם קישורים המגיעים מרחבי הרשת לאתר שלכם) ולאיכותם.

#4 – שיפור חוויית המשתמש באתר:

פרמטר נוסף שחשוב לדאוג לו והוא עשוי להשליך גם על מיתוג עסקי של כל חברה ולא רק על הקידום האורגני של האתר שלה הוא שיפור חוויית המשתמש באתר. מהירות הטעינה של האתר, התאמת האתר למובייל, תפריטי ניווט נוחים ויעילים, התקנת תוסף נגישות, פונטים בגודל ברור וקריא ועוד. כל אלה ישפרו את חוויית המשתמש באתר שלכם ויסייעו, בין היתר, גם לקידום האורגני.

#5 – התקנת תוספים וביצוע מעקבים:

כל חברה לקידום אורגני תעשה שימוש בכלים כאלו ואחרים כחלק מהעבודה שלה. חברה מקצועית תטמיע גם קודים באתר שלכם על מנת לעקוב אחר תנועת הגולשים ולא רק אחר מיקומי הביטויים בגוגל. כך תוכל להסיק מסקנות, לשפר ביצועים ולקדם אתכם בצורה יעילה יותר.

אנא דרגו את המידע
פעולות של חברת קידום אתרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.