מהם הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר קידום אתר?

הליך קידום אתרים אורגני הוא הליך מורכב ובו פועלים על עשרות רבות של פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר בגוגל. אנו בחברת ואמוס מדיה משקיעים זמן רב, כסף ומשאבים בשכלול וטיפוח אסטרטגיית הקידום שלנו, טיפוח משאבים לשיפור ושדרוג היעילות בעבודה עבור לקוחותינו ודואגים שכל זה לא יעלה לכם אקסטרה כסף. אז כמה עולה קידום אורגני מקצועי לעסק? ומהם הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר עבודת הקידום? 

#1 – חברת הקידום שאתם בוחרים:

הפרמטר הראשון שצריך להתייחס אליו הוא כמובן בחירת חברת הקידום שתעבדו עמה. חברה לקידום אורגני שמעריכה את עצמה ואת הניסיון שלה, התוצאות שהיא מספקת ללקוחותיה ובטוחה ביכולות שלה תגבר מחיר גבוה יותר (שימו לב שיש הבדל בין מחיר גבוה יותר למחיר מוגזם). קחו בחשבון גם שככל שהחברה היא גדולה יותר כך יש לה הוצאות נוספות על משרדים, עובדים, ביטוח, חשמל, מיסים, פרסום, תחזוקה ואינספור הוצאות אחרות ועל כן גם המחיר שהיא תגבה יהיה בהתאם. חברה עם יותר משאבים לצרכי קידום לקוחותיה עשויה גם כן לגבות תשלום גבוה יותר לצורך תחזוקת אתרי התשתית שלה.

#2 – היקף העבודה שאתם מקבלים על האתר שלכם:

היקף עבודת הקידום שאתם מקבלים על האתרים שלכם תשפיע במידה ניכרת על מחיר עבודת הקידום. יש הבדל בין קידום אתרים לעסקים קטנים לבין קידום אתרים לעסקים בינוניים או גדולים עם תקציבים גדולים יותר. היקף העבודה יהיה גדול יותר בהתאם לתחרות הנדרשת בתחום, לתקציב ולמטרות הלקוח. בדקו מה אתם מקבלים במסגרת התמחור שלכם והאם היקף העבודה שהחברה תספק לכם יתאים לצרכים ולמטרות שלכם?

#3 – קישורים, קישורים, קישורים:

אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על כל הליך קידום אורגני בגוגל הוא כמובן נושא הקישורים. מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר שכן הקישורים מספקים לגוגל מדד לגבי סמכות ואמינות האתר שלכם והמלצות עליו ברחבי הרשת. יצירת קישורים איכותיים עולה כסף והרבה. למעשה, היא נחשבת לאחת ההוצאות הגדולות ביותר בהליך קידום אתר וככל שהתחום תחרותי יותר ומטרות הלקוח גדולות יותר כך בדרך כלל צריך קישורים איכותיים ורבים יותר.

#4 – היקף שירותים כוללים:

כאשר אתם עובדים מול חברת פרסום אחת המספקת לכם מגוון שירותים כמו בניית אתרים, קידום אתרים, כתיבת תוכן ושירותים נוספים תחת קורת גג אחת, לרוב גם המחיר שתשלמו בעבור כל שירות יהיה מופחת ביחס להשכרת השירות באופן פרטני (דרך אותה חברה או חברה אחרת). 

רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת יותר לגבי קידום האתר שלכם? זה דורש מחקר ראשוני על התחום שלכם ואפיון המטרות והצרכים שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם בנושא ולהסביר לכם אודות הצעת המחיר שלנו וכיצד היא מורכבת. 

אנא דרגו את המידע
ומהם הפרמטרים המשפיעים ביותר על מחיר קידום אתר?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.