סימנים שאתם צריכים מיתוג מחדש לעסק שלכם

מיתוג מחדש הוא חלק בלתי נפרד ממחזור החיים של כל עסק מצליחים וייתכן וגם אתם זקוקים למיתוג מחדש לעסק שלכם. כיצד נדע אם אנחנו צריכים מיתוג מחדש לעסק? מתי נצטרך חבילת מיתוג לעסק? ועוד. בואו נצלול ישר לתוך זה.

מהו תהליך מיתוג מחדש בעסק?

הליך מיתוג הוא הליך שבו אנו מבצעים פעולות שונות על מנת לייצר זהות לעסק. זה תקף לגבי העיצובים הגרפיים של החברה אך הרבה מעבר לכך: החל ממוצרי הדפוס שלה, אריזת המוצר, סוג השירותים והמוצרים שאתם מספקים, המסרים שאתם מקדמים בפרסומים שלכם ואפילו שירות הלקוחות שאתם מעניקים יכול להשפיע על המותג שלכם. הליך מיתוג עסקים מחדש הוא הליך שבו החברה צריכה לעצב מחדש את המוצר, השירות או הזהות שלה שתתאים לתנאים החדשים.

מתי נצטרך מיתוג מחדש לעסק?

  • כאשר שם החברה כבר לא תואם את התנאים החדשים – ייתכן ופירקתם שותפות או נכנסתם לשותפות חדשה. ייתכן מאוד ושם החברה שלכם כבר לא משקף את המותג שלכם, הצרכים שלכם ועוד. במקרה כזה יהיה צורך לא רק בהחלפת שם העסק אלא גם במיתוג מחדש.
  • אתם לא מצליחים לייצר לעצמכם בידול – אחד הדברים החשובים במסגרת שירותי מיתוג לעסקים קטנים בפרט ולכל עסק בכלל הוא היכולת לייצר בידול. כאשר אנו מצליחים לייצר בידול אנו מצליחים להעניק לעצמנו יתרון תחרותי על כל אלה שאין להם בידול, או שאין להם בידול שהוא מספיק משמעותי ללקוחות. מיתוג מחדש יכול לעזור לכם לא רק לחשב מסלול מחדש אלא להציג את עצמכם בצורה שונה ועל כן תוכלו גם לייצר לעצמכם בידול ולהבליט אותו באמצעות הליך המיתוג החדש של העסק שלכם.
  • פגיעה במוניטין – ייתכן מאוד והעסק שלכם ספג תביעה ייצוגית או נכנס לרשימה של עסקים שאינה מחמיאה מכל סיבה שהיא וזה גרם לאיבוד רב של לקוחות. במקרה כזה תצטרכו להקים את עצמכם מחדש, לייצר זהות חדשה ולפרסם אותה כדי לקבל הזדמנות שניה. בהליך קידום אורגני למשל בו אנו מקדמים אתרים בגוגל, ייתכן ואתרים שייענשו ויכנסו לארגז החו"ל של גוגל לא יצליחו לשקם את המוניטין ולחזור משם לתוצאות החיפוש, על כן בעל העסק יבצע מיתוג מחדש ויקים גם אתר חדש על כתובת אחרת.
  • האסטרטגיה העסקית שלכם השתנתה – ייתכן מאוד ולאורך הזמן האסטרטגיה העסקית שלכם כבר לא תשיג תוצאות כבעבר או שכבר לא תתאים לרוח התקופה. במקרה כזה תצטרכו לבנות אסטרטגיה עסקית חדשה, שחלק ממנה עשוי להיות בניה מחדש של המותג שלכם.

ישנם עוד סימנים שונים בהם אתם עשויים להזדקק למיתוג מחדש בעסק שלכם. במקרים אלו ואחרים חשוב יהיה לפנות אל חברת פרסום מקצועית ומנוסה שתסייע לכם בבניית המותג שלכם. אנו בחברת ואמוס מדיה נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם בנושא בניית מותג על בתחום שלכם.

אנא דרגו את המידע
סימנים שאתם צריכים מיתוג מחדש לעסק שלכם
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.