איך להתאים את האתר שלכם לצבעי המותג שלכם?

מיתוג הוא חלק בלתי נפרד מפעילות השיווק של העסק שלכם. באמצעות בניית מותג תוכלו למעשה ליצור זהות למותג שלכם, כזו שהקהל שלכם יוכל להזדהות איתה, להכיר אותה מבעד לפרסומים, מבעד ללוגו שהם נחשפים אליו או אפילו לצבעים וסימנים הקשורים אל המותג שלכם. צבעי המותג שלכם ישפיעו במידה ניכרת על התחושות והרגשות של הקהל שלכם, על המסרים שאתם רוצים להעביר להם וכמובן על ההתאמה למותג שלכם ולרעיון שלו. על כן, חשוב יהיה להתאים את צבעי המותג בכל התשתיות של העסק, החל מאתר האינטרנט של החברה, בניית דף נחיתה נפרד, דרך עיצוב האריזה של המוצר שלכם ועד לצבעים במשרד שלכם. במאמר זה נבחן את ההתאמה של צבעי המותג באתר שלכם ואיך עושים זאת נכון.

מהי פלטת צבעים לאתר ומכמה צבעים היא מורכבת?

בעוד הגולשים שלכם (ואולי גם אתם) רואים אתר אינטרנט ועמודי תוכן, בונה או מעצב האתר רואים דברים אחרים לגמרי. מהעין המקצועית לכל אלמנט ולכל צבע באתר שלכם יש חשיבות, הן על חוויית השימוש באתר, הפונקציונליות שלו וכמובן על התאמה לצבעי המותג. ללא קשר עם מדובר על בניית אתר חנות, תדמית או כל סוג אחר של אתר דרך אגב. באמצעות התאמה לצבעי המותג שלכם תוכלו לחזק את הזהות של המותג, להעביר את המסרים שאתם רוצים להעביר לגולשים שלכם ולתרום ליצירת אחידות בעיצובים השונים. אין זה אומר שאם הצבע הבולט הוא שחור אז כל האתר שלכם חייב להיות בשחור ולבן, אלא שחשוב יהיה לשלב את הצבע השחור באלמנטים שונים בולטים ושברעיון הכללי של האתר הצבע יבלוט. גם גוון הצבע יכול להיות חשוב לנוחות ונעימות הגלישה והקריאה באתר שלכם. צבעים זוהרים מדי או כאלה היוצרים אי נוחות בשילוב בין הצבעים באתר שלכם עשויים בהחלט לפגוע בחוויית הקריאה והשימוש בו.

פלטת הצבעים של האתר היא למעשה אותה קשת של כמה צבעים שבהן נשתמש לעיצוב האתר, כולל הגוונים של אותם צבעים. 

לדוגמה: אם הזמנתם שירות בניית אתר תדמית שבו הלוגו וצבעי המותג שאתם רוצים שיהיו הם צהוב וכתום, הרי שאלה צריכים להשתלב בצורה יפה אחד עם השני ולרוב גם עם צבעים נוספים כמו הרקע הלבן, הכיתוב השחור/האפור ולעתים צבע נוסף לאלמנטים משניים. 

כיצד נשתמש בפלטת הצבעים שלנו בצורה נכונה?

אז נתחיל מחוקי בניית אתר וורדפרס בסיסיים. הדגש הוא על נוחות המשתמש, הצפייה והקריאה באתר. לא נשלב צבעים בצורה שתפגע בנוחות. כדאי יהיה להשתמש בצבע רקע בהיר בדרך כלל (למעט אתרים מסוגים מסוימים בהם רקע שחור יכול להתאים למשל בתחום התקליטנים, מועדונים וכו') כאשר על הרקע הלבן ניתן לשלב כמעט כל צבע אם הוא בגוון הנכון ולהתאימו לצבעי המותג שלכם. בדרך כלל יהיה צבע או שניים ראשיים שיספקו את רוב הצבעי לאתר על הרקע הלבן, נשתמש בהם במסגרות, כפתורים, אייקונים ואלמנטים שונים. גם צבעי הקישורים באתר וצבעי הכותרות לרוב יהיו בצבע הראשי. בדרך כלל פלטת אתר תהיה מורכבת מ2-3 צבעים (1-2 מהם עיקריים) ובשילוב שחור/אפור כהה לטקסט ולבן לרקע.

אנא דרגו את המידע
איך להתאים את האתר שלכם לצבעי המותג שלכם?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.