איך לבלוט מעל המתחרים שלכם?

רעיונות טובים שיכולים להבליט את המותג שלכם עשויים להשפיע עשרות מונים על קמפיין יקר עם תקציב גדול. כדי לבלוט מעל המתחרים שלכם תצטרכו לעבוד ביסודיות ומקצועיות, להיות יצירתיים ולהתנהל בצורה נכונה. בואו נעבור על כמה פרמטרים חשובים שיאפשרו לכם לבלוט מעל המתחרים שלכם.

#1 – בנו אתר אינטרנט מדהים:

אחת הדרכים הטובות ביותר לבלוט מעל המתחרים שלכם היא כמובן לבנות תשתיות יפות, מקצועיות ומושקעות. לא די בכך שזה יתרום למיתוג שלכם ולאופן שבו הקהל שלכם רואה ומכבד את המותג שלכם אלא שאתרים כאלה בולטים על פני המתחרים, קל וכיף יותר עבור הקהל לגלוש בהם. בניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק שלכם תוכלו לבנות אצלנו בוואמוס מדיה כמובן.

#2 – קדמו את האתר שלכם בגוגל:

קידום אורגני היא טכניקת הפרסום המובילה כיום בעולם השיווק הדיגיטלי. באמצעות קידום אורגני בגוגל ניתן לעודד את קידום האתר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ולקבל יותר תנועה לאתר שלכם. יתרה מכך – כאשר אתם מופיעים במקום הראשון בגוגל לתוצאות שונות של ביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלכם – אתם למעשה מבליטים את עצמכם מעל המתחרים שלכם.

#3 – השקיעו בחיבור לקהל שלכם:

מרבית בעלי העסקים רק רואים מספרים מול העיניים וכך גם מתייחסים לקהל שלכם. אם תהיו שונים ותצליחו לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם על ידי שירות טוב יותר ללקוח, תכנים ייחודיים ובעלי ערך ומעורבות גבוהה יותר עם הקהל (למשל בתגובות ברשתות החברתיות או באתר) הרי שתוכלו להתחבר היטב לקהל שלכם ולהבליט את עצמכם מעל המתחרים שלכם.

#4 – השקיעו בקידום ממומן:

המודעות של מערכת קידום ממומן של גוגל מופיעות בראש התוצאות של מנוע החיפוש בדרך כלל. השקעה בפרסום הממומן תאפשר לכם להגיע במהירות לראש תוצאות החיפוש (הממומנות – לא האורגניות) ועל אף שיש להן "פחות ערך" מאלה האורגניות עדיין תוכלו לקבל חשיפה גדולה למותג שלכם ולהביא קהל רב לאתר שלכם בשאיפה שיהפוך ללקוחות. 

#5 – השתמשו בהומור אם אפשרי:

אחת הדרכים להבליט את עצמכם מעל המתחרים שלכם ובשטח התחרותי הדיגיטלי בכלל הוא באמצעות הומור. אם יש לכם דרך לשלב הומור בצורה יצירתית וחיננית (לא ילדותית) תוכלו בהחלט לקדם את העסק שלכם ולהבליט אותו בעיני הקהל שלכם. 

#6 – הוסיפו את הלוגו שלכם בכל מקום:

חלק בלתי נפרד מהמיתוג העסקי שלכם הוא שימוש בלוגו שלכם. בין אם מדובר על בניית דף נחיתה, אתר, דף עסקי או כרטיס הביקור הפיזי שלכם. אתם רוצים שהלוגו שלכם ישתלב היטב בכל אחד מאלה. מלבד העובדה שזה חשוב למיתוג שלכם זה גם יעזור להבליט אתכם, לחזק את המותג שלכם ולבסס אמון עם הקהל שלכם. 

לפרטים נוספים אודות יצירת בידול ובליטה מעל המתחרים שלכם תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
איך לבלוט מעל המתחרים שלכם?
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.