ניהול קמפיינים בגוגל

גוגל היא ללא ספק ענקית הפרסום הגדולה בעולם. היא גם מחזיקה ב2 ואולי 3 ערוצי השיווק הפופולריים והטובים ביותר לבעלי עסקים בסביבת האינטרנט. החל מקידום אורגני במנוע החיפוש שלה, דרך קמפיין ממומן במערכת גוגל אדס ואפשר להגיע גם עד פרסום ביוטיוב שבבעלות גוגל. ניהול קמפיינים בגוגל באמצעות ואמוס מדיה שמה דגש על יצירת תוצאות ללקוח וזאת על מנת שהוא יוכל לשדרג את המעטפת השיווקית שלו בהקדם האפשרי ולהרחיב את הפעילות העסקית. לפרטים נוספים והצעת מחיר לניהול קמפיין בגוגל שבאמת מניב תוצאות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

האם להשקיע בקידום אורגני או ממומן?

כל בעל עסק כיום מבין את החשיבות של פרסום באינטרנט והיכולת של האינטרנט לבנות מותגי על בכל תחום. השאלה הנשאלת לרוב היא באילו ערוצי שיווק לשים את תקציב הפרסום, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר שיאפשרו לבעל העסק להתפתח ולהרוויח. אחת ההתלבטויות הגדולות ביותר היא בין קידום אורגני לפרסום ממומן בגוגל. אין ספק כי מדובר ב2 טכניקות הפרסום המובילות באינטרנט כיום ולכן כל בעל עסק רוצה להופיע כיום בגוגל, בתוצאות הראשונות כמובן. אנו בדרך כלל ממליצים על קידום אורגני כערוץ השיווק הטוב ביותר לעסקים כיוון שיש לו יתרונות רבים וחשובים והוא כמובן גם המשתלם ביותר לטווח הארוך מבחינה כלכלית. עם זאת, בתחומים תחרותיים בהם לוקח יותר זמן להתקדם בתוצאות הדירוג, כדאי יהיה לשלב קמפיין ממומן בגוגל. אם התקציב אינו מאפשר זאת אז להתמקד בהתחלה רק בקמפיין הממומן.

היתרונות של קידום אתרים לעסק:

קידום אתרים לעסק או קידום אורגני בגוגל אם תרצו, הוא שירות שבו מבצעים פעולות שהמטרה שלהן היא קידום האתר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. עמוד התוצאות של גוגל מורכב מתוצאות ממומן ותוצאות אורגניות. להופיע ראשון, או בין הראשונים, לביטויי מפתח רלוונטיים בתחום שלכם – ימצב אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם. לצד בניית מותג על בתחום שלכם ובניית מוניטין חיובי בקרב הגולשים, הרי שמנוע החיפוש של גוגל הוא גם ערוץ השיווק עם הכי הרבה תנועה בעולם. מכאן שיש סיכוי של 99.9% שקהל היעד שלכם נמצא בגוגל. באמצעות מחקר מילות מפתח אפקטיבי תוכלו לבדוק את הביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם ולקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש, להופיע כשהגולשים מחפשים אתכם או את השירותים/המוצרים שלכם וליהנות מלקוחות חדשים וקמפיין מוצלח.

היתרונות של פרסום ממומן בגוגל:

קידום אתרים לעסקים קטנים עשוי להיות מאתגר יותר בשל התקציב הנמוך יותר מתקציבי העתק של ארגונים גדולים ומבוססים. לכן כל בחירה שנקבל לבחירה ערוץ השיווק שמפעל בו עשויה להיות קריטית לשרידות העסק לאורך זמן וכמובן להתפתחות שלו. פרסום ממומן בגוגל תורם לבעלי עסקים בכך שהוא יכול להביא להם לקוחות כבר מהימים הראשונים של הקמפיין. אומנם העלות לליד תהיה גבוהה יותר מזו של הקידום האורגני בטווח הארוך אבל אם בעל העסק מחפשת לקוחות בטווח הקצר כדאי להשקיע תחילת בקמפיין הממומן. יתרונות נוספים של הקמפיין הממומן מלבד המהירות לקבלת תוצאות:

  • ניתן להתחיל עם תקציב קמפיין נמוך יחסית.
  • ניתן לראות נתונים סטטיסטיים תוך כדי הקמפיין, לעקוב ולבצע שיפורים.
  • ניתן לפרסם גם ברשת החיפוש של גוגל ולא רק במנוע החיפוש שלה. כלומר להגביר את החשיפה לעסק עם אתרים שמשתפים פעולה עם גוגל, עם יוטיוב וכו'.

טיפים חשובים לקמפיין ממומן בגוגל:

  • ציון איכות – רבים מהמשווקים יגידו לכם שציון האיכות הגבוה שהם משיגים הוא גבוה במיוחד ולכן זה מהווה יתרון משמעותי בניהול הקמפיין שלכם בגוגל. חשוב לזכור כי ציון האיכות לבדו אינו מה שמשפיע על כמה תוצאות על כל הקלקה ומודעה וכי יש פרמטרים נוספים שונים שכדאי לקחת בחשבון.
  • אזכורים שליליים – כפי שאתם צריכים לבחור ביטויי מפתח רלוונטיים שאתם רוצים שהמודעות שלכם יופיעו כאשר הגולשים מחפשים אותם, תוכלו לסנן את עצמכם מהתוצאות לביטויים מסוימים. כך למשל כאשר מישהו מחפש את המתחרה שלכם ואתם לא רוצים להופיע שם או מוצר שהוא קרוב למה שאתם מספקים אבל לא בדיוק זה – גם במקרה כזה תרצו לרשום אותו בביטויים השליליים.
  • התאימו את הקמפיין לצרכים שלכם: ברשת החיפוש או במנוע החיפוש של גוגל – היכן אתם רוצים להופיע?

כיצד נרצה לקדם אתר חנות?

קידום אתרים חנות יכול להתבצע הן בצורה אורגנית והן בצורה ממומנת על הצד הטוב ביותר. ביצועי הקמפיין וכמות המכירות בחנות שלכם היא המטרה שלנו בוואמוס מדיה ונרצה לסייע לכם להשיג תוצאות טובות יותר מהאתר שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מה עדיף קידום אורגני או ממומן?

בדרך כלל נהיה בעד קידום אורגני. אנו עדיין חושבים כי מדובר בערוץ השיווק הטוב ביותר. עם זאת, בעיקר בתחומים תחרותיים, לוקח זמן רב יותר להגיע לתוצאות הראשונות, לכן במקרה כזה לעתים כדאי יהיה לעשות קמפיין ממומן או לשלב בין השניים.

מאיזה תקציב אפשר להתחיל קמפיין ממומן בגוגל?

ניהול קמפיין ממומן בגוגל אפשר להתחיל גם מתקציב של כמה מאות שקלים, אולם דמי הניהול יעלו גם כן וצריך לקחת את זה בחשבון. ככל שהקמפיין גדול יותר עלות הניהול זניחה יותר ביחס לתקציב הקמפיין.

מתי נתחיל לקבל לקוחות בקמפיין ממומן?

קמפיין ממומן בגוגל יאפשר לכם לקבל מבקרים ראשונים באתר שלכם כבר מהיום הראשון של הקמפיין. איכות הגולשים תלויה ברלוונטיות הקמפיין ויחס ההמרה תלוי גם באיכות האתר או דף הנחיתה שהם הגיעו אליו.

כמה יעלה לי כל ליד באתר שלי?

ליד הוא אדם שהשאיר פרטים באתר והתעניין במוצר/שירות שאתם מספקים. אחוז ההמרה שבין גולשים ללקוחות תלוי באיכות הקמפיין שלכם ביחד עם איכות האתר/דף הנחיתה אליו הגולש מגיע מהקמפיין שלכם. רק לאחר ניסוי וטעיה ניתן להעריך במדויק יותר, ביחס לתשתיות שלכם את העלות לליד לאתר שלכם. מה שבטוח הוא שניהול מקצועי וטוב יותר של הקמפיין עשוי לעזור בהפחתת העלות לליד והגדלת הרווח מהקמפיין.

5/5 - (13 votes)
ניהול קמפיינים בגוגל
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.