כל המידע על ניהול רשתות חברתיות

בשנים האחרונות היינו עדים לצמיחה המטאורית של הרשתות החברתיות בישראל ובעולם בכלל. מיליוני משתמשים ישראלים פעילים ברשתות החברתיות מדי יום מה שהוביל מאות אלפי בתי עסק ועצמאיים להשקיע בפרסום דיגיטלי בכלל וברשתות החברתיות בפרט. אם עדיין אין לכם עמודים עסקיים ותוכן שמתפרסם באופן שוטף ברשתות החברתיות אתם חייבים להתחיל כעת ולנצל את הפוטנציאל האדיר שזה יכול ליצור לעסק שלכם וגם להכנסה שלכם. כל שאתם צריכים הוא לפנות אל חברת שיווק באינטרנט המתמחה ברשתות חברתיות (היי, אנחנו ואמוס מדיה, כאן לשירותכם ) ופשוט להתחיל.

מהן רשתות חברתיות ואיך העסק שלכם קשור אליהן?

רשת חברתית היא בעצם פלטפורמה (לרוב אתר אינטרנט, אפליקציה או גם וגם) המאפשרת לאנשים ליצור ולעקוב אחר תכנים שונים. ישנן רשתות חברתיות המתמקדות בעיקר בתכנים קצרים כמו טוויטר למשל, רשתות חברתיות המתמחות ביצירת קשרים עסקיים כמו לינקדאין ויש רשתות חברתיות שבהן ניתן לשטף תכנים מסוגים שונים, לעקוב אחר אנשים אחרים, לשמור על קשר עם חברים, להכיר חברים חדשים ועוד הרבה מעבר לכך. לדוגמה: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו'. הרשתות החברתיות כבר ממזמן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ומיליוני ישראלים פעילים ברשתות החברתיות מדי יום. משום כך כמעט כל בעל עסק משקיע בפרסום ברשתות החברתיות ובשיווק דיגיטלי בכלל כיום ולכן גם אתם רוצים להשקיע שם.

מהו שירות ניהול רשתות חברתיות וכיצד הוא יכול לעזור לכם?

ניהול רשתות חברתיות הוא בעצם שירות של חברת פרסום המספקת שירותי ניהול עמודים עסקיים ופרופילים ברשתות החברתיות. המטרה של השירות היא לסייע ללקוח לפרסם תכנים, לכוון אותם לקהל היעד של בית העסק, לבנות קהל עוקבים רחב שיכיר את העסק, להגביר את החשיפה למותג ולייצר אמון שיכול להוביל בסופו של דבר גם להגדלת בסיס הלקוחות של העסק. 

פרסום בפייסבוק – כיצד זה מתבצע ומהן האפשרויות?

קידום בפייסבוק היא אחת האופציות הפופולריות ביותר כיום עבור בעלי עסקים. למעשה, זו הרשת החברתית הגדולה והפופולרית בעולם כיום ונחשבת לערוץ השיווק הטוב ביותר אחרי גוגל. מיליוני ישראלים פעילים בפייסבוק, משתפים תכנים, עוקבים אחר תכנים אחרים ומכירים גם בתי עסק ואנשי מקצוע בתחומים שונים. בפייסבוק ניתן לעקוב אחר עמודים עסקיים של בתי עסק ובתחומים וענפים שונים, להיות פעילים בקבוצות דיון בנושאים שונים ועוד. בפייסבוק תוכלו להקים עמוד עסקי, לשתף תכנים, לבנות קהל אוהדים תומך, לבנות אמון ואף לעשות שימוש במערכת הפרסום הממומן של פייסבוק לקדם פוסטים. תוכלו גם לעשות שימוש במערכת זו לשלוח את הקהל ישירות לאתר החברה שלכם.

הכירו את החצי השני של פייסבוק – האינסטגרם:

אם דיברנו כבר על רשתות חברתיות גדולות הרי שאינסטגרם היא השנייה בעולם רק לפייסבוק והיא למעשה בבעלות פייסבוק. מכאן שמדובר ברשת חברתית מפותחת ומושקעת, פופולרית מאוד ואולי לא פחות חשוב – יש סנכרון כמעט מלא בין פייסבוק לאינסטגרם ברמת חיבור הפרופילים ופרסום התכנים. יתרה מכך: מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק מאפשרת למעשה גם הקמה של קמפיינים לפרסום באינסטגרם. פרסום באינסטגרם יכול לקדם מודעות תמונה, מודעות בסטורי, מודעות וידיאו, מודעות קרוסלה וסוגי מודעות נוספים כמו שופינג, אוסף ואחרים. התמצאות במרחב הדיגיטלי של הרשתות החברתיות בכלל ושל אינסטגרם בפרט יקנה לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם המשקיעים גם הם בפרסום בפלטפורמה זו. אנו בוואמוס מדיה חיים ונושמים את הרשתות החברתיות מדי יום ומלבד השירותים המתקדמים אותם אנו מספקים ללקוחותינו נשמח גם להעניק לכם את השירות ברמה הגבוהה ביותר.

טיקטוק? מי שם? לקוח חדש שמחכה רק לכם!

פרסום בטיקטוק היא אופציה נהדרת עבור בתי עסק שיכולים לייצר תוכן בווידיאו. נכון שאפשר להעלות תכני וידיאו לפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ומקומות אחרים אולם טיקטוק זו ה-רשת החברתית לסרטונים קצרים ודרך נהדרת לייצר חשיפה באמצעות סרטונים ויראליים. בטיקטוק יש סוגים מסוימים של סרטונים שכדאי להכיר כמו ליפסינג, צ'אלנג'ים ואחרים. כיום ניתן לפרסם גם באמצעות מערכת הפרסום הממומן של טיקטוק אולם זו עדיין לא מפותחת כמו פייסבוק, אינסטגרם ואחרות. בטיקטוק מרבית קהל היעד הוא צעיר אולם כיום יותר אנשים בוגרים פעילים ברשת החברתית הנהדרת הזו, הן מבחינת יצירה ושיתוף תכנים והן מבחינת צפייה בתכנים אחרים. 

החשיבות שבעבודה עם חברת פרסום שחיה ונושמת את הרשתות החברתיות:

לא צריך להיות אושיית רשת בהכרח כדי לקבל חשיפה גדולה מהרשתות החברתיות. באמצעות אסטרטגיית תוכן טובה, פרסום ממומן ועבודה אורגנית במקביל – ניתן לבנות קהל אוהדים תומך ואוהד למותג, להגביר את החשיפה אל בית העסק ולהביא לקוחות חדים רבים. אין לכם מושג איך לעשות זאת? זה בסדר גמור! אנחנו בוואמוס מדיה כאן בשבילכם ולמענכם. צרו קשר או השאירו פרטים כאן למטה ונשמח להתקדם.

האם כדאי להשקיע בקידום אורגני או רשתות חברתיות?

גם לקידום אורגני וגם לרשתות החברתיות יש יתרונות וחסרונות ואם אפשר לשלב את שניהם אז מה טוב. אם התקציב מצומצם יחסית הרי שעדיף להשקיע בערוץ שיווק אחד בתחילה שיכול לייצר לנו תוצאות ולאחר מכן להתפתח לערוצי שיווק נוספים.

באיזו רשת חברתית הכי כדאי להשקיע?

רשתות חברתיות יש הרבה אך מעטות באמת פופולריות בקרב הקהל הישראלי כך שיהיה שווה להשקיע כסף, זמן ומשאבים בקידום העסק בהן. לאחר אפיון בין חברת השיווק לבית העסק ניתן יהיה לבנות אסטרטגיית פרסום שקובעת בנוגע לערוצי השיווק המומלצים עבור בית העסק.

מה התקציב שצריך להשקיע כדי לקבל תוצאות בפרסום ברשתות החברתיות?

פרסום אפקטיבי מתחיל מ1500 ₪ פלוס מע"מ לחודש באחת מהפלטפורמות.

האם אני חייב לייצר את התוכן לעמודי העסק ברשתות החברתיות?

התשובה היא לא. לעתים רבות בעל העסק או מי מטעמו יידרשו לשתף פעולה ולסייע ביצירת סרטונים לרשתות החברתיות, תמונות, סטורי ועוד. במקרים רבים ניתן לבנות אסטרטגיית תוכן המאפשרת שיתוף של תכנים בסיום ובהכנה של חברת השיווק. כך שתוכלו להיות רגועים בכל הנוגע ליצירת התוכן ולא תצטרכו לבצע פעולות שונות בעצמכם ועדיין לקדם את העסק בצורה יפה ברשתות החברתיות.

5/5 - (13 votes)
ניהול רשתות חברתיות
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.