משכורת מקדם אתרים – כמה מרוויח מקדם אורגני?

קידום אתרים הוא אחד התחומים החמים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, הן עבור המפרסמים והן עבור העובדים בו. אחד התחומים היותר מבוקשים ללימוד בתחום השיווק הדיגיטלי הוא קידום אתרים. אחת הסיבות לכך היא השכר המכובד שניתן להרוויח בתחום והרווח הנאה שניתן לעשות כמקדמים עצמאיים אם תבחרו בדרך זו. משכורת מקדם אתרים עשויה להתחיל משכר בסיסי שכל אחד בתחום הדיגיטל ובעבודות ממוצעות אחרות יכול להרוויח ויכול להגיע עד לשכר מכובד מאוד שלא מבייש עובדים של חברות הייטק. 

מציאת עבודה כמקדמי אתרים – האם זה כל כך קל?

על אף הביקוש ההולך וגובר לתחום השיווק הדיגיטלי חברות פרסום או חברה לקידום אורגני תחפש לרוב מקדמי אתרים עם ניסיון בינוני או מעט ניסיון. מה זה אומר? שחברת הקידום תחפש לרוב מקדמים שזה עתה סיימו קורס קידום אתרים ויכולים לבצע את העבודה, לפחות בשנה הראשונה שלהם, במשכורת ג'וניור מה שנקרא. לאחר מכן תצטרך החברה לשדרג מעט את המשכורת של המקדם ובהתאם לוותק ולעצמאות שלו בעבודה תוכל לשדרג את המשכורת שלו לאורך הזמן. מציאת עבודה בתחום קידום אתרים היא לא עניין של פשוט יותר או פחות אלא היכולת המקצועית שלכם כמקדמי אתרים מול המשכורת שאתם מצפים להרוויח. 

פרמטרים שעשויים להשפיע על משכורתו של מקדם האתרים:

  • ניסיון – אז כפי שאמרנו הדבר הראשון שנתייחס אליו הוא הידע המקצועי והניסיון של המקדם. ככל שהידע המקצועי שלו נרחב יותר והניסיון שלו הוא רב יותר כך המשכורת שלו תגדל בהתאם וכך גם הציפיות שלו לשכר גבוה יותר. הניסיון מתבטא באתרים שקודמו בשטח ולא רק בסיום הלימוד של קורס תיאורטי כזה או אחר.
  • ציפיות השכר של המקדם – לעתים ציפיות השכר של המקדם ישפיעו על השכר עצמו. במידה ומדובר במקדם מנוסה שלא זוכה למשכורת הממוצעת המקובלת בשוק לאותו סוג ותק או ניסיון שיש למקדם, הרי שהוא עשוי לבקש העלאה. לעתים יהיה כדאי לתת לו העלאה בשכר מאשר לחפש עובד אחר שצריך יהיה להכשיר מחדש או לצבור ניסיון מההתחלה. 
  • גודל חברת הקידום – חברת קידום גדולה יותר עשויה לגבות מחירים גבוהים יותר מלקוחות מה שיפתח בפניה את האפשרות להעסיק את המקדמים הטובים ביותר בשכר הטוב ביותר.
  • היכולת של המקדם לעבוד עצמאית – מקדם חדש בתחילת דרכו, גם אם סיים זה עתה קורס קידום אתרים, יקבל מהחברה ליווי צמוד בתחילת דרכו כדי לוודא שהוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ובהתאם לאסטרטגיית העבודה של החברה. כאשר הוא יוכל לנהל פרויקט קידום משלו הוא יהפוך מעול מקצועי על החברה לעובד שמייצר רווחים.
  • תפקיד בחברה – מקדם בתחילת דרכו יעבוד בתור מקדם בלבד. לאורך השנים יוכל להתקדם למנהל צוות ואולי אף מנהל מחלקה במידה ויראה רצון ויכולת להתקדם במעלה סולם הדרגות. בהתאם לכך גם השכר שלו יעלה.

כמה מרוויח מקדם אתרים בשוק כיום?

ותק: שכר:
שנה ראשונה 6500-7500 ₪ 
שנה שניה  7500-9000 ₪ 
שנה שלישית ומעלה 10,000 ₪ או יותר
מקדם מקצוען שיכול להתמודד עם כל תחום ולהביא תוצאות + יש ותק רב יכול להגיע גם ל15-18 אלף ₪ בחודש
ניהול צוות/מחלקה תוספת שכר של 1000 עד 5000 ₪ בחודש

לסיכום; קידום אתרים אורגני הוא אחד התחומים הנחשקים ביותר לעבוד בהם אך דרושה סבלנות לבניית מוניטין, ותק וצבירת ניסיון בתחום. ככל שתדעו להביא תוצאות ולצמוח אל תוך התחום תוכלו לבקש העלאה בשכר העבודה שלכם. במידה והחברה לא יכול לספק לכם את השכר המבוקש תוכלו לעבור לחברה אחרת או לצאת לדרך עצמאית בתחום ולהרוויח יותר.

אנא דרגו את המידע
משכורת מקדם אתרים
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.