מהו קידום אתרים ON SITE?

עבודת קידום אורגני הינה עבודה סיזיפית הכוללת מגוון פעולות שעל המקדם לבצע כדי לקדם את האתר בגוגל. אחד החלקים החשובים ביותר בעבודת הקידום היא אופטימיזציה המתבצעת בתוך האתר, הנקראת גם אופטימיזציית ON PAGE – אם תרצו קידום אתרים ON SITE – כלומר פעולות המבוצעות בתוך האתר המקודם. אנו בחברת VAMOS MEDIA משקיעים שעות רבות במהלך החודש לביצוע אופטימיזציה בתוך האתרים של לקוחותינו וזאת על מנת להעניק להם את מירב תשומת הלב ולספק להם תוצאות ברמה הגבוהה ביותר. 

מה הכוונה אופטימיזציה לאתר?

בבואנו לקדם אתר אינטרנט חשוב יהיה לבצע התאמות קטנות רבות בתוך האתר המקודם, החל מתגיות מטא שעדיין רלוונטיות, דרך שכתוב התכנים הקיימים באתר, בניית היררכיית תוכן, שיפור חוויית המשתמש באתר, סידור תפריטי הניווט ועוד. אותן התאמות שמבצעים בתוך האתר, קטנות כגדולות, הן חלק מעבודה הנקראת אופטימיזציה ON SITE והיא חלק חשוב מאוד מכל הליך קידום אורגני בגוגל.

מהן תגיות מטא?

תגיות מטא, או META TAGS אלו תגיות המופיעות בקוד האתר שלנו ובכל עמוד למעשה. הן עוזרות למנוע החיפוש להבין ברמה הטכנית במה העמוד עוסק, איך לקרוא תמונות למשל ועוד. הן יקומו לרוץ באזור הHEADER של העמוד. התגיות החשובות ביותר אלו תגיות הכותרת והתיאור. אלו גם התגיות שגוגל מציג בתוצאות החיפוש כשהוא מציג אתרים מסוימים לגולשים בתוצאות. על הכותרת הראשית של העמוד להכיל את הביטוי הראשי המקודם בו (בין אם הוא מופיע בפני עצמו ככותרת של העמוד או כחלק מכותרת ארוכה יותר). אותו ביטוי צריך להופיע גם בשורת התיאור של העמוד. יש גם תגיות חשובות נוספות כמו תגית ALT של תמונה ותגיות אחרות שעשויות להיות מועילות להליך הקידום אך לא נסקור כאן את כולן.

עריכת התוכן באתר בהתאם לצרכי הקידום:

חשוב להבין כי התוכן העולה לאתר שלכם משפיע בצורה ניכרת על קידום האתר. למעשה קידום אתרים מבוסס לרוב על תוכן וקישורים. בחלק של התוכן הקשור לאופטימיזציה של תוך האתר, חשוב יהיה לבצע התאמות שונות לצרכי הקידום אבל לא לשכוח שאתם כותבים את התוכן בראש ובראשונה לגולשים שלכם. את התוכן לאתר אתם יכולים לבצע על בסיס מחקר מילות מפתח או לייצר תוכן שהמטרה שלו היא להעניק ערך לגולשים, לאו דווקא בהתחשב במילת מפתח כזו או אחרת. לאחר מכן תוכלו להשתמש בכלים שונים כמו סירץ' קונסול של גוגל כדי לבצע אופטימיזציה לתכנים כאלה והתאמות שונות לפי הצורך. 

יצירת קישורים פנימיים:

קישורים פנימיים אלו קישורים המקשרים בין עמוד אחד לעמוד אחר באתר שלכם. מדובר בסוג קישורים חשוב מאוד שרבים מבעלי האתרים ולעתים יש גם מקדמי אתרים שאנו נתקלים בכך שהם מתעלמים מחשיבותם. אלה עוזרים לבנות היררכיית תוכן באתר, לבסס סמכות של עמודים לנושאים מסוימים ותורמים לניווט נוח ויעיל מה שתורם לחוויית המשתמש באתר. ללא ספק משהו שכל חברה לקידום אורגני צריכה לבצע ואתם רוצים לוודא שהיא עושה זאת עבורכם.

אנא דרגו את המידע
מה זה קידום אתרים on site
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.