מסע לקוח באתר – מרגע הכניסה ועד ההמרה

אחד היתרונות של האינטרנט בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו הוא האפשרות לקדם ולפרסם את העסק שלנו עד כדי הבאת לקוחות דרך האינטרנט. בעבר לקוח לא היה קונה או מגיע לעסק מסוים מבלי להכיר את בעל העסק, לראות אותו, לדבר אתו. כעת באמצעות האינטרנט תוכלו לשכור שירותי בניית אתר וורדפרס לעסק שלכם, להעלות את המוצרים או השירותים שלכם ולפרסם בצורה נכונה את האתר והלקוחות יגיעו, אפילו מבלי להכיר אתכם. כמובן שמרגע החשיפה לאתר, למוצר או לשם המותג שלכם ועד לרגע ההמרה בפועל והפיכת הגולש ללקוח יש כמה שלבים. אלה נכללים תחת מונח הנקרא "מסע לקוח באתר". 

מהו מסע לקוח ומדוע הוא חשוב?

מסע לקוח הוא הדרך שהלקוח עובר מהרגע שהוא נחשף למותג שלכם, דרך הכניסה לאתר שלכם ועד ביצוע ההמרה בפועל. כלומר רכישה מכם או השארת פרטים והתעניינות בשירות שלכם. מסוע לקוח יכול להיות קצר או ארוך בהתאם לאופן שבו בנוי האתר שלכם, לדף בו נוחת הגולש, לסוג הגולש והמהירות שבה הוא נוטה לסמוך על העסק אליו הוא נחשף לראשונה ועוד פרמטרים רבים ושונים אחרים. יצירת מסע לקוח חוויתי ורלוונטי יוכל לעזור לכם להעביר את הלקוח בשלבים השונים עד שהוא יהיה בשל מספיק להאמין בכם ולרכוש מכם. חלק בונים מסע לקוח על פני 8 שלבים, חלק מפשטים אותו ל3-5 שלבים. לכל חברת פרסום יש את האסטרטגיה שלה כאשר גם לנו בחברת ואמוס מדיה יש את האסטרטגיה שלנו. לא נוכל לעבור על כולה בשורות הבאות אבל נשמח לתת לכם טעימה כדי שתבינו את הרעיון.

אז איך בנוי מסע לקוח באתר שלכם:

  • יצירת מודעות – בשלב הראשון הלקוח ייחשף אליכם ברחבי הרשת או במקום אחר. בין אם זה כרטיס ביקור שלכם, המלצה מחבר, פרסומת שלכם בפייסבוק או קידום ממומן בגוגל
  • מעורבות – בשלב הבא נרצה למשוך את תשומת הלב של הגולש לקרוא יותר באתר שלנו, לקבל את הערך שהוא רוצה עד כדי שהוא שנגרום לו לייצר מעורבות. זה יכול להיות שיתוף ברשתות החברתיות, תגובה לפוסט, ביצוע פעולה מסוימת כמו הרשמה לתפוצה/השארת פרטים ועוד. 
  • המרה – השארת פרטים בתפוצה או השארת פרטים להתעניינות בשירות זהו צעד נוסף במסע הלקוח וזה אומנם ממהיר את הגולש לנרשם לתפוצה/הופך אותו לליד אך לא הופך אותו עדיין ללקוח. כדי שזה יקרה הוא צריך לשלם על המוצר/השירות וכאן כבר הוא יעברו ככל הנראה שיחה/פגישה עמנו.
  • הלקוח הופך להיות שגריר שלכם – במידה ומכרתם ללקוח, הוא טעם מהשירות/המוצר שלכם והפך להיות לקוח מרוצה הוא גם ישאיר עליכם המלצה וישמח להמליץ עליכם גם מילולית לאנשים שהוא מכיר. הלקוח יפרגן לכם בתגובות ברשתות החברתיות או באתר שלכם ויהפוך לשגריר שלכם. הוא יחזור פעמים נוספות לקרוא את התכנים שלכם ואולי אפילו ירכוש מוצרים/שירותים נוספים.
אנא דרגו את המידע
מסע לקוח באתר
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
בואו נדבר!
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
תוכן עניינים
בעל עסק?
אצלנו מדברים בתוצאות ולא בתירוצים
הגיע הזמן להיכנס לעולם הדיגיטלי
הצוות של ואמוס מחכה לכם!
שתפו את המאמר עם חברים:
מאמרים שעלו לאחרונה
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.